Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti (dg.) vastaa

Vierailija
16.01.2011 |

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältäni paskaa kyllä. Mutta mussa on puoleni... Kukaan ei jää hengaamaan narsistin kanssa jos siinä ei ole loistaviakin puolia. Miksi joku jäisi tahallaan henkisesti murskattavaksi? Ne jää muhun koukkuun...

Vierailija
142/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toinen ihan helvetillisen ryteikön läpi raahattu. Enpä kuollut tai tullut hulluksi tai edes käytä sitä oikeuttamaan lapsellista käytöstä. Et taida olla yksilö vahvimmasta päästä kun kompensaatio on noin voimakasta? Kannattaisi kuitenkin pysähtyä ja päästää irti siitä mitä hirviöäiti teki, kasvaa aikuiseksi ja tulla ihmiseksi jota ei joka vastoinkäymisen jälkeen raahata suljetulle osastolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistina ymmärtäisit, että suoralla vittuilulla saat vittuilua myös osaksesi. Ketjun alkupuolella puhut vittumaiseen sävyyn ja erotat itsesi erinomaisuudessasi muusta idioottimaisesta rahvaasta, joka vaan itkee kusisia kyyneleitä ja kuolaa märistessään.

Jos sulla olis vähääkään älyä päässäs tajuaisit, että sellaisella puheella saat vaan vittuiluviestejä. Jos et kuitenkaan ole vittuilu tuulella, niin miksi ohjaat, oi suuri narsisti, keskustelua siihen suuntaan.

Eikö sun pitäisi olla vähän taitavampi manipuolimaan?

Vierailija
144/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No wau, sun tosiaan täytyy olla jotain tosi erikoista, vähintään jumalallista.

sisältäni paskaa kyllä. Mutta mussa on puoleni... Kukaan ei jää hengaamaan narsistin kanssa jos siinä ei ole loistaviakin puolia. Miksi joku jäisi tahallaan henkisesti murskattavaksi? Ne jää muhun koukkuun...

Vierailija
145/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hieman oikukkaana. Joidenkin kanssa en tuu lainkaan toimeen. Yleensä ne kavahtaa jotenkin mua. Ne on yleensä naisia.

Ei mulla ole kusipään mainetta työyhteisössä. Mut ei ole kovin läheisiä ihmissuhteitakaan.

Naiset ei pidä siitä että olen hyvännäköinen, seksuaalinen ja flirttaileva. Saan miehiltä ihan saatanasti huomiota.

Kusipäille saatan tehdä salaa jotain vittumaista.

Vierailija
146/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti se vasta onkin täydellisesti vedätettävissä.

KUKAAN ei ole niin perso kehumiselle ja valheelliselle mielistelylle. Kuka tahansa alkaa epäillä kehuja jos ne menee liiallisuuksiin - mutta ei narsisti. Voi sitä lapsellisen autuasta, sädehtivää ilmettä, kun narsisti saa paistatella kehuissa.

Ehkäpä siksi narsistit joskus pariutuukin keskenään.

Vierailija
147/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nähdä vaivaa kirjoittaa mitään vittuilua kun ei tää tavallaan kosketa mua.

Enkä jaksa manipuloidakaan kun ei siitä oo mitään konkreettista hyötyäkään.

Huvikseni kirjoittelen. Ihan aivojen nollaamiseksi. Miksi muuten tekään olette täällä.

Vierailija
148/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joku kamala kusipää, joka ei älynnyt, ettei saa sanoa, etten mä olekaan oikeasti koko maailman kaunein, tai joka ei tiennyt, ettei saa arvostella huumorilla mun kehittelemää post-it-lappujärjestelmää meidän kahvihuoneessa. Voi v-u että mä kostan sille törkeelle mulkulle, jonka hirveää törkeyttä mun 3-vuotiaan tasolle jäänyt mieli ei kestä!"

Vierailija
149/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, narsistimiehessä saattaisi olla minulle jopa haastetta..=)) T. Ei todellakaan lössykkänainen

Vierailija
150/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinytklin että joskus vois olla kiva kokeilla parisuhdetta toisen narsistin kanssa. Mutta jotenkin mun perässä velloo aina se epätasapainoinen ja takertuva porukka. Yhden narsistimiehen(?) tunnen mut me ei siedetä toisiamme.

Vierailija
151/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entisestään ainakin vahvistui käsitykseni miesystäväni 'temppujen' aiheuttajasta...

Vierailija
152/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joku kamala kusipää, joka ei älynnyt, ettei saa sanoa, etten mä olekaan oikeasti koko maailman kaunein, tai joka ei tiennyt, ettei saa arvostella huumorilla mun kehittelemää post-it-lappujärjestelmää meidän kahvihuoneessa. Voi v-u että mä kostan sille törkeelle mulkulle, jonka hirveää törkeyttä mun 3-vuotiaan tasolle jäänyt mieli ei kestä!"

