Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun lehtimyyjä soittaa, mitä sanot?

Vierailija
15.01.2011 |

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon: "En ole juridisesti oikeus- ja toimikelpoinen. Kyllä kiitos, olen erittäin kiinnostunut tilaamaan kaikki teillä tarjolla olevat lehdet."

Vierailija
22/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko oikeasti niin ettei tarjouksen kuuleminen kiinnosta?

joka päivä kaupassa aikakauslehtiä myydään kovalla hinnalla.

jos oikeasti tykkää jostain tietystä lehdestä se tulee halvemmaksi tilata puhelinmyyjältä.

t.ap (lehtimyyjä)

Minulle tulee jo ne lehdet jotka olen halunnutkin tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitteluistanne, että mulle tulee paha ja pelottava olo.

Ei ole soiteltu enää.

Vierailija
24/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisista tilaan jo kaikkia. Muita lehtiä ei ole aikaa tai kiinnostusta lukea ja varsinkaan tilata omaksi.

Harvemmin lehtimyyjillä on tämän kommentin jälkeen mitään tarjottavaa. Yksi ressukka tarjosi Cosmopolitania...

Vierailija
25/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten lehtimyyjänä koska muuten olis työtön akateemikko.

Vierailija
26/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko oikeasti niin ettei tarjouksen kuuleminen kiinnosta?

joka päivä kaupassa aikakauslehtiä myydään kovalla hinnalla.

jos oikeasti tykkää jostain tietystä lehdestä se tulee halvemmaksi tilata puhelinmyyjältä.

t.ap (lehtimyyjä)

Se on todellakin niin ettei kiinnosta. Aivan sama mitä te puhelinhäiriköt myytte, minua ei kiinnosta.

Onneksi on Robinson -rekisteri.

Vierailija
27/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki Suomen aikakauslehdet ilmaiseksi, eli en tilaa yhtään mitään. Aika usein minua ei uskota, mutta totta se on!

Vierailija
28/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista. Ymmärrän, että olet työstäsi tohkeissasi, mutta älä tuo niitä "kotiin" tai tälle palstalle.

Vierailija
29/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..milloin olen ostanut viimeksi jonkun irtonumeron kaupasta/kioskista taisi se olla kaksi vuotta sitten sairaalassa ollessani.

Sen tiedän että lehtikauppiaalta saan lehden halvemmalla ja se kannattaa aina perua jotta saa taas uuden halvan tarjouksen jos tahtoo jatkaa kyseistä lehteä. Myönnän siis tilaavanai ehkä kerran puolessatoista vuodessa jonkun lehden kauppiaalta.

Yleensä sanon lehtimyyjälle rehellisesti etten ehdi lukemaan, siksi minulle ei nytkään tule mitään lehteä kun tiedän miten niille käy lukemisen suhteen. Varsinki viikottain ilmestyville lehdille.

Vierailija
30/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tekis välillä mieli sanoa työttömille, että tulkaa tekin myymään lehtiä..

tulemme käymään pitkän keskustelun asiasta

Vierailija
31/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista. Ymmärrän, että olet työstäsi tohkeissasi, mutta älä tuo niitä "kotiin" tai tälle palstalle.

en ole työstäni tohkeissani, mutta on totta että omalta alaltani en ole töitä löytynyt ja kouluttautunut olen yliopistossa. olen kuitenkin mielummin lehtimyyjänä kun työttömänä..

Vierailija
32/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pisteen vinkki: Se EI tarkoita sitä, että on opiskellut yliopistossa.

Vierailija
33/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain arvannut, että av:lla pyörisi akateemikkoja.

Vierailija
34/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa pahoittelevat ja lopettavat puhelun. Yleensä ei soittoja tule, mutta johonkin suoramarkkinointiliittoon kuulumattomista pikkulehdistä saattaa joskus tulla joku soitto kerran vuodessa.

Vierailija
35/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko irtoaa provikkaa jos saa tilauksia sisään? Minkälaisia lehtiä on kannattavinta myydä? Mitä luovia vastauksia olet kuullut kun olet soitellut? Huomaatko jos vastapuoli on kännissä, höperö vanhus, henkisesti jälkeenjäänyt?

Vierailija
36/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdet työpaikan kautta. Saan kaikki puoleen hintaan..

Vierailija
37/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ja hei.

Vierailija
38/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voin lukea kyseisen lehden myös kirjastossa", "en ehdi nyt lukea". Jos myyjä ei tahdo uskoa että ei kelpaa, niin punaista luuria vaan.

Vierailija
39/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen tarjouksen, sitten sanon etten ole kiinnostunut ja toivotan hyvät päivän jatkot, tylyksi muutun vasta jos kerran kieltäydyttyäni myyjä jatkaa jankuttamista..se on niin raivostuttavaa. Osaan tilata haluamani lehdet netistä ilman lehtimyyjää silloin kun haluan.

Vierailija
40/47 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää soittelee kun on markkinontikielto. Mulla ei ole mitään puhelinmyyjiä vastaan, suurin osa on ihan ok porukkaa. Olen vaan vähän huono sanomaan ei, joten siksi laitin markkinontikiellon, eipä tule tilailtua turhia lehtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan