Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotias kaksosten odottaja paikalla

Vierailija
13.01.2011 |

olen tääl jonkin aikaa, haluutteko kysyä jotain? Vastailen mieluusti kysymyksiinne :)Odotan kaksosia ja laskettuaika on kesäkuussa, odotus aika on ollu jännää!

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikee teidän on ymmärtää, mut tää ei oo provo. Eläkää sen kans! ap

mut voitko ite elää?! Onneks en oo sun kengissä.

Vierailija
142/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVOPROVOPROVO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikee teidän on ymmärtää, mut tää ei oo provo. Eläkää sen kans! ap

mut voitko ite elää?! Onneks en oo sun kengissä.

Koitappa nyt vaan ite elää sen asian kanssa. Et sun nuoruus on mennyttä ja tuut olemaan varmasti vielä hyvin hyvin onneton sen vuoksi.

Vierailija
144/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne pienet suloiset vauvat kasvaa aikuisiksikin ja ne voi olla tosi sulosia kun niitä näkee jostain telkkarista 2 min kerrallaan, mut sit kun sä oot saman yön aikana heräönnyt 15 min välein syöttämään niitä sun pentuja niin toivottavasti muistat tän ketjun ja ymmärrät miks ihmiset on niin vihasia.

Vierailija
145/151 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ap vain tupakoi tai juo alkoholia nyt kun odotat? veilä vaikeempi olisi hoitaa kahta fas-lasta..

Vierailija
146/151 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huomaa, että 30-vuotiaalla on hieman enemmän elämänkokemusta kuin 22-vuotiaalla... Suorasanainen ei muuten ole synonyymi sille, että voi loukata muita ihmisiä ihan miten sattuu huvittamaan.

[/quote]

niin ja ap.lle hirveästi voimia, itse olin vuoden sinua vanhempi kun odotin esikoistani.

Elämä muuttuu ihan hirveästi ja raskausaikana sitä ei edes ymmärrä kuinka iso vastuu lapsista voi olla. hyvä että sinulla on poikaystävä kuvioissa, toivottavasti vastuullinen sellainen.

Vierailija
147/151 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen elämänkokemuksesta kerro yhtikäs mitään jos molemmat täysi-ikäisiä.. ja mielestäni tolla nuoremmalla äipällä oli oikien hyviä kommentteja ja huvittava tuo apina juttu, =) heh

Vierailija
148/151 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ap:tä puolustelet kun itse ollut samassa tilanteessa, mutta voitko tosiaan rehellisesti sanoa että on järkevää hankkiutua raskaaksi kun ei vielä ole aikuinen itsekkään?

Vierailija
149/151 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin amassa tilanteessa kuin ap, en kyllä tulisi tänne kerjäämään hyväksyntää vaan myöntäisin oman virheeni ja kantaisin vastuun. Se on kypsää käytöstä. Harva 15 vuotias kuitenkaan suunnittelee tulevansa raskaaksi eli tämäkin on ollut vahinko ja se pitää pystyä myöntämään ja ottamaan vastaan negatiivista palautetta.

Toivottavasti tyttö selviää isosta vastuustaan, mutta aikuistuttava on ja nopeasti. Tuolla asenteella ei lapsia kasvateta.

Vierailija
150/151 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v on minunkin mielestäni liian nuori saamaan lapsen. MUTTA jos lapsi/lapset ovat jo tulossa, silloin on aivan täysin turha alkaa räkyttämään.

Asiallisia neuvoja on hyvä antaa ja toivon mukaan nuori ottaa ne vastaan. Niistä voi tulevaisuudessa olla suuri hyöty!

Ja kannattaa ottaa apu vastaan mitä tarjotaan. En tarkoita että pitäisi tyrkätä vauvat hoitoon ja lähteä baanalle. Noup. Vaan apua niin että saa vaikka nukkua vähän! Yksikin vauva pitää hereillä, kaksi pitää aivan takuuvarmasti hereillä.

Hyvällä tuurilla lapset nukkuu kokonaisia öitä ainakin vuoden ikään mennessä, joillakin lapsilla kestää kauemmin.

Totuuden voi kertoa muutenkin kuin hyökkäämällä negatiivisesti niskaan. Vai mitä? Olenko aivan täysin hakoteillä? No tuskin.

Tällä palstalla vain porukka on juurtunut siihen hyökkäävyyteen, eikä enää osata keskustella asioista asiallisesti. Negatiivisen palautteen voi antaa asiallisesti, ilmeisesti vain kovin moni ei sitä osaa :)

Ja jos täällä kerran iät ja lasten lukumäärät laitetaan, pistän paremmaksi kuin 22v äiti :)

Olen 23v kahden lapsen äiti, jolle ehtii syntyä kolmas lapsi ennen kuin täytän lisää vuosia :)

Ja voi kyllä, minulla on kaikki mitä sinullakin, omakotitaloa myöten :)

Vierailija
151/151 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v on minunkin mielestäni liian nuori saamaan lapsen. MUTTA jos lapsi/lapset ovat jo tulossa, silloin on aivan täysin turha alkaa räkyttämään. Asiallisia neuvoja on hyvä antaa ja toivon mukaan nuori ottaa ne vastaan. Niistä voi tulevaisuudessa olla suuri hyöty! Ja kannattaa ottaa apu vastaan mitä tarjotaan. En tarkoita että pitäisi tyrkätä vauvat hoitoon ja lähteä baanalle. Noup. Vaan apua niin että saa vaikka nukkua vähän! Yksikin vauva pitää hereillä, kaksi pitää aivan takuuvarmasti hereillä. Hyvällä tuurilla lapset nukkuu kokonaisia öitä ainakin vuoden ikään mennessä, joillakin lapsilla kestää kauemmin. Totuuden voi kertoa muutenkin kuin hyökkäämällä negatiivisesti niskaan. Vai mitä? Olenko aivan täysin hakoteillä? No tuskin. Tällä palstalla vain porukka on juurtunut siihen hyökkäävyyteen, eikä enää osata keskustella asioista asiallisesti. Negatiivisen palautteen voi antaa asiallisesti, ilmeisesti vain kovin moni ei sitä osaa :) Ja jos täällä kerran iät ja lasten lukumäärät laitetaan, pistän paremmaksi kuin 22v äiti :) Olen 23v kahden lapsen äiti, jolle ehtii syntyä kolmas lapsi ennen kuin täytän lisää vuosia :) Ja voi kyllä, minulla on kaikki mitä sinullakin, omakotitaloa myöten :)

No kylläpäs te nyt olette sitten hienoja ihmisiä kun oikein omakotitalot ja kaikki! Ajatella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi