Muita Dexter-faneja?
Mua ei aikoinaan jostain syystä innostanut katsoa Dexteriä ollenkaan. Nyt saimme sen ekan tuotantokauden joululahjaksi ja herrajesta miten koukuttava sarja! Pääosanäyttelijä on aivan loistava, kun ensin pääsi Mullan alla -mielikuvasta eroon :-D
Taitava käsikirjoitus, juoni ja näyttelijät - ihan mahtava tuttavuus! Tilasinpa sitten heti tokan kauden CDONista...
Kommentit (22)
Mieheni on ihan dexterin näköinen... haluatko.? ;)
Sitten sun miehes on mun broidin näköinen - komea kundi :-) Eli kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos: tulee liikaa sukurutsaa mieleen ;-DD
t. ap
Aivan älyttömän mahtava sarja! En meinaa millään odottaa kun neloskausi dvd-boxi on käsissäni.. ilman suomitekstitystä jo sais:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/15902263/Dexter-Season-4/Product.html?se…
on ihan loistava. ehkä ihmiset tykkää ajatella, että hitot jos olisin minäkin sarjamurhaaja ja sit vaan hymyilisin vinosti töissä paskamaisille työkavereille ja asiakkaille?
;)
Kolmoskausi oli pienoinen pettymys 1-2 verrattuna. Kuulemma nelonen taas parempi!
Näkee jo kuudennenkin kauden:D
Nordic-tv.com
Minä olin niin järkyttynyt/pettynyt, kun Rita tapettiin, että en ole sen jälkeen tulleita kausia katsonut.
Kai vain toivoin perheonnea, ja jotenkin niin petyin tuohon käänteeseen...
Michael C Hall on iiiiiihana!!!
Juu ja olen 43 v :-D
Neloskausi oli shokeeraavin IKINÄ, just katottiin viitoskausi miehen kans. Järjettömän koukuttava sarja!
huonoin kausi oli minusta nelonen, paras taas vitonen. Tai no paria ekaa kautta en kyllä kunnolla muista mutta kuitenkin.
Latasin netistä joskus vuosi sitten,taisi olla just siihe neloskauteen asti?
Vitoskausi on mun mielestä loistava! Mies sanoi, että se loppui siihen...tietääkö joku onko totta??? *nyyh*
Vitoskausi on mun mielestä loistava! Mies sanoi, että se loppui siihen...tietääkö joku onko totta??? *nyyh*
Täälläkin katsottiin just vitos-kausi ja hyvä oli! Erikoinen sarja, kun vielä viidennellekin tuotantokaudelle saatiin jatkumaan koukuttavana. :)
Toivottavasti se plikka palaa mukaan kuvioihin kuutosessa. :)
Canal+lta katsoin 5 kauden.
Pyörii vieläkin.
Miten voi joku sarja olla noin koukuttava? Ja saada vielä Golden Globen viidennen tuotantokauden jälkeen ja nimenomaan Koukuttavin sarja -kategoriassa?
Uskomaton sarja! Mii laik :-)