Kateuttaanhan ne yleensä arvostelee. Nainen on nyt saatanan kateellinen itseään kauniimmalle. Oli se narsisti tai ei. Yksi upean näköinen nainen meidän työpaikalla oli helvetillisen noitavainon kohteena vain koska oli kaunis. ja sekös muita vitutti. Eikä ollut edes meikäläisiä.

Vierailija
153/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kusipää vastailee kysymyksiin, kuten uskoo narsistin vastaavan! Naurettavaa!

Ei, en ole kenenkään narsistin koukussa ollut. Tiedän vain toimintatavat.

Vierailija
154/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia sanoja heitän: hyväksikäyttö/raiskaaminen, mielisairaus, uskonnollisuus, väkivalta, itsemurha. Jne.

Vierailija
155/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi narsistihan janoaa rakkautta ja loukkaa itsensä verisesti aina uudelleen ja uudelleen kun toteaa, ettei se rakkaus ollutkaan tarpeeksi puhdasta ja ettei se, jolta hän oli rakkautta imemässä olekaan mikään yliluonnollisen ihana jota voi katsoa ylöspäin, vaan kuuluukin niihin yököttäviin ihan tavallisiin ihmisiin.

Tai tarpeeksi vahvana on jopa uhka joka voi paljastaa narsistin narrilaumalle.

Vierailija
156/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mun pitäis ottaa tuntemattomien ihmisten nettijuttuja itseeni? Ihan tosi ei jaksa... kuten aikaisemmin sanoin ihmiset luulee tietävänsä narsistin ajattelumallit. Ne luulee tietävänsä ettei me tiedetä esim. tekevämme ns. väärin. Tai että meidän pitää automaattisesti aina ottaa itseemme kaikki, nettijututkin. Se on niin hauskaa että muut tietää tästä enemmän kuin narsisti itse.

Vierailija
157/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko lievä tapaus tai täysin feikki.

15 vuotta yrittänyt narsistia pois kimpusta, kyseessä ei ole edes parisuhde tai sukulainen vaan lapsuudenystävä jolla sairalloinen tarve manipuloida ja syyllistää ihmisiä. Sinä oot pilipalipilotti tai täysin epäonnistunut provo.

Olisit edes lukenut aiheesta.

Ja kyllä, pääsin eroon k.o. naisesta paikkakunnan vaihdolla.

Vierailija
158/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi narsistihan janoaa rakkautta ja loukkaa itsensä verisesti aina uudelleen ja uudelleen kun toteaa, ettei se rakkaus ollutkaan tarpeeksi puhdasta ja ettei se, jolta hän oli rakkautta imemässä olekaan mikään yliluonnollisen ihana jota voi katsoa ylöspäin, vaan kuuluukin niihin yököttäviin ihan tavallisiin ihmisiin. Tai tarpeeksi vahvana on jopa uhka joka voi paljastaa narsistin narrilaumalle.

niin, siihen se satu on yleensä loppunut kun ketään ei ole voinut katsoa ylöspäin.

Sitä täydellistä siis etsiessä...

Vierailija
159/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko lievä tapaus tai täysin feikki. 15 vuotta yrittänyt narsistia pois kimpusta, kyseessä ei ole edes parisuhde tai sukulainen vaan lapsuudenystävä jolla sairalloinen tarve manipuloida ja syyllistää ihmisiä. Sinä oot pilipalipilotti tai täysin epäonnistunut provo. Olisit edes lukenut aiheesta. Ja kyllä, pääsin eroon k.o. naisesta paikkakunnan vaihdolla.

Meitäkin on erilaisia ja eriasteisia. Ja riippuu siitä mitä multa kysytään. Esim. olenko täysin tietoisesti tuhonnut jonkun elämän? Olen.

Vierailija
160/178 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko lievä tapaus tai täysin feikki. 15 vuotta yrittänyt narsistia pois kimpusta, kyseessä ei ole edes parisuhde tai sukulainen vaan lapsuudenystävä jolla sairalloinen tarve manipuloida ja syyllistää ihmisiä. Sinä oot pilipalipilotti tai täysin epäonnistunut provo. Olisit edes lukenut aiheesta. Ja kyllä, pääsin eroon k.o. naisesta paikkakunnan vaihdolla.

Meitäkin on erilaisia ja eriasteisia. Ja riippuu siitä mitä multa kysytään. Esim. olenko täysin tietoisesti tuhonnut jonkun elämän? Olen.

Eli ensin et ole ihan psyko ja sitten oletkin tuhonnut jonkun elämän. Harvoin narsistin motiivina on "tuhota jonkun elämä" kuin joku Dalek. Hän saattaa toiminnallaan sen saada aikaan mutta motiivit ovat yleensä paljon yksityiskohtaisemmat ja sairaammat.

Ihan totta. Lue edes yksi artikkeli ja sit takas sorvin ääreen. Kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän