Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa 18-vuotiaan nuoren miehen iskettyä?

Vierailija
15.01.2011 |

t. Nainen 43 w.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi kaveri vai kenties entinen oppilaasi?

Sulla vois olla saumaa nyt kun puumanaiset on muotia... Mut varaudu siihen et tuon ikäiset kyllä kerskuvat seksiseikkailuistaan melkoisesti.

Vierailija
2/41 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vois olla saumaa nyt kun puumanaiset on muotia... Mut varaudu siihen et tuon ikäiset kyllä kerskuvat seksiseikkailuistaan melkoisesti.

Olin pätkätyön erään vammautuneen nuoren avustajana (en siis opettaja) ja tuli siinä sivussa juteltua tämän nuoren miehen kanssa. Taivuttelin oman aviomieheni palkkaamaan hänet viime kesäksi avuksi meidän laajennustyömaalle ja hitsauksiin sillä varjolla että tulee halvaksi kun ihastukseni oli silloin vielä 17 v eikä tarvinnut maksaa eläkevakuutusmaksuja eikä muutenkaan kunnon palkkaa.

Oli tosi ihana kesä. Innostuin kovasti itsekin auttamaan rakennuksella ;)

Siitä lähtien olenkin sitten kaivannut häntä joka ikinen päivä, vaikka ei olla tosiaan edes nähty eikä yhteyttä pidetty. Ensin ajattelin etten petä miestäni, nautin vaan hyvästä seurasta. Mutta nyt mies on muuttunut entistäkin kusipäisemmäksi ja olen ihan valmis hyppäämään sänkyyn tämän toisen kanssa ja ottamaan sen riskin että huhu siitä kantautuu sinne minne ei pitäisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tule meille, saat pilua"

Vierailija
4/41 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pätkätyön erään vammautuneen nuoren avustajana (en ole opettaja) ja tuli siinä sivussa juteltua tämän nuoren miehen kanssa. Taivuttelin oman aviomieheni palkkaamaan hänet viime kesäksi avuksi meidän laajennustyömaalle ja hitsauksiin sillä varjolla että tulee halvaksi kun ihastukseni oli silloin vielä 17 v eikä tarvinnut maksaa eläkevakuutusmaksuja eikä muutenkaan kunnon palkkaa.

Oli tosi ihana kesä. Innostuin kovasti itsekin auttamaan rakennuksella ;)

Siitä lähtien olenkin sitten kaivannut häntä joka ikinen päivä, vaikka ei olla tosiaan edes nähty eikä yhteyttä pidetty. Näen silmissäni ne komeat lihakset ja risat farkut joista näkyi alkkarit ja perskarvat :D

Ensin ajattelin etten petä miestäni, nautin vaan hyvästä seurasta. Mutta nyt mies on muuttunut entistäkin kusipäisemmäksi ja olen ihan valmis hyppäämään sänkyyn tämän toisen kanssa ja ottamaan sen riskin että huhu siitä kantautuu sinne minne ei pitäisi...

ap

Vierailija
5/41 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ei ole kyllä täysimiehen ton ikäsellä. Esim muna vasta 2/3 lopullisesta koostaan.

Vierailija
6/41 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli silloin 19 ja minä 22. Ei ollut edes rintakarvoja vielä, lihaksista puhumattakaan (vaikka harrasti hulluna urheilua). Tämä taas on ihan toista maata. Eikä sillä munan koolla niin suurta väliä, kunhan munan takana seisoo mukava mies. Mutta ainakin tällä on iso nenä ;)

Vierailija
7/41 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehestäni näki heti silloin alussa ettei hän välitä paskaakaan minusta. Mutta oli silloin niin huono itsetunto ja halusin vaan epätoivoisesti perheen että otin hänet ja ajattelin etten tarvikaan rakkautta. No se oli väärä ajatus :(

ap

Vierailija
8/41 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskisi pojankloppeihin, vaikka ikää on vasta 32v.

Vierailija
9/41 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se makaa selällään tyyny ikasvoilla ja mun pitää hoidella se. Jos yritän käskeä päälle, sillä ei seiso. Ja päälle se vielä arvostelee mun seksitaitoja ja vartaloa. En ole pahan näköinen enkä läski :( No seksiä ei ole ollut ollenkaan enää pariin vuoteen. Ei sellaista paskaa jaksa.

ap

Vierailija
10/41 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ninulle joka ihmettelit miksi en eroa:

Parikin syytä. Olen uskovainen eikä minulle ole mitään eroa pettämisellä ja jättämisellä. Kumpikin vaarantaa taivaspaikkani kumminkin.

Ja erottuani olisin viiden lapsen yksinhuoltaja. Ja erittäin köyhä sellainen. Oon lastenhoitaja ammatiltani ja nettopalkka tonnin tienoilla. Ketä sillä elättää? Mies ei kuitenkaan harrasta muuta kuin henkistä väkivaltaa.

ap

Vierailija
11/41 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet vaan suoraan kysymään koska 18v pojat ei uskalla tulla kysymään ( tiedän koska olen itse semmonen) ja kyllä se antaa koska jos tulitikulle laittaa hameen se pitää pistää piiloon jos on nuoria ''poikia'' lähellä ja ihan btw seksin suojaikäraja on 16 ei 18 eli menet rohkeasti ottamaan sen jannun

Vierailija
12/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo joku ihan tietty 18-vuotias mielessä vai käykö kuka hyvänsä?

Vierailija
13/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 18 v on täysi-ikäinen. Tarkoituksena on seksi, ei parisuhde.

ap

Vierailija
14/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 18 v on täysi-ikäinen. Tarkoituksena on seksi, ei parisuhde.

ap

18-v poika on täysi-ikäinen mut henkisesti lapsi.

Jonkun reppanan saat iskettyä ihan helposti, mut sellasen suht hyvännäkösen ja hyvä itsetuntosen jolle riittää omanikäistäkin naisseuraa, sellasesta saat jäädä vain haaveilemaan päiväuniisi. ;-)

Ja vaikka 18v on täysi-ikäinen niin on tommonen TOSI ilettävää ja tollaselta naiselta en ihmettelis vaik sekaantuis ihan pienempiinkin lapsiin! Usch, hyi saatana.

Vierailija
15/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten kehittynyt sinun mielestäsi. Joka tapauksessa tämä amiskundi on käytökseltään huomattavasti mukavampi ja kypsempi kuin nelikymppinen akateeminen aviomieheni.

Ja kroppa on täys miehen ja sen minä haluan :P

Vierailija
16/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 41v ja sulhoni on 23v.

Vierailija
17/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haaveile parisuhteesta koska mulla on viisi lasta enkä usko että niitten isäpuoleksi joutuminen olisi 18-vuotiaalle hyvä juttu.

Luulen muuten että tuo "minun" 18-vuotiaani olisi valmis ryhtymään pikku seikkailuunkin kanssani, mutta miten siis rohkaisisin häntä? Nykyään emme harmillisesti edes näe toisiamme. Hän asuu toisessa kaupungissa. Jostain tikusta pitäisi tehdä asiaa hänen luokseen :)

ap

Vierailija
18/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tarkoitus on se minkä mainitsit niin rehellisyys on paras. Varoitan kyllä että saat siitä pahimmassa tapauksessa runsaasti harmeja itsellesi. Tuon ikäinen poika saattaa hullaantua sinuun ja siinähän sitten olet tunnekuohujen seassa. En todellakaan voi sanoa että arvostaisin aikeitasi. Aika lähelle pedofiliaa mennään.

Vierailija
19/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähelle pedofiliaa mennään.

Itse olisin mielelläni 18-vuotiaana pannut hyvännäköistä nelikymppistä.

Vierailija
20/41 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tajuan toki etten voi häntä lopullisesti omistaa. Ja kyllä hänkin varmasti, onhan hän katsellut jonkin aikaa meidän perhe-elämääkin enkä usko että hän hinkuaa jakamaan sitä :D

hän on vaan ihana ihminen ja tunnen tarvitsevani häntä juuri siihen mitä en omalta mieheltä saa, ihailua, kunnioitusta ja hyvää seksiä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi