Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotias kaksosten odottaja paikalla

Vierailija
13.01.2011 |

olen tääl jonkin aikaa, haluutteko kysyä jotain? Vastailen mieluusti kysymyksiinne :)Odotan kaksosia ja laskettuaika on kesäkuussa, odotus aika on ollu jännää!

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tapauksessa toivon että pärjäät hyvin pienten kanssa ja annat edellisten kirjoittajien "niellä" sanansa. :)

siis 15 v pärjää helposti kahden vauvan kanssa vain sen takia että on sitten jonain päivänä pärjättävä

sääli vauvoja. he tässä kaikkein eniten kärsivät

Vierailija
42/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule käymään mitään. Ja mitä sitten, jos menen täysi-ikäisenä baariin? Lapseni ovat silloin kolme? Kyllä voin silloin laittaa äitini luokse yöks, onks siin jotai vikaa vai? Ihme tussunaamoja täällä vikisee ap

hänestä tehdään ilmainen lapsenvahti

ja äidilläsi ei koskaan tule olemaan omaa elämää millä voisi tai haluaisi tehdä jotain muuta kuin hoitaa perheen uusinta äpärää

Minä olen kolmekymppinen, asun lapsen isän kanssa ja siitä huolimatta lapsi on joskus mummon luona jos käymme esimerkiksi leffassa. Kylläpä olen törkeä äitiäni kohtaan. Hän tosin hyppii ilosta kun saa lapsen luokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niistä voisi puhua asiallisesti. Ovatko nämä ilmaisut asiallisia: - sääliksi käy...toivottavatsi lapsesi joutuvat huostaan keskenkasvuinen kakara.. - tänne kirjoittavat 15-vuotiaat eivät ole hyviä äitejä. Jos haluat olla hyvä äiti niin ensin naimisiin. Rakenna itsellesi pesä, sitten tee muksut - kohta sulla on 2 räksyttävää koliikki vauvaa - ite oot viel kakara, yritä nyt sitte viel 2 melkein-keskos vauvaa hoitaa ja olla vastuullinen seuraavat 20 vuotta - Ei herranjumala sentään.. kyllä sais minun kersa NIIIIIIN selekäänsä jos ittensä paksuks vääntäis ettei perse kestäis istua kahteen viikkoon. Mutta eiköhän se todellisuus iske naamalle aika pian kun tajuaa mitä se lasten hoito on. Ihmettelettekö vielä, miksi ap ei vastaa asiallisesti? Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Luulisi, että näillä täydellisillä keski-ikäisillä äideillä olisi jo vähän sitä kypsyyttä, mutta taidatte olla lapsellisempia kuin ap.

a) yksikään noista ei ole minun vastauksia

b) en ole keskiikäinen

c) aapee aloitti eka vittuilun

Vierailija
44/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 15-v tyttö on raskaana ja odottaa kaksosia. Ensinnäkin kyseessä on kaksinkertainen riskiraskaus (nuori ikä, kaksosuus) ja toiseksi kaksosvauvoissa on todella todella paljon työtä. Itslläni on kaksoset ja vaikka minulla oli kokemusta vauvanhoidosta (kaksoset eivät ensimmäiset lapseni), mies ja muu tukiverkko kunnossa niin kolme ensimmäistä vuotta olivat äärimmäisen rankkoja. Ja minun kaksoseni kuitenkin syntyivät täysiaikaisina ja terveinä, toisin kuin monet muut kaksoset.

Jos aloitus on totta, niin siinä joutuu lapsi astumaan liian nuorena liian isoihn saappaisiin. ei voi kuin toivoa, että kaikki sujuu silti edes kohtuullisen hyvin.

Vierailija
45/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tapauksessa toivon että pärjäät hyvin pienten kanssa ja annat edellisten kirjoittajien "niellä" sanansa. :)

siis 15 v pärjää helposti kahden vauvan kanssa vain sen takia että on sitten jonain päivänä pärjättävä

sääli vauvoja. he tässä kaikkein eniten kärsivät

Nainen on sukukypsä noin 12-15-vuotiaana. Se tarkoittaa, että ennen ehkäisyn keksimistä tämän ikäiset saivat lapsia ihan normaalistikin. Ja monissa kulttuureissa saavat edelleen. Kärsivätkö nämä lapset tolkuttomasti?

Ok, on mahdollista, että ap on huono ja vastuuton äiti. Toisaalta kolmekymppinenkin voi olla sitä.

