kun lehtimyyjä soittaa, mitä sanot?
Kommentit (47)
- "Onko teillä hetki aikaa / soitinko sopivaan aikaan..."
- "Oletko lehtimyyjä?"
- "Oletko kiinnost..."
- "OLETKO LEHTIMYYJÄ?"
- "Meillä olis.."
- *tuut - tuut - tuut - tuut*
olen ulkomailla lomalla, joten en voi nyt puhua pidempään, kun tästä tulee mulle kuluja." Toimii!
Minä olen tyly ja ilmoitan ettei minulla ole rahaa tilata lehtiä. Siinä on paha myyjän myydä jos ei aio ilmaiseksi antaa.
kyllä kai se koskaa myös firmoja esim. Ellosta, kun sieltä soittivat että olis joku vakuutus heillä Elloksen asiakkaille. Se tyyppi alkoi tenttaamaan mua että mitä vakuutuksia mulla nyt on että Ellokslta saa paremman. En ottanut.
mä en käsitä miten tyhminä lehtimyyjät pitää ihmisiä kun esim tänään soitti yksi ja aloitti puheen, että kun olen muka vastannut heidän firman johonkin kyselyyn niin sen vuoksi haluavat ihan ilmaiseksi lähettää mulle 5 kk ajan evita lehden...mutta että kuitenkin pitäs maksaa postikulut tyyliin 5 euroa...ja sitten saisin vielä lahjaksi hienon pukupussin joka on 30 euron arvoinen...eikä mun tarttes maksaa kun 25 euroaoi. siinä vaiheessa sanoin ei kiitos ja löin luurin korvaan. Siis että ilmainen ja muka vielä lahjojakin...ja sitten pitäisi kuitenkin maksaa. Tuommonen hölmöläiskauppaaminen kyllä saa veret sen verran kiehumaan etten tilais vaikka kuinka olis hyvä tarjous, kun ei kerran edes myönnetä että oikeasti kyseessä on tilaus.
vois sanoa, että kaiken ilmasen toki voitte lähettää, mutta ei mitään mikä maksaa.
Ei kannata turhaan tuhlata aikaansa , sillä ei voi sanoa mitään millä saisi minut tilaamaan lehden. Ja toivotan kuitenkin onnea myyntityöhönsä.