Monelta heräätte mammat?
Niin kotona olevat äidit, monelta heräätte vauvojenne kanssa? Meillä vauva nukkuu usein kymmeneen josksus jopa myöhempään.. en näe tarvetta itsekään herätä aikaisemmin kun mieskään ei kotona..
Kommentit (24)
Nukkumaan klo.20.00, herää 8.30-9.30.
Ja ei nuku kun yhdet päikkärit, tunnista kolmeen, jotain tuolta väliltä.
Joskus tosi harvoin, jos päikkärit on jäänyt lyhyiksi ja mukava tilanne tulee, auto ni saataa ottaa pienet tirsat.
Meillä on lapsia kolme ja mä nousen ton alakoululaisen takia ylös vaikka vauva vielä nukkuu. On tokaluokkalainen ja mä koen että mun vielä tarttee katsoa sen verran että syö aamupalaa jne.
Sitten on vielä teini, joka tosin itsenäisessti lähtee kouluun.
Meillä siis heräillään ton tokaluokkalaisen lukkarin tahtiin.
Joo no ei tämä nyt niin tavanomaista sitten ole tämä meidänkään rytmi. :) Ja lähinnä joo halusinkin tietää niiden kommentteja joilla yksi vauva mutta toki kiva lukea myös muita mielipiteitä. :) Tottakai se tilanne sitten muuttuu kun pitää herätä joko töihin ja päikkäriin tai sit laittamaan lasta/lapsia kouluun. :) Ihanaa kun saa vielä nukkua.. tästäkin syystä ollaan ajteltu tehdä lapset muutaman vuoden ikäeroilla että ei ihan väsyisi noitten erilaisten unirytmien kanssa yms.. :)
vauva 4kk nukkuu klo:21-11 herää kerran syömään, mutta valitettavasti joudun viemään isommat lapset kouluun ja eskariin ja heräämään ite siis 6:30-7:30 riippuen aamusta, ja ens viikolla joudun herättää myös vauvan ku miehellä on aamuvuoro. Onneks lomilla ja viikonloppusin isommatkin lapset nukkuu sinne 11:sta niin sillon saa aamu-uninen mammaki nukkua :)