Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä deodorantti oikeasti toimii?

Vierailija
15.01.2011 |

Alkaa ärsyttää, kun muutamassa (tai no ei ihan muutamassa, mutta kuitenkin) tunnissa deodorantin laittamisen jälkeen tuoksahtaa jo hiki kainaloissa. Tällä hetkellä käytössä Rexonan antiperspirantti, mutta ei siis toivottua tulosta. Onko seuraava askel sitten Absolut Torr, vai onko joku "ruokakauppa" tuote tehokkaampi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Lady speed stickin voittanutta.

Toivottavasti pian saisi myös suomesta.

Vierailija
2/29 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

batsia kehuskeli joku muukin. Apteekista, saa hajustamattomana ja toimii. Nuo absolut torrit ja muut on sen verran kovaa kamaa, että ainakaan mun iho ei kestä niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean tuoksutonta roll-onia, sellainen vihreäkorkkinen mitäänsanomattoman näköinen purkki, löytyy kaikista marketeista ja ruokakaupoista. Tuoksuttoman kanssa voi käyttää hajuvesiä, tai sitten vaan olla tuoksuton. Ainakin hienhaju on pysynyt pois.

musta toi on kanssa paras dödö. Ei koskaan kastu kainalot. En tosin ole kauhean kova hikoilemaan, mutta ennen kuin löysin ton nivean, niin muistan että kaikista muista dödöistä kastui kainalot.

Olen nyt siirtynyt pois niveasta, sillä halusin luomulaatuisen dödön. Tämäkin toimii, mutta nyt on taas välillä kainalot märät.

Vierailija
4/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten löysin (aika uusi tuote kai) Rexonan Maximum Protection-dödön. Se on ihan ehdoton! Maksaa n. 10e, mutta on kyllä hintansa väärti. Se todella pitää!

Vierailija
5/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roll on, apteekista. Mul ei niinkään hiki haissut mut paidan kainalot kastuivat tyyliin heti. Todella noloa ja inhottavaa. Ei enää minkäänlaisia ongelmia. Tuota laitetaan illalla suihkun jälkeen (ei aamulla) ja joka 2. tai 3. päivä vaan! Suosittelen!

Vierailija
6/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antiperspirantit 48h. minun suosikki. ei kyllä 48 tuntia kestää mutta päiväksi antaa hyvän suojan. olen ollut erittäin tyytyväinen tähän ja olen käyttänyt samaa dödöä jo 6 vuotta

Vierailija
7/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkee on kokeiltu, myös apteekin dödöjä. Uskomatonta et ihan muutaman euron marketti-kama auttoi hikoilu ongelmaan!

Vierailija
8/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi tuote oli hyvä. On minulle ensimmäinen tuote joka pitää hienhajun poissa.

Vierailija
9/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojot vishylle täältäkin :)

Vierailija
10/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä kanssa helteillä tota hikoiluongelmaa mutta ei ikinä sitten kun ilmat viilenee...

Vierailija
11/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä on useampi tuote listassa, mitä lähteä kokeilemaan. Tuota Garnierin Mineralia olen kuullut muidenkin kehuvan, eli ehkä aloitan siitä!

Ap

Vierailija
12/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerikan matkoilta ja tallinnasta. Muuta en enää suostu käyttämäänkään

Vierailija
13/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole edes ylipainoinen että ei voi siitäkään johtua

Vierailija
14/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä kanssa helteillä tota hikoiluongelmaa mutta ei ikinä sitten kun ilmat viilenee...

Talvella ongelma on sisä- ja ulkolämpötilojen iso ero, esim. tänään olen pukeutunut poolopaitaan, kävin ulkona kävellen, tulin sisälle ja voilà; onpa kuuma.

Vierailija
15/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin tosi iso ongelma tän hikoilun kanssa :((. No onneksi nyt löysin kuitenkin tuotteen joka mua auttaa.

Vierailija
16/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja marketeissa oli ainakin joskus sellainen kuin Hi&Dri (joo, ei dry), se toimi, mutta siinä oli niin voimakas oma tuoksu, ettei käynyt mulle.

Täytyypä kokeilla tuota Garnieria.

Vierailija
17/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on loistava.

Vierailija
18/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran lainaamaan siskoltani ja kylläpä tuoksu kainalot dödölle koko päivän.

Ja itselläni hien haju on ollut aikaisemmin suuri ongelma, varsinkin tietyssä vaiheessa kiertoa.

Vierailija
19/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se toimiikin täydellisesti.

Vierailija
20/29 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean tuoksutonta roll-onia, sellainen vihreäkorkkinen mitäänsanomattoman näköinen purkki, löytyy kaikista marketeista ja ruokakaupoista. Tuoksuttoman kanssa voi käyttää hajuvesiä, tai sitten vaan olla tuoksuton. Ainakin hienhaju on pysynyt pois.