Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo T.A: Mikkonen arvostelee äitejä, jotka jättävät lapsensa

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin muistaa että yhteiskunnan suuntauksetkin on muuttuneet. Mikään ei ole niin kuin 30 vuotta sitten.

Paitsi taapero-ikäisen kehitykseen liittyvät tarpeet, ne pysyvät samoina.Ihmisen kehitysvaiheet ja niihin liittyvät tarpeet pysyvät aivan samoina. Näin se vaan on siitä huolimatta etteivät äidit halua tai pysty näihin vastaamaan.

Vierailija
2/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei hoksaa syyllistää isiä ollenkaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilla lapsilla on tai on ainakin ollut myös isä.

Vierailija
4/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa näemmä samalla linjalla kuin aiemminkin. On tuossa kirjoituksessa silti muutama ihan totuuden jyväkin vaikka kieltämättä aika antiikkiselta ajatukset tuntuvat...

Vierailija
5/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole omissa asioissa tarpeeksi niin arvostelloo toisia..

Vierailija
6/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama levy ollut päällä jo kymmeniä vuosia tuolla tyypillä.

Vierailija
7/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, mutta toisaalta ei kiinnosta kyllä pätkääkään mitä joku "äijä" on asiasta mieltä....Eihän hän mikään lastenpsykiatri ole.

Vierailija
8/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi sanoa että suurimmaksi osaksi tuo ukko on jossakin kivi ajalla.

Vierailija
9/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkoset saaneet hetkeen julkisuutta, niin taas piti muistuttaa tällä heidän perheen ikuisuusaiheella....

Vierailija
10/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain jo aikoinani tarpeekseni koko pariskunnasta kun se eukko mölis niitä "työssäkäyvä äiti on huono äiti" juttujaan. Menkööt vaan kumpainenkin kiillottelemaan niitä sädekehiään.

Vierailija
11/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on traumoja siitä kun oma äiti hylkäsi. Ikävä juttu, mutta niin on sekin, että nyt Timo purkaa katkeruuttaan kaikkiin äiteihin.

Vierailija
12/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä Mikkosen kanssa.

Vierailija
13/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta pojastaan joka kuulemma vallan hirviö :D

Eihän se nyt käy että suomen kansa sais tietää etteivät saa pidetty kakaroitaan kurissa.

Vierailija
14/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta pojastaan joka kuulemma vallan hirviö :D

Eihän se nyt käy että suomen kansa sais tietää etteivät saa pidetty kakaroitaan kurissa.

Vierailija
15/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Timon aikuiset lapset eivät halua olla tekemisissä hänen kanssaan. Se siitä lastenkasvatusvinkkien antamisesta sitten...

Vierailija
16/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerhossa pojan kanssa. Aivan mahdoton tapaus jolle oli tehty oma "rauhoittumistila" sermeillä :D

Että se siitä niiden "meidän lapset on aina hiljaa ja käyttäytyy korrektisti" :D

Vierailija
17/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä nykyajatusta siitä, että lapsen kasvatus pitää ulkoistaa mahdollisimman pienestä kodin ulkopuolelle. Että on muka lapselle parempi olla vaihtuvien kasvatusalan ammattilaisten kasvatettavana kuin kasvaa ja tulla kasvatetuksi omien vanhempiensa toimesta. Sosiaalistuminen vaatii pieneltä ihmiseltä aika paljon, jos sen joutuu suorittamaan 1v:sta liian täynnä olevassa ja alimiehitetyssä päiväkodissa.

Vierailija
18/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näytä aiheet Mikkosella muuttuvan miksikään :D Laulakoot samaa lauluaan vaan...

Minä en ainakaan syyllistä ketään toista äitiä töihin menosta. Menkööt mihin aikaan parhaaksi katsoo. Itse viihdyn kotiäitinä, mutta ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja erilaisia haluja. Miksi kaikki pitäisi taivuttaa samaan muottiin? Eikö jokainen saa olla juuri semmoinen äiti, miltä parhaalta tuntuu (toki nyt sitten ne ääripäät jätän laskuista, joista ei äideiksi oikeasti ole)?

Eikö ole hyvä, että ihmisiä on erilaisia? Minä näen ainakin sen rikkautena. Eikä ketään voi lähteä arvostelemaan sen perusteella, missä iässä vie lapset hoitoon :O En ymmärrä tän Mikkosen ajatusmaailmaa ensinkään.

Tuo on minusta ihan ok, että isyysselvityksen saisi tehdä ilman äidin suostumusta. Sen kannalla olen kyllä.

Jos Mikkonen on katkera itse kun on tullut äitinsä hylkäämäksi, niin eikö sitä asiaa kannattaisi käydä läpi jonkin ammattilaisen kanssa vaikka. Olisi minusta järkevämpi keino, kuin se, että haukkuu ja syyllistää milloin mistäkin äitejä. Oman vaimonsa on saanut niin tossun alle, että eikö se jo riitä?! Ninalla kun ei tunnu olevan mitään omia mielipiteitä, ei niitä ainakaan julki osaa (vai saa?) tuoda. Ihan miehensä talutusnuorassa on ja toistaa miehensä mielipiteitä :)

Vierailija
19/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei hoksaa syyllistää isiä ollenkaan :D

Täälläkin monesti puolustellaan lapsen oloa päiväkodissa noilla sosiaalisilla kontakteilla.

Kas kummaa, kaikki ne puolustelijat on äitejä. En ole ikinä kuullut yhdenkään siän selittävän kuinka meidän Jamppa on päiväkodissa sosiaalistumassa.

Vierailija
20/35 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis isän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme