Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka löysit miehen Tinderistä, millainen oli hänen profiilinsa? Mihin profiilissa eniten ihastuit? Kertoiko laveasti elämästään?

Vierailija
26.02.2026 |

Kerrotaan hyvänmielen muistoja

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kertoneet että jos ei ole pitkä esittelyteksti ei pääse ikinä jatkoon!

Vierailija
2/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiili itsessään oli itseasiassa tosi huono. :D Muistaakseni vaan yksi selfie ja tekstinä joku sitaatti biisin sanoista. Rehellisesti, jos olisi tullut tavallisesti vastaan olisi mennyt ohi. Mutta mies oli laittanut mulle Super Liken, ja ulkonäkö sattui huonosta kuvasta huolimatta olemaan omaa silmää ihan miellyttävä niin päätin antaa matchin ja katsoa miten käy. 

Ja kyllä kannatti, heti ensimmäinen viesti jonka hän mulle lähetti oli niin hellyyttävä, että olin todella vakuuttunut. Hän oli selvästi tutustunut mun profiilini sisältöön ja poiminut sieltä itselle tärkeitä asioita jotka otti puheeksi ja kehui mun persoonaan liittyviä piirteitä ulkonäön sijaan. 

Eipä siinä kovinkaan kauaa viestitelty ennekun sovittiin ekat treffit, ja kun kemiat kohtasi myös livenä niin se oli aikalailla kerrasta homma selvä. Kohta ollaan oltu yhdessä 7 vuotta. Kiitos siis tinderin Super Like toiminnolle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiili itsessään oli itseasiassa tosi huono. :D Muistaakseni vaan yksi selfie ja tekstinä joku sitaatti biisin sanoista. Rehellisesti, jos olisi tullut tavallisesti vastaan olisi mennyt ohi. Mutta mies oli laittanut mulle Super Liken, ja ulkonäkö sattui huonosta kuvasta huolimatta olemaan omaa silmää ihan miellyttävä niin päätin antaa matchin ja katsoa miten käy. 

Ja kyllä kannatti, heti ensimmäinen viesti jonka hän mulle lähetti oli niin hellyyttävä, että olin todella vakuuttunut. Hän oli selvästi tutustunut mun profiilini sisältöön ja poiminut sieltä itselle tärkeitä asioita jotka otti puheeksi ja kehui mun persoonaan liittyviä piirteitä ulkonäön sijaan. 

Eipä siinä kovinkaan kauaa viestitelty ennekun sovittiin ekat treffit, ja kun kemiat kohtasi myös livenä niin se oli aikalailla kerrasta homma selvä. Kohta ollaan oltu yhdessä 7 vuotta. Kiitos siis tinderin Super Like toiminnolle!

Mutta muuten epätoivoinen kun maksanut palvelusta.

Vierailija
4/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kertoneet että jos ei ole pitkä esittelyteksti ei pääse ikinä jatkoon!

No naisia ei kannata uskoa. Parhaiten on toiminut yksi lause. En toki kerro mikä :)

Vierailija
5/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! 🥰

Vierailija
6/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän aikaa maksullinen toiminto käytössä, jolloin pystyin katselemaan ja valitsemaan niistä minun profiilia tykänneistä kiinnostavimmat. Hänellä oli muutama kuva itsestään ja tekstistä selvisi perusasiat. 

Odottelin yleensä, että mies laittaa ensin viestiä. Sillä varmistelin, että mies on oikeasti kiinnostunut tutustumaan.

Minä halusin myös tavata mahdollisimman pian, koska silloin vasta selviää onko kiinnostusta oikeasti ja onko se molemminpuolista.

Kävin monilla treffeillä usean miehen kanssa ja nykyisen miehen kanssa ensimmäiset treffit olivat parhaat. Hän miellytti silmää, oleminen oli luontevaa ja oltiin samalla planeetalla.

Vierailija
7/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut aivan ihanaan 52 v opettajaani. Hän on älykäs, hauska, liikunnallinen ja 190 cm pitkä. Valitettavasti on naimisissa, mutta olen päättänyt vietellä hänet. N25

Vierailija
8/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hymy kuvissa, aito silmiinasti ylettyvä hymy🥰 lisäksi oli kuva hänestä ja koirasta. Ja tekstissä kertoi että tykkää luonnosta, kitaransoitosta ja autojen rassauksesta (on siis mekaanikko ammatiltaan). 

Eli kertoi itsestään, mutta pääpaino mulla oli sillä hymyllä. Aidolla ihanalla hymyllä, jota hymyilee edelleen🥰

Vierailija
9/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta muuten epätoivoinen kun maksanut palvelusta."

Todella outo ajatus, että rahankäyttö parisuhteen etsinnässä olisi jotenkin epätoivoista. Jos itsellä Tinder Gold maksoi 70 euroa puolelle vuodelle niin halpahan tuo on - jos lähtee kotoa ulos, niin rahaa palaa aina. 

Toiseksi, jos oikeasti haluat jutella Tinderissä laajasti eri ihmisten kanssa ja löytää hänet, joka oikeasti kiinnostaa, maksaminen on käytännössä välttämätöntä. Tinder toki on surkea applikaatio ja se ei esim. edes tarjoa sinulle niiden profiileja, jotka ovat sinusta tykänneet eli matchejä ei edes käytännössä voi syntyä. 

Vierailija
10/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta muuten epätoivoinen kun maksanut palvelusta."

Ei ne superliket olleet maksullisia 7 vuotta sitten hölmö

Vierailija
11/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja/kokemuksia?

Vierailija
12/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lihavia?

Vierailija
13/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastunut profiiliin, koska en pystyn ihastumaan vain ihmisiin, jotka olen tavannut. Mutta profiili herätti mielenkiinnon ja erottui siinä mielessä edukseen muista, että juuri siitä profiilista tuli todella vahvasti vaikutelma, että henkilö voisi olla samalla aaltopituudella kanssani. Hän kertoi itsestään, harrastuksistaan ja kiinnostuksen kohteistaan, ja profiili oli myös verbaalisesti sujuvaa. Kiinnostus heräsi nimenomaan niistä asioista.

Vierailija
14/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihastunut profiiliin, koska en pystyn ihastumaan vain ihmisiin, jotka olen tavannut. Mutta profiili herätti mielenkiinnon ja erottui siinä mielessä edukseen muista, että juuri siitä profiilista tuli todella vahvasti vaikutelma, että henkilö voisi olla samalla aaltopituudella kanssani. Hän kertoi itsestään, harrastuksistaan ja kiinnostuksen kohteistaan, ja profiili oli myös verbaalisesti sujuvaa. Kiinnostus heräsi nimenomaan niistä asioista.

Oho, tuli joku ajatuskatkos kesken ekan lauseen. Tuossa pitäisi siis lukea, että en ihastunut profiiliin, koska pystyn ihastumaan vain ihmisiin, joita olen tavannut :D

Vierailija
15/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisia ei kannata uskoa. Parhaiten on toiminut yksi lause. En toki kerro mikä :)

Jos mies haluaa varmistaa ettei ainakaan saa naisia, kannattaa kysyä profiilin tekoon naisilta apua LOL

Vierailija
16/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kommentteja/kokemuksia?

Onko moni suhde alkanut yllätysgyrbä-kuvalla? Ihan varmasti on, vaikka kukaan ei kehtaa myöntää

Vierailija
17/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen kertoi ihastuneensa kuvaan jossa olin takan edessä.. Takana siis tulet ja syksyllä otettu kuva. Leveä hymy ja näytin kuulemma ihanalta ja komealta.

Vierailija
18/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut aivan ihanaan 52 v opettajaani. Hän on älykäs, hauska, liikunnallinen ja 190 cm pitkä. Valitettavasti on naimisissa, mutta olen päättänyt vietellä hänet. N25

Miksi tätä on alanuoletettu?

Vierailija
19/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin oman aviomieheni Tinderistä. Sen jälkeen oli entinen ukko.

Vierailija
20/24 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oliko profiilissa tekstiä, jotain kai, mutta kuvan kun näin, tuli sellainen olo, että "tämän minä haluan"

Ja sen sain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme