Miten saa 18-vuotiaan nuoren miehen iskettyä?
Kommentit (41)
Jäi saamatta kun silloin olin niin ujo etten olisi ikimaailmassa uskaltanut lähestyä ketään naista ja olen sitä edelleen 24-vuotiaanakin. Varmasti olis parantanut paljon itsetuntoa kun joku "puuma" olis tullut iskemään minut ja antanut pillua.
18 -vuotiaan kanssa seksin harrastaminen EI ole pedofiliaa. Lääketieteellisesti on määritelty, että pedofiili haluaa ALLE 13 -vuotiaita LAPSIA, joilla EI OLE murrosiän merkkejä. Pedofiili ei katsele nuoria ja normaali 18 -vuotias on aikuisuuden kynnyksellä oleva nuori.
Tuossa on hyvät vinkit mistä löytää puumia ja puumat vastaavasti nuoria miehiä: http://www.treffihaku.net/puumat.html
Jos nuori poika on vähän nössömpi tapaus, riittää, kun sanot suoraan, että haluat seksiä.
Jos sensijaan hän on vähän itsetietoisemman oloinen, kerro ja käy sitten ihoon kiinni.
En kyllä haluaisi olla viiden lapsen äidin kohteena, huh, huh,
18 vuotias on täysin aikuinen
Tunnen noita aika monta, oman pojan ja sen kavereita. Kotona asuvat ja käyvät lukiota, intti kohta edessä. Aikuisuus on vielä kaukana.
Nuorille miehille on todella tärkeää saada pillua. Heillä on iso libido. Heitä pelottaa pakit, se, että joku sanoo, että ovat huonoja sängyssä, se, että eivät kelpaa naiselle.
Pahinta mitä voi tapahtua, on kun joku omanikäinen suosittu nainen antaa ymmärtää, muttei sitten ymmärräkään antaa tai dumppaa.
PARASTA, mitä vanhempi nainen on tehdä, on vähän rakastaa ja kannustaa tällaista nuorta oria. Vanha nainen tietää, mikä on hyvää, tietää, mistä itse saa ja osaa kertoa tälle oriille. Hyvän vanhemman naisen "hoidon" jälkeen pojalla on takataskussa sata hyvää kikkaa omanikäistensä saamiseen, parempi itsetunto ja tyhjennetyt pussit.
Kaikki voittaa.
En usko, että yhtäkään nuorta poikaa on väkisin pakotettu sänkyyn vanhojen tätien kanssa. Ne tulevat itse, koska tietää mitä saavat ;-)
tykkään kyllä itekin nuoremmista, päälle 20v (itse olen 35v), mutta 17v ja 18v on vielä niin lapsia, oma poika täyttää 17v ja että olis jonkun nelikymppisen kanssa...yäk.
Mitä tässä luin noita kommentteja niin taitavat olla ne aviomiehet jotka täällä huutelevat pedofiiliasta jä "lapsen" hyväksikäytöstä.
Anyway jos tosiaankin haluat tästä tietystä pojasta itsellesi seksiseuraa paras tapa on suht suora linja. Poika osaa silloin sanoa suoraan ei jos ei kiinnosta jos lämpenee niin lämpenee. Kannattaa kuitenkin painaa mielee se että jokainen 18-vuotias kolli ei ihan ekana halua keski-ikäistä naista kun oman ikäisiäkin on silmän kantamiin
keski-ikäinen hyyppä jolle tulee 18v pojat alati ehdottelee kaikkea, pelästyvät kyllä jos kuulevat todellisen ikäni. En jaksais sellaista pojankloppia edes sängyssä. Eihän sellaisella gigolonkaan näköisellä oo mitään kokemusta vielä ehtinyt kertyä enkä jaksais opettaa.
tunnen tarvitsevani häntä juuri siihen mitä en omalta mieheltä saa, ihailua, kunnioitusta ja hyvää seksiä... ap
Hyvää seksiä... You wish! :D (ja sä todella taidat toivoa....)
Mulla oli ainakin tuossa alle parikymppisenä haaveena saada vanhempaa. Silloin puumailu ei ollut oikein muodissa, joten jäi saamatta...
Pitää vaan antaa ymmärtää riittävän selkeästi tai kysyä jopa suoraan. 18-vuotias poika panee kyllä kaikkea missä on reikä, jopa oksaista lautaa...
No, ihan yleistä on se että nelikymppiset ja viisikymppiset äijät hinkuvat nuorta naista/tyttöä. Se on itse asiassa jopa "normaalia". Mutta toisin päin se on "iljettävää". Hlökoht en tunne seksuaalista vetoa noin nuoriin (olen 42), miehessä saa jo elämä näkyä, toisekseen en myöskään pettäis. Mikset jätä äijääsi? Mä en tollasta kattelis jos ei kerran homma toimi. Sano ihastuksellesi suoraan mitä tahdot. Sillähän se selviää. Ikä ei tosiaan kerro ihmisestä kaikkea, suuri osa miehistä on pentuja vielä kuusikymppisenäkin. Ja PS. Playboykeisari Hefnerin tyttöystävä on häntä 60 vuotta nuorempi. Taitaa sillä Madonnallakin olla joku parikymppinen.
kaulimella vaan otsaluuhun ja se olis siina.
18v puuman metsästäjä Vantaalla
Halukkaat naiset ottakaa yhteyttä, Tomikovanen4@gmail.com
Itsekin olisin halunnut todella paljon silloin aikoinaan kun olin 18-20vuotias nussia kunnolla jonkun seksikkään nelkikymmpisen naisen kanssa. Taisi jäädä ikuiseksi haaveeksi kun nyt olen jo 24-vuotias eikä ne puumat taida katsella kuin jotain 17-20 vuotiaita räkänokkia.