Kiitos Vauva-lehden rokotuksia vai ei jutusta!
Sain oman lehteni vasta tänään, mutta sisältö ei epäilyistä huolimatta pettänyt.
Rokotteista kieltäynyneen perheen äiti on upea esimerkki fiksusta ihmisestä, joka on ottanut asioista selvää. Allekirjoitan itse kaiken, paitsi homeopatian käyttöä kohtaan on epäilyksiä.
Upeaa, että terveysalan ammattilainen vielä tuli näin julkisuuteen!
Kommentit (152)
Kun luonto valitsee suomalaisen palstamamulin lapsen, niin tulee itku ja parku
sairastuuko oma lapsi ja kuolee niin ei kai se pitäisi pahemmin itkettää. Maailma on vapaa, ottaa rokotus tai ei.
on jokin käsitys väittäjän luotettavuudesta. Hassua kyllä tuosta VacLibistä ei tunnu löytyvän netistä oikein mitään mistä ottaa kiinni. Mistä tiedät että siellä on millään lailla luotettavaa informaatiota? Sivut ainakin ovat aivan superamatöörimäiset.
osta kirjoja ensimmäisenä. Se aina pikkusen epäilyttää mua, kun puhutaan asiallisista toimijoista.
Pikemminkin tuli olo, että kyllähän sitä mustan valkoiseksi saa käännettyä kun tarpeeksi vääntää. Muutenkin vaikutti turhan fundamentalistilta mun makuun tämä rokotuskielteinen mamma.
1-vuotis tehostetta. Eikä tule saamaan seuraaviakaan. Olen myös terveysalan ihminen ja iloitsen tietäessäni, että oman alan ihmisissä on paljon rokottamatta jättäneitä vanhempia.
Homeopatiaan uskovat eivät voi olla millään lailla vakuuttavia tuollaisessa asiassa.
Se nyky rokotuspolitiikassa on huonoa, kun osa rokotuksista on turhia tai ei ainakaan välttämättömiä niin ihmiset kuvittelevat, että kaikki rokotuksilla torjuttavat sairaudet ovat lieviä tai korkeintaan ikäviä.
Se nyky rokotuspolitiikassa on huonoa, kun osa rokotuksista on turhia tai ei ainakaan välttämättömiä niin ihmiset kuvittelevat, että kaikki rokotuksilla torjuttavat sairaudet ovat lieviä tai korkeintaan ikäviä.
Onko lapsesi mahd. saanut ne kuitenkin?
ensin kiljutaan kuinka lääketehtaat myrkyttää kansaa rokotuksilla vain rahan takia. Kaikki tutkimukset on vääristeltyjä jne.
Sitten tulee Angiina ja juostaan lääkäriltä hakemaan antibioottia jolla tauti lähtee (yks kaks unohtuikin, että samat lääkeyhtiöt valmistaa ne antibiootitkin).
On niin siistiä ja muodikasta olla "erilainen", ollaan olevinaan niin valveutuneita ja tietäviä asioista ja loppupeleissä sitten vingutaan ja kiljutaan kun lääkärit ei autakaan kun iskikin tauti.
Sitten on vielä erikseen se jumalattoman typerä ryhmä, jotka kuvittelee että homeopatia pelastaa kaikelta. Onneksi tämä ryhmä joka tosipaikan tullen jättää lapsensa hoitamatta on todella pieni.
Harmi vaan, että pitää suomeenkin saada takaisin jonkin asteinen tuhkarokko/polio tms. epidemia, ennenkuin tämä typerä "minä tiedän rokotteista kaiken ja ne ovat kaiken pahan alku ja juuri" villitys menee ohi. Sitten taas muistetaan kuinka kiitollisia saadaan täällä länsimaissa olla, kun on rokotteet ja lääkkeet saatavilla sairauksia vastaan.
Toivonpa vaan todella, ettei yksikään rokotettu lapsi samalla sairastu vakavasti ja menehdy näiden typeryksien takia.
Ja ne jotka vinkuu syövistä ja autoimmuunisairauksista voivat kääntää katseensa kehitysmaihin. Joo ei ole syöpää eikä juuri muitakaan pitkän iän sairauksia, kun suurin osa delaa jo vauvaiässä tuhkarokkoihin, ripuleihin, polioon, tuberkuloosiin ja muihin kivoihin "pikku tauteihin" joita vastaan länsimaissa rokotetaan.
Niin ja kun yksi tuolla kyseli, miksi kiinnostaa muiden kersojen rokotukset. Eipä juurikaan kiinnosta jonkun fundamentalisti hihhulin tuleva kettutyttö vaan lähinnä se, että kun rokotuskattavuus laskee, myös ne rokotetut lapset ovat vaarassa sairastua.
En halua omalle lapselle näitä tauteja siksi, että joku ääliö lukee nettiä ja uskoo kaiken maailman rokotus.info huuhaa-sivustoja ja sitten kuvittelee olevansa lääketieteen asiantuntija.
Noi käyrät kuvaa toki lääketieteen ja yleisten elinolojen kehitystä. On selvää, että lääketieteen, sairaaloiden ja yleisten elinolojen kehityksen myötä kuolleisuus hyvin moniin tauteihin on vähentynyt. Jos ei olisi niin sairaalalaitoksen voisi lakkauttaa eikä tuntuisi missään.
Ei kuolleisuudella v. 1860 ole kuitenkaan mitään tekemistä sen kanssa kuinka tehokkaita rokotteet ovat kuolleisuutta estämässä nyt. Koska kuolleisuus yleensä on vähentynyt niin kyse voi olla muutamista tapauksista vuodessa ja vaikka rokotukset pystyisivät estämään nämä tapaukset sataprosenttisesti niin se muutos ei näy diagrammissa, missä asteikko on tuollainen että pari kolme senttiä edustaa 1000 tapausta.
olisi syytä kuunnella ja lähteä sitten itse tutkimaan, onko asiat niin, kuten hän väittää?
eikä voi olla kovin tasokas "terveysalan ammattilainen" jos ei sitä tajua. Voisi olla toinen ääni kellossa, jos kukaan ei rokottaisi lapsia ja pikkulasten vanhemmat saisivat pelätä hengenvaarallisia lastentauteja, jotka riehuisivat epidemioina.
missä tällaisen huuhaamamman lapsi kuoli sokeritautiin. Lasta ei viety sairaalaan vaan sitä hoidettiin kuhnekylvyillä. Joku luontaistuotehoitaja oli kieltänyt insuliinin käytön ja lupasi, että sokeritauti loppuu kuumiin kylpyihin.
Ruumiinavauksessa todettiin, että lapsen iho oli palanut tulikuumissa kylvyissä monta kertaa ja kuolinsyy oli hoitamaton sokeritauti.
Terveydenhuollon ihmiset tuppaavat olemaan niin omnipotentteja, etteivät heidän omasta mielestään sairaudet koske ikinä heitä itseään tai läheisiään.
Mikä tekee kätilöstä epäpätevän? Eikö hänen kaltaistaan olisi syytä kuunnella ja lähteä sitten itse tutkimaan, onko asiat niin, kuten hän väittää?
Jokainen pystyy kyllä halutessaan opiskella nämä asiat ja kaivaa tietoa esiin. Minä tosin ajattelin juttua lukiessa, että toivottavasti ei tule minua kätilöimään ikinä. Oli varsin fundamentalistinen, lainaan jotain edeltävää viestiä tässä termissä, myös minun makuuni.
Onko lapsesi mahd. saanut ne kuitenkin?
Juu siis itse olen ehdottomasti rokotusten kannalla mutta esim. possulunssa rokote oli hivenen kyseen alainen. Samoin vesirokko rokote kuullostaa enemmän lääketehtaiden lobbaukselta kuin todelliselta tarpeelta.
Possuflunssa rokotettiin (vaimon painostuksesta) vesirokkoa ei ole rokotettu. Itse en ottanut possuflunssa rokotetta (piti kyllä mutta jotenkin unohtui).
Väistämättä tulisi mieleen että onko se muissakin asioissa hurupäiden vedätettävissä, ja luottamus ammattitaitoonsa olisi nolla.
Noi käyrät kuvaa toki lääketieteen ja yleisten elinolojen kehitystä. On selvää, että lääketieteen, sairaaloiden ja yleisten elinolojen kehityksen myötä kuolleisuus hyvin moniin tauteihin on vähentynyt. Jos ei olisi niin sairaalalaitoksen voisi lakkauttaa eikä tuntuisi missään. Ei kuolleisuudella v. 1860 ole kuitenkaan mitään tekemistä sen kanssa kuinka tehokkaita rokotteet ovat kuolleisuutta estämässä nyt. Koska kuolleisuus yleensä on vähentynyt niin kyse voi olla muutamista tapauksista vuodessa ja vaikka rokotukset pystyisivät estämään nämä tapaukset sataprosenttisesti niin se muutos ei näy diagrammissa, missä asteikko on tuollainen että pari kolme senttiä edustaa 1000 tapausta.
koulutus ja jos hän on vetänyt tälläiset johtopäätökset, niin kyllä minunkin olisi syytä tarkistaa mielipiteeni. Tietoa aivan varmasti löytyy, täytyy olla rohkea sitä etsiessään.
Kun luonto valitsee suomalaisen palstamamulin lapsen, niin tulee itku ja parku