Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti (dg.) vastaa

Vierailija
16.01.2011 |

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, tällä palstalla ihmiset tuntee sun sukulaiset paremmin kuin sä ja tietää mistä *oikeasti* on kyse. Kaikki tämä uskomattoman pika-analyysin voimalla, joka on suoritettu pienistä infojyväsistä jotka sinä olet tietoisesti ja tietämättäsi viesteissäsi heille heittänyt.

Vierailija
102/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sen teki ja missä? Millaisen kumppanin ajattelet sopivan narsistille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miten kohtelet kumppaniasi?

Vierailija
104/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai provoilla noin ;)

Vierailija
105/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeutat huonon käyttäytymisesi muita kohtaan? Näetkö oman käyttäytymisesi vääränä?

Vierailija
106/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatuani kilarit, sitä ennen terapiaa paskan lapsuuden vuoksi ja terapeutilla myös epäily.

Mä haluaisin kumppanin jota vois katella ylös päin. Nyt en ole oikein kunnioittanut ketään. Kaikki on niin mitättömiä. Ja surkeita. Ehkä toinen narsisti sopis mulle. Hieman pärjäisikin.

Vierailija
107/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikee narsisti ei IKINÄ myöntäis olevansa narsisti.:-)

(eikä tod.lähtis mihinkään diagnosoitavaksi)

Vierailija
108/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kumppania on aika helppo manipuloida. Tiedostan sen itsekin. Mä tiedän mistä naruista vedellä. Jotkut miehet jää roikkumaan muhun. Vaikka olisin pettänyt ja valehdellut jne. mitä oon tehnytkin joka suhteessa. Ne sanoo että mun kanssa parhaat hetket on taivasta ja pahimmat helvettiä. Onko se aina mun syy että tasapainottomat ihmiset roikkuu mussa.

Vierailija
109/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt mulla on tommonen dg. Olen sitä pyöritellyt tässä. Kyllä narsisti tietää miten käyttäytyy ja kuinka paha on. Te vain luulette ettei me tajuta sitä itse.

Ongelma on siinä, ettei käytös tunnu miestä mitenkään pahalta tai väärältä. Päin vastoin vähän saattaa jopa huvittaa jos toinen märisee ja raivoaa.

Vierailija
110/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin ääliömäisen tunteellisia. Alkaa valua räkää, limaa, kyyneleitä ym. kun vähän niitä testaa. Se on ÄLLÖTTÄVÄÄ.

Vierailija
111/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe vääränä. Ymmärrän kyllä mitä teen. Mutta mä en sillä tavalla tiedosta niitä prosesseja joita teissä tapahtuu ennen kuin saatte jonkun ihme märykohtauksen. Halveksin tunteellisuutta. Halveksin rakkaudentarvetta. Ja tyhmyyttä.

Vierailija
112/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä kyaymyksillä.

Surkea satutettu sielu, joka on kiskaissut päälleen hopeahaarniskan ja ylpistelee täällä sillä. Oikeasti haluaisi vain riisuutua ja itkeä äitinsä sylissä pahan olonsa pois. Ja unohtaa.

Ihmiset on niin ääliömäisen tunteellisia. Alkaa valua räkää, limaa, kyyneleitä ym. kun vähän niitä testaa. Se on ÄLLÖTTÄVÄÄ.

Vierailija
113/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä kyaymyksillä. Surkea satutettu sielu, joka on kiskaissut päälleen hopeahaarniskan ja ylpistelee täällä sillä. Oikeasti haluaisi vain riisuutua ja itkeä äitinsä sylissä pahan olonsa pois. Ja unohtaa.

johan av-mamman runosuoli alkoi pulputa. Oikein "hopeahaarniska" :)

ap

Vierailija
114/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että meitä kiinnostaa? Eiku ainii joo, sähän oot narsisti.

Vierailija
115/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehän olette diagnoisoimassa ihmisiä helvetin herkästi narsisteiksi jos ne ei toimi kuten haluatte, ex-ukkonne jne. Ajattelin siis tarjoita teille sightseeingin oikean narsistin mielenmaisemiin... ja eihän tähän oo mikään pakko osallistua jos ei kiihota. Vastaahan täällä kaikenmaailman ex-nistit ja huorat ja taaperoimettäjätkin...

Vierailija
116/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua huvita tehdä kotihommiakaan. Naulojen lyömisessä, huonekalujen kokoamisessa ym. mies on kätevä.

Mihin sä tarvitset?

Vierailija
117/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS sä olet ihan yhtä paljon av-mamma kuin kuka tahansa täällä pyörivä.

Vierailija
118/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on niin ällöttävää? Eihän ne kyyneleet tai märinä sinua satuta?

Vierailija
119/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe sinulla on? Lapsia?

Vierailija
120/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS sä olet ihan yhtä paljon av-mamma kuin kuka tahansa täällä pyörivä.

miksi sitten 163 ihmistä on avannut tän ketjun jos KETÄÄN ei kiinnosta? Mene vaikka naimaan itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän