Mikä deodorantti oikeasti toimii?
Alkaa ärsyttää, kun muutamassa (tai no ei ihan muutamassa, mutta kuitenkin) tunnissa deodorantin laittamisen jälkeen tuoksahtaa jo hiki kainaloissa. Tällä hetkellä käytössä Rexonan antiperspirantti, mutta ei siis toivottua tulosta. Onko seuraava askel sitten Absolut Torr, vai onko joku "ruokakauppa" tuote tehokkaampi?
Kommentit (29)
Nivea for men Silver Protect 24h anti-bacterial protection Silver Ions anti-perspirant.
Ihan normaalia markettikamaa, mutta toimii minulla.
Oikeastihan tuo on miesten dödö, mutta pidän tuoksusta.
Se ei ole sellainen perinteisen miehinen, vaan ennemminkin kevyen mieto sporttinen.
Pitää hikoilun loitolla pitkään, eikä tahmaa.
Eli olivat raadin arvostelussa. Olen tripleä käyttänyt ja on tosi hyvä. Voittajaa kokeilen seuraavaksi.
Ei marketin dödöt ole riittävän hyviä.
Lähtisin sinuna kyllä näitä kokeilemaan.
Kyseessä siis dry stick. Ei ole markettikamaa ja maksaa yli 30e, mutta on riittoisa ja ihanan tuoksuinen (ja minä inhoan hajusteita)!
on loistava!!! sita voi myos suihkuttaa jalkapohjiin ja kenkiin ja nainollen valttya myos jalkahien pistavalta hajulta!!! Veljeni hikoili aikoinaan ja haisi aivan kuolemalta, ostettiin hanelle tuota ja kappas, kenkia pystyi rupeen sailyttaa sisalla (ennen ulkona) ja ei tarvinnut yokkailla kun tuli lahelle istumaan tai kaveli ohi! :)
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/28_91/products_id/4…
monia dödöjä olen kokeillut, mutta ainoa joka oikeasti pitää hienhajun poissa, on Vichy!
ääni garnierin dödölle, toimi "raskaushikeenkin", kun muut suosikit vichy ja biotherm pettivät siinä tilassa.
Minulla on sitä, jossa on tummanvioletti raita korkissa. Nyt pystyn käyttämään samaa paitaa kaksikin päivää peräkkäin, ennen se oli täysi mahdottomuus.
Lopetin deodorantin käyttämisen. Kukaan ei edes huomaa eroa (olen kysellyt). :D Sama paha haju, kuin ennenkin. :)
Toki jokapäiväinen pesu ja karvojen pitäminen poissa / lyhyinä on tärkeä juttu.