Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään jolla n. 100km työmatka SUUNTAAN?Miten ihmeessä

Vierailija
13.01.2011 |

sellaista jaksaa, varsinkin jos on perhettä? Mitä kokemuksia teillä on pitkistä (sanotaanko nyt väh. 80km/suunta tai vähintään 1h suunta) työmatkoista?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100km työmatka on ihan normaalia täällä maalla.

Vierailija
42/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut 8 vuotta työmatkaa joka on 110km suuntaansa. Onhan se pitkä matka mutta omalla alalla työt kiven alla ja omassa kaupungissa tarjolla pelkkiä lyhyitä sijaisuuksia. Kauempana minulla on vakituinen paikka. Muutto ei ole mahdollinen koska puolison työmatka (joskin lyhyempi) on juuri vastakkaiseen suuntaan. Varsinkin pimeään aikaan kuormittaa kovasti mutta en halua olla työttömänäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset työttömät on huolissaan ilmaston kuormituksestuksesta, hävetkää työssä käyvät ilmastonpilaajat! Te olette syyllisiä maapallon tuhoon ja teidän takia helsinkiläisen "paremman" työttömän ihmisen on kohta todella vaikeaa hengittää

Vierailija
44/45 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enkä pitänyt sitä pahana. Mutta olenkin opettaja, joten päivät olivat lyhyitä ja jatkoin töitä sitten lasten mentyä nukkumaan.

Itse asiassa sain todeta, että työmatkani oli lyhyt, sillä työkaverillani oli kahden tunnin työmatka... Tosin perhettä hänellä ei ollut. Toinen työ illoiksi kyllä. :)

Opettaja, kiireinen sellainen? Ihmeellisesti suomen kieltä kääntelet. Piti tulkata. Tekijä puuttuu.

Vierailija
45/45 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi 10 litraa bensaa päivässä eli joka viikko tankki täyteen joka tekisi n. 80e eli kuukaudessa sellanen 320e bensoihin että pääsee töihin. No kaipa verotuksessa voi sentään vielä jotain vähentää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän