Rakastan toista miestä
Ja niin hänkin minua. Kumpikin olemme tahoillamme naimisissa ja lapsiakin on. Perseestä tämä tilanne!!
Kommentit (9)
Kun en tiedä, miten sen pitäisi ratketa. En halua satuttaa ketään, mutta nyt satutan vain itseäni.
Miten sulla kävi?
lopputulokseksi ja mikä olisi parasta. Tiedän niin mitä käyt läpi!
Meillä tätä jahkailua kesti yli kaksi vuotta. Omassa avioliitossa meni huonosti (niin myös toisen miehen). Luulin jo, että eroamme ja suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta. Oma mieheni kuitenkin huomasi, että olen todella eroamassa ja meni paniikkiin. Hän alkoi todella panostaa parisuhteeseemme ja meillä alkoi mennä hyvin. Päätin, että en halua erota ja haluan lapsilleni ehjän perheen! Rakastin kuitenkin pitkään tuota toista miestä ja tapailimmekin vielä joskus. Toinen mies erosi ja hän alkoi etsiä itselleen naista, jonka voisi saada kokonaan. Suhteemme hiipui mistä olin toisaalta onnellinen (omatuntoni vuoksi) ja toisaalta surullinen, koska olisin halunnut, että hän rakastaa vain minua ikuisesti. :) Lapsellista. Nyt soittelemme harvakseltaan ja vaihdamme kuulumisia. Olen onnellinen lastemme takia, että emme eronneet.
2
Kiva tietää, että muutkin ovat heikkoja. Siis "kiva" Jollakin tavalla se lohduttaa. Itse rakastan kyllä omaa miestäni, mutta eri tavalla. En ole koskaan rakastanut häntä intohimoisesti. Tätä toista rakastan niin paljon. Ja tätä on kestänyt myös kohta 2v.
Pääasia että sinä olet onnellinen. Toivottavasti minäkin joskus. Tavalla tai toisella.
mulla ei vaan sen toisen miehen kanssa ole mitään kunnollista suhdetta, koska mies 20 v vanhempi eikä ole vaan oikeasti uskonut että olen tosissani. Tai siis en halua myöskään rikkoa perhettäni, enkä sen enempää miehenkään. Olisin kuitenkin ollut valmis suhteeseen tämän miehen kanssa koska vaan. Edelleenkin joskus viestitellään. Fyysisesti ei paljoa ole myöskään tapahtunut. En ole koskaan oikein tuntenut mitään kipinää aviomieheeni, saati sitten fyysistä vetoa. En kuitenkaan haluaisi häntä loukata.
Olen siis onnellinen lasten takia, että emme eronneet... Itsestäni en tiedä.. Mutta olen sitä mieltä, että perheenäiti ei voi ajatella vaan itseään. Näin jälkikäteen on helppo ajatella näin... Mutta aina kun puhun tuon toisen miehen kanssa puhelimessa pää menee ihan sekaisin moneksi päiväksi. Heikko olen. Minusta kaikki meni kuitenkin juuri niin kuin pitääkin. En kadu mitään (ehkä pitäisi) ja loppuratkaisu (se että eroa ei tullut ja suhde loppui) oli juuri sellainen kuin pitääkin. Voisinhan tietysti vatvoa vielä asioita ja miettiä millaista elämämme olisi jos olisin ottanut tuon toisen miehen... Parisuhde olisi ehkä onnellisempi (tai sitten ei), mutta lasten elämä olisi 100 varmasti hankalampaa.
2
Toiseen mieheen rakastunut nainen on rohkeasti tunteitaan kuunteleva emansipoitunut seikkailijatar.
Toiseen naiseen rakastunut mies on sika.
Tsemppiä, kyllä se tilanne jotenkin siitä ratkeaa.