Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti (dg.) vastaa

Vierailija
16.01.2011 |

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit, jos olisit ns. toinen nainen?

Yrittäisitkö rikkoa suhteen ja saada rakastajasi yksin omaan käyttöösi vai olisiko ookoo olla sivusuhteessa?

Olisitko surullinen, kun yhteinen viikonloppu päättyy vai oletko täysin kylmä?

Vierailija
122/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin vastenmielistä. Liian intiimiä. En mä halua nähdä sitä, se on kuin käytetyt alusvaatteet, liikaa.

Ei ole lapsia. Eläimiä rakastan ihan järjettömästi. Luulen että voisin rakastaa vauvaakin. Mutta en tiedä...en oo yleensä kestänyt miehiä niin kauan et oltais perustettu perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua huvita tehdä kotihommiakaan. Naulojen lyömisessä, huonekalujen kokoamisessa ym. mies on kätevä. Mihin sä tarvitset?

Mä en jaksaisi asua kenenkään kanssa, jos en rakastaisi häntä.

Vierailija
124/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai omaa erinomaista itseäs! Et tarvitse miestä, eikä elämääsi hankaloita ällöttävät kyyneleet ja märinäkohtaukset.

Ja sitten kun kyllästyt, niin kasva aikuiseksi ja käy läpi ne asiat, joita et ole vielä henkisen alaikäisyytesi vuoksi valmis terapiassa läpi käymään. Terapia vaatii potilaalta kypsyyttä jota sinulta puuttuu jo näiden viestien perusteella paljon.

PS sä olet ihan yhtä paljon av-mamma kuin kuka tahansa täällä pyörivä.

miksi sitten 163 ihmistä on avannut tän ketjun jos KETÄÄN ei kiinnosta? Mene vaikka naimaan itseäsi.

Vierailija
125/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiohuoraat av:llä? Eikö läheisesi enää jaksa itseoikeutettua maailmanvihaasi?

Vierailija
126/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua turhauta koskaan saada tätä av:llakin saatua paskaa niskaasi sairautesi vuoksi?

Jos täällä alkoholisti avautuu tai masentunut avautuu, niin tukea tulee joka mammalta.

Narsismi on mielestäni sairaus, jossa syyllistetään sairastunutta ja tuodaan esiin narsistin uhrit.

Ja joo, narsisti ei ole mitenkään mukava ihminen, mutta ei ole alkoholistikaan tai syvästi masentunut.

Olenko oikeassa?

Vierailija
127/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostanut mua vielä sitä vertaa. Enkä mä halua mitään jämää jolla on esim. jo lapsia. En mä ala katsoon mitään räkiviä pentuja joka toinen vkl. No thanks.

Mutta joskus on käynyt niin että suhde (eivät tosin olleet naimisissa) on rikkoutunut kun mies on alkanut vertaamaan naistaan muhun (ennen kuin on nähnyt musta riittävästi;) sillä parhaimmillani mä olen säkenöivä, älykäs, yllättävä, helkkarin kiihkeä, hyvä sängyssä ja saan ne tuntemaan itsensä erikoisiksi (ja viimeisen mä teen ihan tietoisesti, saadakseni ne "koukkuun" jos haluan). Lisäksi olen hyvännäköinen. Ja ne kokee ihmeeksi sen että mä olen kiinnostunut juuri niistä. Tän kiitollisuuden takia ne saa tekemään mitä tahansa :)

Vierailija
128/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai omaa erinomaista itseäs! Et tarvitse miestä, eikä elämääsi hankaloita ällöttävät kyyneleet ja märinäkohtaukset.

