Narsisti (dg.) vastaa
Kommentit (178)
kuka sen teki ja missä? Millaisen kumppanin ajattelet sopivan narsistille?
Millä oikeutat huonon käyttäytymisesi muita kohtaan? Näetkö oman käyttäytymisesi vääränä?
saatuani kilarit, sitä ennen terapiaa paskan lapsuuden vuoksi ja terapeutilla myös epäily.
Mä haluaisin kumppanin jota vois katella ylös päin. Nyt en ole oikein kunnioittanut ketään. Kaikki on niin mitättömiä. Ja surkeita. Ehkä toinen narsisti sopis mulle. Hieman pärjäisikin.
Oikee narsisti ei IKINÄ myöntäis olevansa narsisti.:-)
(eikä tod.lähtis mihinkään diagnosoitavaksi)
No, kumppania on aika helppo manipuloida. Tiedostan sen itsekin. Mä tiedän mistä naruista vedellä. Jotkut miehet jää roikkumaan muhun. Vaikka olisin pettänyt ja valehdellut jne. mitä oon tehnytkin joka suhteessa. Ne sanoo että mun kanssa parhaat hetket on taivasta ja pahimmat helvettiä. Onko se aina mun syy että tasapainottomat ihmiset roikkuu mussa.
Ja nyt mulla on tommonen dg. Olen sitä pyöritellyt tässä. Kyllä narsisti tietää miten käyttäytyy ja kuinka paha on. Te vain luulette ettei me tajuta sitä itse.
Ongelma on siinä, ettei käytös tunnu miestä mitenkään pahalta tai väärältä. Päin vastoin vähän saattaa jopa huvittaa jos toinen märisee ja raivoaa.
Ihmiset on niin ääliömäisen tunteellisia. Alkaa valua räkää, limaa, kyyneleitä ym. kun vähän niitä testaa. Se on ÄLLÖTTÄVÄÄ.
en näe vääränä. Ymmärrän kyllä mitä teen. Mutta mä en sillä tavalla tiedosta niitä prosesseja joita teissä tapahtuu ennen kuin saatte jonkun ihme märykohtauksen. Halveksin tunteellisuutta. Halveksin rakkaudentarvetta. Ja tyhmyyttä.
näillä kyaymyksillä.
Surkea satutettu sielu, joka on kiskaissut päälleen hopeahaarniskan ja ylpistelee täällä sillä. Oikeasti haluaisi vain riisuutua ja itkeä äitinsä sylissä pahan olonsa pois. Ja unohtaa.
Ihmiset on niin ääliömäisen tunteellisia. Alkaa valua räkää, limaa, kyyneleitä ym. kun vähän niitä testaa. Se on ÄLLÖTTÄVÄÄ.
näillä kyaymyksillä. Surkea satutettu sielu, joka on kiskaissut päälleen hopeahaarniskan ja ylpistelee täällä sillä. Oikeasti haluaisi vain riisuutua ja itkeä äitinsä sylissä pahan olonsa pois. Ja unohtaa.
johan av-mamman runosuoli alkoi pulputa. Oikein "hopeahaarniska" :)
ap
Miksi kuvittelet että meitä kiinnostaa? Eiku ainii joo, sähän oot narsisti.
tehän olette diagnoisoimassa ihmisiä helvetin herkästi narsisteiksi jos ne ei toimi kuten haluatte, ex-ukkonne jne. Ajattelin siis tarjoita teille sightseeingin oikean narsistin mielenmaisemiin... ja eihän tähän oo mikään pakko osallistua jos ei kiihota. Vastaahan täällä kaikenmaailman ex-nistit ja huorat ja taaperoimettäjätkin...
Eikä mua huvita tehdä kotihommiakaan. Naulojen lyömisessä, huonekalujen kokoamisessa ym. mies on kätevä.
Mihin sä tarvitset?
PS sä olet ihan yhtä paljon av-mamma kuin kuka tahansa täällä pyörivä.
Miksi se on niin ällöttävää? Eihän ne kyyneleet tai märinä sinua satuta?
PS sä olet ihan yhtä paljon av-mamma kuin kuka tahansa täällä pyörivä.
miksi sitten 163 ihmistä on avannut tän ketjun jos KETÄÄN ei kiinnosta? Mene vaikka naimaan itseäsi.
Älä välitä, tällä palstalla ihmiset tuntee sun sukulaiset paremmin kuin sä ja tietää mistä *oikeasti* on kyse. Kaikki tämä uskomattoman pika-analyysin voimalla, joka on suoritettu pienistä infojyväsistä jotka sinä olet tietoisesti ja tietämättäsi viesteissäsi heille heittänyt.