Mies ei koskaan sano minä rakastan sinua
Mies ei koskaan oikein puhu tunteistaan. Ei ole koskaan sanonut minulle noita kolmea sanaa. Hän kyllä sanoo, että olen rakas ja välittää, muttei kerro rakastavansa. Ollaan aika monta vuotta jo oltu.
Kommentit (27)
Miksi miehesi pitäisi valehdella ja sanoa rakastan sinua.
Syötiin just hernekeittoa.
Kyllä olikin hyvää.
En minäkään sanonut niin kumppaneille joita en rakastanut.
Eikä ole ystäviäkään joilta hakea sympatiaa?
Kuulostaa ihan vaimoltani. Joillekin ihmisille ei vain ole luontevaa kauheasti "lemmestä luritella" vaan osoittavat tunteensä enemmän teoilla kuin sanoilla.
Saattaa olla, että en huomaa omalle rakkaalleni sanoa useinkaan, että rakastan häntä mutta toivon ja haluan lujasti uskoa, että tekoni ja toimintani osoittaisivat minun rakasvatan häntä.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Ne arjen pienet teot
Sanat voi olla valetta, mutta teot ei. Miksi viitsiä tehdä toiselle hyvää, jos ei rakasta?
No, mitä lisäarvoa se toisi teidän elämään?
Olen itse samanlainen mies. Kun sanon, että "oot rakas", niin eikös se silloin tarkoita samaa kuin" rakastan sinua". Mitä muutakaan se voisi tarkoittaa? Minusta tuo jälkimmäinen sanamuoto on vaan niin kökkö, etten halua käyttää sitä. Ja sanottakoon, ettei puolisko ole viljellyt tuota lausetta yhtään sen enempää kuin minä, vaikka tuntuu olevan joka vuotinen ongelma hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidätte Siepistä??
En pidä.
Vauva.fi trollit ja teinit löytäneet tämän ketjun.
Onko Oj miehelläsi ollut hyvä lapsuus? Oon itse huomannut, että koska itsellä ei ollut, eikä perheessämme tunteita näytetty niin en osaa niitä näyttää oikein kumppanillenikaan.
Onneks muhammetit sanoo. Aina siinä iskujen välissä.
En minäkään SANONUT.
Fazerin Wienernugaa hampaiden väliin ja ilmoitin olevani ilkeä ja syöväni sen itse ja heti perään suutelin suklaalla. Suurin huonous asiassa taisi olla se että neidin poskelle meni sulanutta suklaata.
Ok