Ja sitten kun kyllästyt, niin kasva aikuiseksi ja käy läpi ne asiat, joita et ole vielä henkisen alaikäisyytesi vuoksi valmis terapiassa läpi käymään. Terapia vaatii potilaalta kypsyyttä jota sinulta puuttuu jo näiden viestien perusteella paljon.

miksi sitten 163 ihmistä on avannut tän ketjun jos KETÄÄN ei kiinnosta? Mene vaikka naimaan itseäsi.

ei tuota persoonallisuuden piirrettä missään terapiassa korjata. Suurin osa terapeuteista ei suostu tuon diagnoosin saaneiden kanssa olemaan missään tekemisissä. Narskut on liian eteviä ja saavat jopa terapeutin pään sekaisin. Voivat olla myös uhkaavia ja kiristää ja väkivaltaisia. Lisäksi prosessissa käy herkästi niin, että itse terapeutti on pian hoidon tarpeessa. Fiksu pysyy erossa.

Mutta on varmaan joitain narsisteja, jotka jostain syystä kyllästyvät omaan itseensä ja sitten lähes itsemurhan partaalla pyrkivät muutokseen. Harva onnistuu!

Vierailija
129/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suun herkkää pientä sydänparkaa joku narsisti joskus pahoinpidellyt? Hei se en ollut mä.

Vierailija
130/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostanut mua vielä sitä vertaa. Enkä mä halua mitään jämää jolla on esim. jo lapsia. En mä ala katsoon mitään räkiviä pentuja joka toinen vkl. No thanks. Mutta joskus on käynyt niin että suhde (eivät tosin olleet naimisissa) on rikkoutunut kun mies on alkanut vertaamaan naistaan muhun (ennen kuin on nähnyt musta riittävästi;) sillä parhaimmillani mä olen säkenöivä, älykäs, yllättävä, helkkarin kiihkeä, hyvä sängyssä ja saan ne tuntemaan itsensä erikoisiksi (ja viimeisen mä teen ihan tietoisesti, saadakseni ne "koukkuun" jos haluan). Lisäksi olen hyvännäköinen. Ja ne kokee ihmeeksi sen että mä olen kiinnostunut juuri niistä. Tän kiitollisuuden takia ne saa tekemään mitä tahansa :)

...olen nimittäin alkanut epäilemään häntä narsistiksi! Tosin taidan olla itsekin, jonkin verran ;)

Vierailija
131/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sä luulet joo.

Voi vittu, älä tapa mua nauruun. Mees nyt pyyhkiin sen Nico-Petterin nenä ja katso vähän vähemmän Dexteriä.

Samaa paskaa sä olet sisältäs kuin kaikki muutkin. Sulla on vaan sellainen lisämiinus meihin muihin verrattuna, että olet päästäsiviallinen ja se saa sut kuvittelemaan itsestäs noin. Vähän niin kuin anoreksiassa.

kiinnostanut mua vielä sitä vertaa. Enkä mä halua mitään jämää jolla on esim. jo lapsia. En mä ala katsoon mitään räkiviä pentuja joka toinen vkl. No thanks.

Mutta joskus on käynyt niin että suhde (eivät tosin olleet naimisissa) on rikkoutunut kun mies on alkanut vertaamaan naistaan muhun (ennen kuin on nähnyt musta riittävästi;) sillä parhaimmillani mä olen säkenöivä, älykäs, yllättävä, helkkarin kiihkeä, hyvä sängyssä ja saan ne tuntemaan itsensä erikoisiksi (ja viimeisen mä teen ihan tietoisesti, saadakseni ne "koukkuun" jos haluan). Lisäksi olen hyvännäköinen. Ja ne kokee ihmeeksi sen että mä olen kiinnostunut juuri niistä. Tän kiitollisuuden takia ne saa tekemään mitä tahansa :)

Vierailija
132/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua turhauta koskaan saada tätä av:llakin saatua paskaa niskaasi sairautesi vuoksi?

Jos täällä alkoholisti avautuu tai masentunut avautuu, niin tukea tulee joka mammalta.

Narsismi on mielestäni sairaus, jossa syyllistetään sairastunutta ja tuodaan esiin narsistin uhrit.

Ja joo, narsisti ei ole mitenkään mukava ihminen, mutta ei ole alkoholistikaan tai syvästi masentunut.

Olenko oikeassa?

Alkoholismi ei ole sairaus. Se ei täytä mitään sairauden kriteereistä. Masennus ei myöskään sanan varsinaisessa merkityksessä ole sairaus, tai ainakaan sitä ei vielä ole voitu osoittaa sellaiseksi, vaikka sanotaankin että ihminen "sairastuu masennukseen". Narsismi sairautena on eriskummallinen. Onko olemassa oikeaa fysiologista anomaliaa joka aiheuttaa narsismia? Kyllä se on ihan "sydämen sairaus". Nykyään kaikki diagnosoidaan ja päälle pitää ymmärtää että Mari-Horolla nyt on vakava sairaus.

Menisi joku alkoholisti syöpäsairaalle sössöttämään sairaudestaan.

T: Masentunut Alkoholisti

Vierailija
133/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeassa?

Se on persoonallisuushäiriö.

Sitä voi kuvata myös rakenneviaksi. Otetaanpa esimerkiksi talo. Jos siihen iskee home, se "sairastuu". Mutta jos talossa valetaan perustukset väärin, talo rakentuu vinoon, siis siihen tulee rakennevika. Tässä on se ero.

Vierailija
134/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen narsisti meillä täällä. Voi kyynel.

26, mitä sulla on mua vastaan...? Onko suun herkkää pientä sydänparkaa joku narsisti joskus pahoinpidellyt? Hei se en ollut mä.

Vierailija
135/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keskiverto av-mamma ei olisi niistä selvinnyt. Tiedostan kyllä että mä olen kasvanut kieroon ja olen jollain tavalla "sairas", mutta mä en olisi täällä jos en olisi niin tehnyt, kehittänyt "suojaa". Mä olen pikku opportunisti, kiipijä, selviytyjä. Toiset kuolee mun oloissa, toiset tulee hulluiksi, joistakin tulee narsisteja. Uskallan epäillä että tasapainoisia ei tulisi kenestäkään.

Vierailija
136/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kumppania on aika helppo manipuloida. Tiedostan sen itsekin. Mä tiedän mistä naruista vedellä. Jotkut miehet jää roikkumaan muhun. Vaikka olisin pettänyt ja valehdellut jne. mitä oon tehnytkin joka suhteessa. Ne sanoo että mun kanssa parhaat hetket on taivasta ja pahimmat helvettiä. Onko se aina mun syy että tasapainottomat ihmiset roikkuu mussa.

Vierailija
137/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ei ole edes hyvä provo. Kai nyt kuka hyvänsä pystyy kusipäisiä kommentteja kirjoittelemaan.

Vierailija
138/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisena sinua yleensä pidetään?

Oletko päällepäin ilkeä mulkku niissä yhteisöissä, joissa vaikutat?

Entä mitä alat tehdä, kun huomaat tyypin, joka on sinulle jollain tasolla epämiellyttävä?

Vierailija
139/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan jaksa vittuilla ei just nyt huvita enkä mä ota sun juttuja itseeni. Kysyin vain kysymyksen sulta: mikä mussa herättää sun vihasi?

Se lähinnä kiinnostaa mua.

Vierailija
140/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se täällä vauva-palstalla sulle vähän erilaista hohdetta. Siihen se sitten jääkin.

Ja mä olen kyllä tullut myös sellaisen paskasuon läpi tähän päivään, että turha tulla kehuskeleen omilla traumoilla. Vittu mikä pelle oot.

Sun pitäis purkaa ja paljon. VAsta sitten voisit jotain rakentaa. Mutta taidat olla siihen liian tyhmä ja laiska.

että keskiverto av-mamma ei olisi niistä selvinnyt. Tiedostan kyllä että mä olen kasvanut kieroon ja olen jollain tavalla "sairas", mutta mä en olisi täällä jos en olisi niin tehnyt, kehittänyt "suojaa". Mä olen pikku opportunisti, kiipijä, selviytyjä. Toiset kuolee mun oloissa, toiset tulee hulluiksi, joistakin tulee narsisteja. Uskallan epäillä että tasapainoisia ei tulisi kenestäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän