Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä jaksaisin vielä liitossani?

Vierailija
15.01.2011 |

Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, lapsia 3 joista nuorin vasta 1,5.

Puolisoni

- on aina pahalla päällä

- tekee iltaisin ja viikonloppuisin töitä työhuoneessaan

- tekee kotitöitä, mutta marttyyrimaisesti huokaillen ja minun tekemiäni töitä väheksyen (esim. älä sinä siivoa, kun joudun kuitenkin tekemään sen sitten uudestaan)

- ei halua seksiä kanssani

- välttelee kosketusta kanssani

- ei kerro minulle asioistaan tai menoistaan

- jos minä olen kotona, hän lähtee ulos kävelylle tai lenkille, viipyy kunnes lapset laitettu iltakuntoon

- haluaa käydä baareissa ilman minua, vaikka voitais mennä yhdessäkin, baareissa käy pari kertaa kuussa

- vastailee tiuskien lähes kaikkeen

- juovuksissa haukkuu minut

- on valehdellut parikin kertaa asioista, jotka olivat minulle tärkeitä

- käyttää välillä tolkuttomasti alkoholia, tähän tosin nyt tullut parannusta

- uhkaa välillä tappaa itsensä, sitten peruu, koska olen hänen mielestään niin onneton, etten pärjäisi ilman häntä

- ei riitele, eikä keskustele asioista, vaan antaa periksi, mutta äyskii ja on vihainen, vaikka yrittäisin kysyä hänen mielipidettään, ei sano sitä

- ei ole kiinnostunut asioistani, ei kysele koskaan miten päivä on mennyt tai jos olen käynyt jossain erityisessä paikassa ei kysy, missä olin tai millaista oli tms. Jos minä kyselen vastaavia, pitää sitä yksityisasioihin puuttumisena.

En tiedä mikä on muuttunut tai mitä on tapahtunut, mieheni ei halua keskustella asiasta. Eihän noista kai mikään asia kovin paha ole ja vikaa on kyllä minussakin, mutta minulle tämä on tosi raskasta.

Tunnen itseni tosi arvottomaksi, kun huomaan, että olen miehelleni fyysisesti vastenmielinen ja muutoin yhdentekevä.

Miten jaksaisin vielä vuoden tätä liittoa? Käytännön neuvoja kaipailen. Vuoden päästä ero sujuisi helpommin, koska minulla olisi silloin asunto minulle ja lapsille.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lailla varmaan osun jos sanon että ap:n kiinnostus seksiin väheni dramaattisesti viime suosien aikana miehensä kanssa. Mies jaksaa muutaman vuoden nöyristellä mutta kun huomaa että kotona ei saa niin sitten alkaa vituttamaan ja käytös on juuri tuon aloituslistan kaltaista. Mikähän helvetti siinä oikein on että naisilla ei seksi kiinnosta sitä vertaa että perhesopu olisi 100% taattu. Mies on hyvin yksinkertainen olento, se kun saa pari kertaa viikossa niin kotityöt rullaa ihan itsestään ja vaimoa kehutaan jne. eli juuri sitä käytöstä jota hameväki miehiltänsä haluaa!

T: mies jonka vaimo alkoi pihtaamaan muutama vuosi sitten ja joka käyttäytyy kuten ap:n mies (tosin toista naista ei ole)

Vierailija
122/123 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lailla varmaan osun jos sanon että ap:n kiinnostus seksiin väheni dramaattisesti viime suosien aikana miehensä kanssa. Mies jaksaa muutaman vuoden nöyristellä mutta kun huomaa että kotona ei saa niin sitten alkaa vituttamaan ja käytös on juuri tuon aloituslistan kaltaista. Mikähän helvetti siinä oikein on että naisilla ei seksi kiinnosta sitä vertaa että perhesopu olisi 100% taattu. Mies on hyvin yksinkertainen olento, se kun saa pari kertaa viikossa niin kotityöt rullaa ihan itsestään ja vaimoa kehutaan jne. eli juuri sitä käytöstä jota hameväki miehiltänsä haluaa! T: mies jonka vaimo alkoi pihtaamaan muutama vuosi sitten ja joka käyttäytyy kuten ap:n mies (tosin toista naista ei ole)

sitä persettä VAAN EI TEE MIELI ANTAA, kun toinen on kylmä; ilman esileikkejä ja hellyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on niin että kun nainen laittaa jalat kiinni niin ei siinä auta eikä ole koskaan auttanutkaan minkäänlaiset esileikit. Kun ei seksi kiinnosta niin ei kiinnosta. En vain tajua mitä omankin vaimon päässä liikkuu, kyllä siinä alkaa melko kylmäksi toista kohtaan kun aina torjutaan. Eihän tämä välttämättä ap:n kohdalla paikkaansa pidä mutta semmoinen kutina tässä nyt on.

T: mies jonka vaimo alkoi pihtaamaan muutama vuosi sitten ja joka käyttäytyy kuten ap:n mies (tosin toista naista ei ole)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi