Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa, mitä tapahtuu, kun näette ihastuksenne!

Vierailija
14.04.2023 |

Minulla alkaa ainakin sydän hakata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulssi kiihtyy, minusta tulee tarkkaavaisempi. Luultavasti punastun vähän. Jos katseet kohtaavat, tuntuu pientä kihelmöintiä vatsassa ja jalkovälissä. Jos kosketamme, saattaa mennä sellainen lämmin aalto läpi koko kehon.

Vierailija
2/10 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aivan lukkoon, enkä saa oikein mitään järkevää juteltua, vaikka olen jokseenkin puhelias yleensä. Myös punastelen herkästi. Jos katseemme kohtaavat, pälyilen äkkiä muualle. Ujostuttaa!

Kohde on ihku mies, jota salaa ajattelen joka hetki, aamuin illoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sydän takoo tuhatta ja sataa. Lisäksi vaistoan (vaikken näe), milloin hän saapuu samaan huoneeseen. Ja tosiaan, tilaisuuden tullen puhelen aivan tyhjänpäiväisiä hänelle, kunhan vain juttelen... tunnen itseni aivan hölmöksi. Menee pasmat ihan sekaisin, kun uppoudun hänen katseeseensa. Miten voinkin olla näin sekaisin. Kevät?

Vierailija
4/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ihan lukkoon ja todennäköisesti teen jotain noloa, kuten törmäilen esineisiin tai takeltelen sanoissani.

Vierailija
5/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan jäädä kiinni salakatselusta, kun tuijottelen häntä.

Vierailija
6/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen ihan lukkoon ja todennäköisesti teen jotain noloa, kuten törmäilen esineisiin tai takeltelen sanoissani.

Sama täällä! Ja tosiaan takeltelen sanoissani. Itse asiassa saatan unohtaa, mitä pitikään sanoa samalla, kun oikeasti ajattelen, että haluaisin vain suudella häntä tai istua syliin ja halia.

Olen kyllä tosi tosi ihastunut tällä hetkellä. Aivan mielettömän ihana mies lähistöllä ja minä tyttö olen aivan myyty.

Vierailija
7/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastun.

Vierailija
8/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi paska, nyt se tulee tuolta. Nostanko katseeni vai jatkanko sitä mitä teen." Huh, kuumuus alkaa nousemaan niskaa ja kaulaa pitkin. "Voihitonhitto, oonkohan jo ihan punanen" Rohkaistun ja varovasti katson ja tervehdin. Yritän näyttää välinpitämättömältä.Hän hymyilee. Uppoan hänen sinisiin silmiin, en voi katsoa niitä, katson välillä sivuun. Sit katson häneen uudestaan, hän tervehtii . Yritän vääntää hymyä naamalle, siitä taitaa tulla irvistys "katsookohan hän roikkuuko mun posket, oon varmaan ihan punainen. Mitähän se ajattelee"

Tuntuu että uin hiessä. "Huh, onneksi yksi kohtaaminen tältä päivältä ohi, mitähän juteltavaa seuraavaksi keksin kun hänet nään"

N45

Vierailija
9/10 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarini kostuvat, vaikka olisi pms.