15-vuotias kaksosten odottaja paikalla
olen tääl jonkin aikaa, haluutteko kysyä jotain? Vastailen mieluusti kysymyksiinne :)Odotan kaksosia ja laskettuaika on kesäkuussa, odotus aika on ollu jännää!
Kommentit (151)
ihan totta. tyttö on nuori, mutta on tehnyt jo päätöksensä. vaikka kuinka täällä nyt pohditte että tyttö ei pärjää, se ei muuta asiaa mihinkään että raskaus on niin pitkällä ettei keskeytystä tehdä. Ja toiseksi mistä tiedätte minkälainen suhde tytöllä on omiin vanhempiinsa poikaystävään sukulaisiin jne?. rankkaa kyllä varmasti tulee olemaan mutta uskon että tytön omat vanhemmat on sen verran fiksuja että tajuaa antaa tukensa lapsenlapsien kasvatuksessa. en toki itsekkään hyppisi riemusta jos oma tytär ilmottaisi olevansa 15 vuotiaana raskaana, mutta jos tilanne olisi tämä ja keskeytykseenkään ei olisi enää mahdollisuutta niin tukisin kyllä kaikin tavoin.
sukulaisten on hoidettava se lapsi
ehkä he voisivat rohkeasti kieltäytyä ja lapsi voisi päästä oikeaan kotiin
ja päättäisi pitää pennut, hän saisi hoitaa ne itse, ja me isovanhemmat voitaisiin joskus tulla käymään ja silloin odottettaisiin, että meille passattaisiin pötyä pöytään.
Mutta vaikka mitä kirjoitatte tähän ketjuun, niin ap:lle paljastuu vasta synnytyksen jälkeen, että äitinä olo ei olekaan ihan niin jännää kuin olla raskaana =D
tämä on provo. Oli vähän tylsää ja ajattelin kokeilla provoilua kun niin monet muutkin täällä sitä harrastaa. ap
kyllä itsekkin yleensä aika ymmärtäväinen ja pyrin miettimään asioita kaikin tavoin, mutta siltikin tämä sotii periaatteitani vastaan niin pahasti että en kyllä tukeani anna! Minkähänlainen äiti mahdat itse olla, kun noin "läpi sormien" asiaa katsot.. eiköhän se elämä vielä sinutkin palauta takaisin maan pinnalle. Se että 15 vuotiaani odottaisi kaksosia SAATI hehkuttaisi sitä täällä netissä ei tulis kuuloonkaan meidän huushollissa!! Tulkoon sitten hehkuttamaan kun on hoitanut näitä kaksosia ensimmäisen vuoden, tissit ruvella, maha täynnä arpia, alapää kursittu kokoon, renkaat silmien ympärillä. Niin sitten voi tulla ehkä vähän kunnioittavampaa puhetta meille jotka ollaan uo koettu.. kun "tussunaama" "ryppypillu" yms..
T. se 22 vee
67 en oo mä, että mene muualle kertomaan tarinoitasi. Vaikka sille täydelliselle penskalles, jonka itse muropaketti-insinööri puski tähän täydellisee maailmaan. Ihminen mäki oon, kestä se!
ap
Kovin oli yllättävää että oli porvoosta tämä...
tämä on provo. Oli vähän tylsää ja ajattelin kokeilla provoilua kun niin monet muutkin täällä sitä harrastaa. ap
Vaikka suututtaakin vähän, kun käytin aikaa ja vaivaa sinun puolustamiseesi :) Hyvää yötä!
t. kolmekymppinen äiti
en tiedä kuka yrittää esittää minua mutta en ole mikään vitun PROVO!!!
moni nyt heitti tän mun jutun ihan plörinäks, mä olen ap ja tää on ihan tosi juttu. Kumman tylsä elämä teillä rupitussuilla on, mä nauran teille niin pahasti
ap
heh heh. Järkyttävää. Saatanan tollo pentu. Pistää vituttaa tommost prinsessat jotka kuvittelee et elämä on pelkkää ruusuilla tanssimista. Jos mä olisin ap, olisin helvetin peloissani, nöyrä ja pitöisin turpani kiinni, koska ne jotka täällä kommentoi on oikeesti synnyttäny jo lapsen/lapsi hoitanut niitä ja tietää millaista TYÖTÄ se on 24/7 VAIKKA KUINKA NAUTTISIKIN ÄITIYDESTÄÄN NIIN SE ON ympäri vuorokautista TYÖTÄ ja piste. 15 vuotias osaa ees perunoita keittää vielä saati hoitaa IHMISTÄ ja olla ÄITI. Sanokaa mitä sanotte mutta näin on.
tää oli kyl hyvä provo täytyy myöntää! :) ja myöskin huvittavavaa kuinka NE AIKUISET IHMISET menevätkään lapsen tasolle. en sitten tiedä millaiset eväät teille on annettu kotoa tai miten hyviä esimerkkejä te täydelliset kotirouvat olette, jotka alatte nimittelemään ja haukkumaan "nuorta tyttöä".. :)
Toivon todella sydämmeni pohjasta että tämä on näin!! :DD Sait meinaa verenpaineeni niin korkeelle että oikein hirvittää itteenikin miten kimpaannuin aiheesta. KIITOS JUMALALLE!!
T: edelleen se 22 w äippä
p.s toivottavasti sua kolmekymppistä hävettää etkä tuu ikinä sallimaan moista omille lapsilles
ja tulee raskausarpia. Iik! Vittu ei kai!
EI OO PROVO, MIKS ON NII VITUN VAIKEE KÄSITTÄÄ SE?? ONKO TEIL PÄÄS VIKAA VAI MIKÄ MÄTTÄÄ? OSAAN KUORII PERUNOIT, VOIN KUORII TEIÄN PILLUTKI
ap
moni nyt heitti tän mun jutun ihan plörinäks, mä olen ap ja tää on ihan tosi juttu. Kumman tylsä elämä teillä rupitussuilla on, mä nauran teille niin pahasti
ap
luulet että ketään kiinnostaa sinä ja sun raskautesi? Miksi luulet että ketään kiinnostaa vaikka kuinka nauraisit "meille rupitussuille". Aika hassu oot jos luulet tosiaan että sun elämäsi muita kiinnostaa.:) Hyvää jatkoa kuitenkin.
se on huumorin lajeista ironian jälkeen vaikein. Vaatii sivistystä, elämänkokemusta yms. Ja niinkuin ironiallakin, sarkasmilla on aina tarkka osoite, se ei ole pelkkää ilkeää älämölöä.
Siteeraamani viesti ei ollut sarkastinen, se ei kohdistunut mihinkään, se oli pelkästään alatyylinen.
Kerropa, miksi 15-vuotias oikeasti raskaana oleva tyttö tulisi tänne pitkäksi aikaa vain vittuilemaan muille? Sitähän hän on tehnyt, ekasta vastauksestaan lähtien. Kyseessä on joku ryytynyt av-mamma tai lukiolainen, jolla ei ole parempaa tekemistä.
ihan kamala teini______huora, saman pojan kanssa olen ollut ja menettänyt neitsyytenikin. Lol oletko jotenkin vajaa? Pitäisikö sinulta "22"-vee ottaa penska huostaan, haukutko häntäkin huoraksi jos tulee saamaan nuorena lapsen? Vittu lol oikeesti mä kuolen nauruu
ap
Puhuuko vieraille ihmisille samaan sävyyn kuin kirjoittaa ventovieraille täällä? Vanhemmilleen, opettajille, kavereille ...?
Tai jos on oikea ihminen, niin mua alkaa todella kiinnostaa tämän "15-vuotiaan" tulevan kaksosten äidin vanhemmat ja kotikasvatus. Jos henkinen taso on tuollainen, niin tulevat isovanhemmat jättävät lapsenlapsensa heitteille niinkuin selvästi ovat jättäneet tyttärensäkin.<a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi" alt="http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi">http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi</a>
heh heh. Järkyttävää. Saatanan tollo pentu. Pistää vituttaa tommost prinsessat jotka kuvittelee et elämä on pelkkää ruusuilla tanssimista. Jos mä olisin ap, olisin helvetin peloissani, nöyrä ja pitöisin turpani kiinni, koska ne jotka täällä kommentoi on oikeesti synnyttäny jo lapsen/lapsi hoitanut niitä ja tietää millaista TYÖTÄ se on 24/7 VAIKKA KUINKA NAUTTISIKIN ÄITIYDESTÄÄN NIIN SE ON ympäri vuorokautista TYÖTÄ ja piste. 15 vuotias osaa ees perunoita keittää vielä saati hoitaa IHMISTÄ ja olla ÄITI. Sanokaa mitä sanotte mutta näin on.