Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännitättekö te huutonetin huutoja?

Vierailija
12.01.2011 |

Vai oletteko tyyniä kuin viilipytyt?

Minä jännitän aina kun olen huutanut jotain ja mietin koko ajan sitä ja käyn katsomassa onko joku ylittänyt tarjoukseni... Jännää :D

Kuka jännittää tällä hetkellä huutoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ne sulkeutuu vasta viikon päästä. Tuskin niitä huutoja voitan kun en aijo korottaa enempää. Sit käyn koko ajan kattomassa onks mun omiin kohteisiin tullut huutoja, joka kerta petyn kun ei ole =(

Vierailija
2/8 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käyn verisiä taisteluita viime hetkellä jostain minkä oikeasti haluan ja olen joskus jopa voittanut! Kyllä tuntui kivalta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipas osuva viesti täällä :D

Huomenna umpeutuu.

Vierailija
4/8 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEni nimittäin yks semmnen tavara rikki jota ei enää saa kaupasta. Huutiksessa on tasan yks semmoenn myynnissä.

JA sielläpä on yksi mun lisäksi huutamassa...

Mut ei helvetti mä oon ovela. Ensin laitoin pari huutoa ihan yksittäin sen toisen kanssa vuorotellen

Sitten laitoin korotusutomaatilla muka jonkun summan jonka ehkä vosiin siitä maksaa....

Se toinen korotti sen yli hetimmiten..

Nyt mä lakkaan huutamsata siihen asti että tulee viimenen minuutti joka sattuu olemaan keskellä yötä. Nyt eikun sit toivomaan, että se toinen luulee, että jätin leikin kesken kun kerran hän ylitti mun korotusautomaatin eikä kyttää viimesellä minuutilla.......

Olen valmis maksamaan uuden summman siitä, mutta entäpä jos se toinenkin on?

Kyseessä ihan tavallinen keittiön käyttöesine joita saa uussia kaupasta mut ei just samanlaisena kuin yks hyvä vanha merkki :D

Oonko vähän ovela..... Nyt sit jännään päivittäin, että tuleeko kilpaan mukaan joku kolmas.....

Vierailija
5/8 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut koskaan jännittää. Harvoin on ollut mitään niin harvinaista ja uniikkia huudettavana että olisin jännittänyt. Välillä osuu, välillä menee ohi. Automaattia käyttelen. Joskus voi kyllä pänniä jos menee ohi jos olisi mielellään voittanut, mutta pidän tiukasti kiinni itselleni asettamistani maksimihinnoista.

Vierailija
6/8 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hyvin ison korotusautomaatin, On siis ollut myös ovela?

Vierailija
7/8 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos huutiksessa on mahdollisuus oikeeseen kilpahuutoon toisin kuin Ebayssa jossa huudot sulkeutuu oikeesit sillä sekunnilla kuin ilmoitettu..

Huutiksen systeeemi on oikeen kunnon huutokauppameinikiä :D

Vierailija
8/8 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn usein katsomassa onko kukaan tarjonnut mitään. Siitähän tulee ilmoitus sähköpostiin, jos joku ylittää tarjouksesi.