15-vuotias kaksosten odottaja paikalla
olen tääl jonkin aikaa, haluutteko kysyä jotain? Vastailen mieluusti kysymyksiinne :)Odotan kaksosia ja laskettuaika on kesäkuussa, odotus aika on ollu jännää!
Kommentit (151)
Olen ravintolakokki koulutukseltani, on vakituinen työpaikka, naimisiin menimme viime talvena mieheni 26 kanssa, tyttömme on 8,5 kk eikä ole ollut vielä kertaakaan yökylässä koska imetän. Mieheni kanssa olimme seurustelleet kolme vuotta joista kaksi asuttu yhdessä kun lapsi ilmoitti tulostaaan.. Lasta synnytin melkein 40 tuntia.. olemme rakennuttaneet oman talon johon muutimme hieman ennen lapsen syntymää viime kevät talvella.. Vieläkö haluat tietää jotain??
eli elämäsi näyttää olevan mallillaan, ilmeisesti et kuitenkaan ole tuohon ikään mennessä oppinut käytöstapoja? lue omia tekstejäsi ja mieti oletko sittenkään niin kypsä kuin itse luulet. tosiaan 15v on vielä lapsi, mutta sinä olet 22v joten miten kehtaat aikuisena kypsänä ihmisenä päästellä moista tekstiä.?
t. kolmekymppinen
Olen ravintolakokki koulutukseltani, on vakituinen työpaikka, naimisiin menimme viime talvena mieheni 26 kanssa, tyttömme on 8,5 kk eikä ole ollut vielä kertaakaan yökylässä koska imetän. Mieheni kanssa olimme seurustelleet kolme vuotta joista kaksi asuttu yhdessä kun lapsi ilmoitti tulostaaan.. Lasta synnytin melkein 40 tuntia.. olemme rakennuttaneet oman talon johon muutimme hieman ennen lapsen syntymää viime kevät talvella.. Vieläkö haluat tietää jotain??
eli elämäsi näyttää olevan mallillaan, ilmeisesti et kuitenkaan ole tuohon ikään mennessä oppinut käytöstapoja? lue omia tekstejäsi ja mieti oletko sittenkään niin kypsä kuin itse luulet. tosiaan 15v on vielä lapsi, mutta sinä olet 22v joten miten kehtaat aikuisena kypsänä ihmisenä päästellä moista tekstiä.?
on mallillaan ja paljon ollaan tehty töitä sen eteen että asiat ovat näin kuin ovat! Satun vaan olemaan harvinaisen suorasanainen ihminen joka yleensä sanoo ääneen sen mitä muut vaan ajattelee.
ei täällä 15-vuotiaat palstaile. LOL!
Elämäsi tulee olemaan rankkaa. Paljon rankempaa kuin osaat kuvitella. Muista kuitenkin, että sinusta tulee äiti, ja se tarkoittaa sitä, että pitkän aikaa lasten tarpeet menevät omien tarpeidesi edelle.
Joudut katsomaan vierestä, kun kaverisi pitävät hauskaa. Joudut toteamaan, että yöheräilyt vievät voimat. Joudut huomaamaan, että kehosi ei enää koskaan ole sellainen, kuin se olisi ilman raskautta. Joudut jättämään väliin monta asiaa, jotka kuuluisivat ikäisesi elämään.
Mutta ajattele näin: minulla on nyt rankkaa, mutta kun kaverini saavat lapsia, minun lapseni ovat jo isoja. Silloin minä olen se, joka voi mennä kun muut istuvat kotona silmät väsymyksestä turvonneina.
Pidä huolta itsestäsi, lepää ja nauti elämästä nyt, kun vielä voit ajatella omia tarpeitasi. Kun lapset syntyvät, ole heille niin hyvä äiti kuin osaat. Loppujen lopuksi se aika, kun lapset sinua eniten tarvitsevat, menee nopeasti.
Onnea sinulle ja lapsillesi!
t. kolmekymppinen
mamma on nii olevinaa muit parempi, mä oon ehkä iältäni kakara mut sä oot luonteeltas ihan pentu! Toivottavasti sun kakara otetaa huostaa, oot hullu ja sul on pääs vikaa. Oot nii säälittävä, miten voit sanoo ittees äidiks? Paska äiti oot, miehes varmaa pettää sua iha kybäl.
ap
taas ihmettelen miten jotkut "aikuiset" ihmiset voivat pitää sitä että teini tyttö on raskaana ihan hyväksyttävänä asiana. Olkoon ja toivon kaikkea hyvää hänelle ja lapsilleen mutta ei se kuitenkaan ihan ´hyväksyttävää ole ja että pitäisi vaan silitellä päästä yms yms..
- 24 ja 2 lapsen äiti
on mallillaan ja paljon ollaan tehty töitä sen eteen että asiat ovat näin kuin ovat! Satun vaan olemaan harvinaisen suorasanainen ihminen joka yleensä sanoo ääneen sen mitä muut vaan ajattelee.
Oletko tullut ajatelleeksi, että muutkin saattavat sanoa, mitä ajattelevat - heillä saattaa vaan olla hieman fiksumpia ajatuksia?
muuten saatko tyttö-poikavauvat?
taas ihmettelen miten jotkut "aikuiset" ihmiset voivat pitää sitä että teini tyttö on raskaana ihan hyväksyttävänä asiana. Olkoon ja toivon kaikkea hyvää hänelle ja lapsilleen mutta ei se kuitenkaan ihan ´hyväksyttävää ole ja että pitäisi vaan silitellä päästä yms yms..
- 24 ja 2 lapsen äiti
Mutta kun asiaa ei voi muuttaa, niin eikö ole parempi auttaa kun haukkua?
t. kolmekymppinen, se joka täällä eniten puolustaa ap:ta
Elämäsi tulee olemaan rankkaa. Paljon rankempaa kuin osaat kuvitella. Muista kuitenkin, että sinusta tulee äiti, ja se tarkoittaa sitä, että pitkän aikaa lasten tarpeet menevät omien tarpeidesi edelle. Joudut katsomaan vierestä, kun kaverisi pitävät hauskaa. Joudut toteamaan, että yöheräilyt vievät voimat. Joudut huomaamaan, että kehosi ei enää koskaan ole sellainen, kuin se olisi ilman raskautta. Joudut jättämään väliin monta asiaa, jotka kuuluisivat ikäisesi elämään. Mutta ajattele näin: minulla on nyt rankkaa, mutta kun kaverini saavat lapsia, minun lapseni ovat jo isoja. Silloin minä olen se, joka voi mennä kun muut istuvat kotona silmät väsymyksestä turvonneina. Pidä huolta itsestäsi, lepää ja nauti elämästä nyt, kun vielä voit ajatella omia tarpeitasi. Kun lapset syntyvät, ole heille niin hyvä äiti kuin osaat. Loppujen lopuksi se aika, kun lapset sinua eniten tarvitsevat, menee nopeasti. Onnea sinulle ja lapsillesi! t. kolmekymppinen
voi olla kaikki inkkarit kanootissa kun näin tosissaan ottaa kyseisen asian. hahah Prpvphan tämä on ilmi selvästi.
- maru 33w
Elämäsi tulee olemaan rankkaa. Paljon rankempaa kuin osaat kuvitella. Muista kuitenkin, että sinusta tulee äiti, ja se tarkoittaa sitä, että pitkän aikaa lasten tarpeet menevät omien tarpeidesi edelle.
Joudut katsomaan vierestä, kun kaverisi pitävät hauskaa. Joudut toteamaan, että yöheräilyt vievät voimat. Joudut huomaamaan, että kehosi ei enää koskaan ole sellainen, kuin se olisi ilman raskautta. Joudut jättämään väliin monta asiaa, jotka kuuluisivat ikäisesi elämään.
Mutta ajattele näin: minulla on nyt rankkaa, mutta kun kaverini saavat lapsia, minun lapseni ovat jo isoja. Silloin minä olen se, joka voi mennä kun muut istuvat kotona silmät väsymyksestä turvonneina.
Pidä huolta itsestäsi, lepää ja nauti elämästä nyt, kun vielä voit ajatella omia tarpeitasi. Kun lapset syntyvät, ole heille niin hyvä äiti kuin osaat. Loppujen lopuksi se aika, kun lapset sinua eniten tarvitsevat, menee nopeasti.
Onnea sinulle ja lapsillesi!
t. kolmekymppinen
kyllä huomaa, että 30-vuotiaalla on hieman enemmän elämänkokemusta kuin 22-vuotiaalla... Suorasanainen ei muuten ole synonyymi sille, että voi loukata muita ihmisiä ihan miten sattuu huvittamaan.
oot varmaan ainoo joka oikeesti jaksaa auttaa ja kertoa mulle äitiydestä. Muilta osin oon saanu vaan paskaa niskaani, en pelkästään täältä. Mulla on ihana poikaystävä ja me ollaan muuttamassa yhteen helmikuun alussa. Mä tiedän miten rankkaa äitiys tulee olemaan. Mulla on tosi hyvät välit mun äitiini ja mulla on vuoden ikänen pikkuveli. Mä tykkäsin auttaa mutsia veljen hoidossa, siis vaihtelin itekki vaippoja ja muuta. Mun äiti tukee mua, koska se rakastaa mua. Mun poikaystävä on mun tukena, samaten ystävät. Kiitos paljon sulle, onnea sunki elämään kolmekymppinen!
ap
olen kyllä täysin samaa mieltä kuin tuo 22 vuotias äiti ja toivon että tlevaisuudessa asiat saadaan niin ettei 15 vuotiaitten ole edes mahdollista olla raskaana. Kaikkea hyvää perheellesi 22 v. Hienoa kun uskallat sanoa mielipiteesi ja suurin osahan on kanssasi täysin samaa mieltä. Aina löytyy myös niitä sora-ääniä..
- Lisa 41
[/quote]
[/quote]
olisit kuinka suorasananen niin tuo ei kyllä ole mitään muuta kuin äärettömän lapsellista! asioita kyllä saa ja pitää sanoa suoraan mutta se kuinka asian muotoilee onkin toinen juttu. ainoa joka näissä keskusteluissa on päästänyt järkevää tekstiä on tuo kolmekymppinen.. joka luultavasti myös enemmän elämää nähnyt kuin sinä. haluisin todella nähdä sen miten käyttäytyisit sitten kun tyttäresi 15v olisi raskaana ja kertoisi siitä sinulle.raskaus olisi niin pitkällä ettei muuta vaihtoehtoa olisi kuin pitää se. miten toimisit? et kuitenkaan voi olla varma etteikö lapsesi harrastaisi seksiä 15 vuotiaana.. vai meinaatko olla 24/7 pitämässä tytön jalkoja?? :O
olisit kuinka suorasananen niin tuo ei kyllä ole mitään muuta kuin äärettömän lapsellista! asioita kyllä saa ja pitää sanoa suoraan mutta se kuinka asian muotoilee onkin toinen juttu. ainoa joka näissä keskusteluissa on päästänyt järkevää tekstiä on tuo kolmekymppinen.. joka luultavasti myös enemmän elämää nähnyt kuin sinä. haluisin todella nähdä sen miten käyttäytyisit sitten kun tyttäresi 15v olisi raskaana ja kertoisi siitä sinulle.raskaus olisi niin pitkällä ettei muuta vaihtoehtoa olisi kuin pitää se. miten toimisit? et kuitenkaan voi olla varma etteikö lapsesi harrastaisi seksiä 15 vuotiaana.. vai meinaatko olla 24/7 pitämässä tytön jalkoja?? :O
kolmekymppinen nyt ite puolustella itteään :DD Eihän siinä, jatkakaa, viihdyttävää. :D
kyllähän se toki voi ilmaista omia ajatuksia mutta jos ne menee semmosiksi tarpeetomiksi asioiksi niin kuka siitä hyöty? oon kyllä sen tyttönkaa samaa mieltä siin kohas kun se kiittää kolmekymppistä naista se kannusti ei haukkunut tai mitään tarpeetomia asiota kirjoittanut siihen mutta voin kyllä itekkin myöntää sen että nuorena tulee aina tehtyy hulluja juttuja
-joskus nuorena on elännyt
Miten aikuiset ihmiset voi puolustella moista.. ei ihme että niitä lapsia sitten syntyy teini-ikäisille jos mihinkään ei puututa ja ajatellaan että noh, tehty mikä tehty. Omat teini-ikäset tyttöni koitan ainakin kasvattaa niin hyvin ettei ikinä pääsis tapahtumaan mitään tällästä. Minä oon vaipanvaihto rumbani jo hoitanu ja koitan kasvattaa lapsistani sen verta vastuullisia etten vaan joutuisi heidän vauvojaan hoitamaan vielä.. hui kamala.
että täällä aikuiset ihmiset kirjottelee tuolla tavalla..
Tsemppiä sulle ap!