Ap:ta tuntematta et voi väittää, että hänen lapsensa kärsivät.

Vierailija
46/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niistä voisi puhua asiallisesti. Ovatko nämä ilmaisut asiallisia: - sääliksi käy...toivottavatsi lapsesi joutuvat huostaan keskenkasvuinen kakara.. - tänne kirjoittavat 15-vuotiaat eivät ole hyviä äitejä. Jos haluat olla hyvä äiti niin ensin naimisiin. Rakenna itsellesi pesä, sitten tee muksut - kohta sulla on 2 räksyttävää koliikki vauvaa - ite oot viel kakara, yritä nyt sitte viel 2 melkein-keskos vauvaa hoitaa ja olla vastuullinen seuraavat 20 vuotta - Ei herranjumala sentään.. kyllä sais minun kersa NIIIIIIN selekäänsä jos ittensä paksuks vääntäis ettei perse kestäis istua kahteen viikkoon. Mutta eiköhän se todellisuus iske naamalle aika pian kun tajuaa mitä se lasten hoito on. Ihmettelettekö vielä, miksi ap ei vastaa asiallisesti? Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Luulisi, että näillä täydellisillä keski-ikäisillä äideillä olisi jo vähän sitä kypsyyttä, mutta taidatte olla lapsellisempia kuin ap.

b) en ole keskiikäinen

Luepa nyt alusta tää ketju.

Vierailija
47/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajatuksia raskaus on herättänyt?

Onko tukiverkkoa?

Miten neuvolassa on suhtauduttu? Toivottavasti on hyvä terveydenhoitaja sinulla.

Voimia!

Vierailija
48/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap vastata näihin kysymyksiin: Miksi teit tämän aloituksen? Onko tämä aloitus provo? Miksi et keskustele/vastaa kysymyksiin asiallisesti?

Vierailija
49/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) en ole keskiikäinen

Mielestäni ap on vittuillut täällä niille, jotka ovat vittuilleet hänelle ensin. Joten älä sitten ota itseesi, jos et kerran ole näitä asiattomuuksia kirjoittanut.

Vierailija
50/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinäkö et koskaan pyydä mummoa lastenvahdiksi?

Minä olen kolmekymppinen, asun lapsen isän kanssa ja siitä huolimatta lapsi on joskus mummon luona jos käymme esimerkiksi leffassa. Kylläpä olen törkeä äitiäni kohtaan. Hän tosin hyppii ilosta kun saa lapsen luokseen.

olet kolmekymppinen. Jos ap:lla olisi sinun äitisi kaltainen äiti, ei hän olisi 15v ja raskaana

Hiukan epäilyttää minkälainen äiti on jos tytär on 15v ja paksuna

Vierailija
51/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tekee kesken kasvusen kakaran? Ootko ite sit ylikasvanu vanha haaska? Vitun ryppytussu mene ittees ja nielase.

ap

Voi sua tuleva äippä :) Katsotaan kun pungerrat pari lasta alapäästäs niin kyllä se sunkin tussu aikamoiseen kuntoon menee ;)

Vierailija
52/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 15 vuotiaana OSAA ajatella järkevästi tai "miettiä" tulevaisuutta. Muistelkaapa nyt herranen aika ite minkälaisia olitte 15 vuotiaana! Vai onko siitä jo kenties niin kauan että aika kullannut muistot. Oli sitten ns. "kunnollinen" 15 vuotias tai "rämäpää" 15 vuotias ni 15 vuotias on AINA 15 vuotias. Ja voi, kylläpä te olette ihania ja sydämellisiä ihmisiä kun noin riittää empatiaa tuntemattomalle kakaralle. Mutta taitaapa ap itse kirjoitella noita itteään puolustelevi kommentteja?? Jos tarkoitus oli saada yks äippä raivon partaalle ni onnistuit!! Lapsen tekeminen ei ole LASTEN LEIKKIÄ!! T. se 22 vee joka on kuitenkin 7, pian 8 tapahtumarikasta, kovaa elämänkoulua vanhempi kuin sinä lapsi rukka. Otan osaa.

Vierailija
53/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia "tussunaamoja" täällä. Melkein voisi luulla että nämä nuorta äitiä valistamaan tulleet äidit ovat itsekin erittäin nuoria, kun eivät osaa käyttäytyä. En ymmärrä miksi äidit eivät voi tukea tulevaa nuorta äitiä ja esimerkiksi evästää häntä nyt niin hyvin tulevaan kuin mahdollista, vaan haaskataan energiaa jonninjoutavaan nimittelyyn ja tytön mollaamiseen.

Onnea sinulle AP! Nämä ärsyttävät ihmiset yrittävät sanoa sinulle että heillä äitiys on ollut todella rankkaa ja toivovat kostoksi että se olisi sinulle tuplasti vielä rankempaa. Rankkaa se onkin, mutta ei se sitä tarkoita ettet pystyisi selviytymään. Pidä hyvät välit vanhempiisi.

Vierailija
54/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamala teini______huora, saman pojan kanssa olen ollut ja menettänyt neitsyytenikin. Lol oletko jotenkin vajaa? Pitäisikö sinulta "22"-vee ottaa penska huostaan, haukutko häntäkin huoraksi jos tulee saamaan nuorena lapsen? Vittu lol oikeesti mä kuolen nauruu

ap

Puhuuko vieraille ihmisille samaan sävyyn kuin kirjoittaa ventovieraille täällä? Vanhemmilleen, opettajille, kavereille ...?

Tai jos on oikea ihminen, niin mua alkaa todella kiinnostaa tämän "15-vuotiaan" tulevan kaksosten äidin vanhemmat ja kotikasvatus. Jos henkinen taso on tuollainen, niin tulevat isovanhemmat jättävät lapsenlapsensa heitteille niinkuin selvästi ovat jättäneet tyttärensäkin.

Vierailija
55/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy...toivottavatsi lapsesi joutuvat huostaan keskenkasvuinen kakara..

Juu on ap todella nuori, mutta ei se ole MIKÄÄN syy huostaanotolle,tollo!!

Se on vaan niin JÄNNÄÄ olla raskaana.

Vierailija
56/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinäkö et koskaan pyydä mummoa lastenvahdiksi?

olet kolmekymppinen. Jos ap:lla olisi sinun äitisi kaltainen äiti, ei hän olisi 15v ja raskaana

Hiukan epäilyttää minkälainen äiti on jos tytär on 15v ja paksuna

Meehän nyt psykomamma nukkumaan.

Vierailija
57/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 15 vuotiaana OSAA ajatella järkevästi tai "miettiä" tulevaisuutta. Muistelkaapa nyt herranen aika ite minkälaisia olitte 15 vuotiaana! Vai onko siitä jo kenties niin kauan että aika kullannut muistot. Oli sitten ns. "kunnollinen" 15 vuotias tai "rämäpää" 15 vuotias ni 15 vuotias on AINA 15 vuotias. Ja voi, kylläpä te olette ihania ja sydämellisiä ihmisiä kun noin riittää empatiaa tuntemattomalle kakaralle. Mutta taitaapa ap itse kirjoitella noita itteään puolustelevi kommentteja?? Jos tarkoitus oli saada yks äippä raivon partaalle ni onnistuit!! Lapsen tekeminen ei ole LASTEN LEIKKIÄ!! T. se 22 vee joka on kuitenkin 7, pian 8 tapahtumarikasta, kovaa elämänkoulua vanhempi kuin sinä lapsi rukka. Otan osaa.

Minä näitä kirjoittelen, se kolmikymppinen. On täällä tosin näköjään joku muukin.

Vierailija
58/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sen takia et 15v ajatteli et on jännää olla raskaana

Vierailija
59/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sitä naureskellaan, että mistä tuonkin on oppinut. LOL! Ihq!

Vittu lol oikeesti mä kuolen nauruu

ap

Vierailija
60/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamala teini______huora, saman pojan kanssa olen ollut ja menettänyt neitsyytenikin. Lol oletko jotenkin vajaa? Pitäisikö sinulta "22"-vee ottaa penska huostaan, haukutko häntäkin huoraksi jos tulee saamaan nuorena lapsen? Vittu lol oikeesti mä kuolen nauruu

ap

Puhuuko vieraille ihmisille samaan sävyyn kuin kirjoittaa ventovieraille täällä? Vanhemmilleen, opettajille, kavereille ...?

Tai jos on oikea ihminen, niin mua alkaa todella kiinnostaa tämän "15-vuotiaan" tulevan kaksosten äidin vanhemmat ja kotikasvatus. Jos henkinen taso on tuollainen, niin tulevat isovanhemmat jättävät lapsenlapsensa heitteille niinkuin selvästi ovat jättäneet tyttärensäkin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi