Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokematon kolmekymppinen mies epäilyttävä tapaus...?

Vierailija
11.01.2011 |

Jos muuten vaikuttaa kunnolliselta, koulutetulta eikä mahdottoman ujoltakaan. Mitä syitä voi olla, että ei ole seurustellut? Onko suurella todennäköisyydellä taustalla jotain kummallista "vikaa" ?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias, fiksu, katseenkestävä (pitkä, hoikka ja siististi pukeutuva), todella kohtelias ja kiltti, mutta ilmeisesti vähän liiankin kiltti. Hänellä on kyllä naispuolisia ystäviä, mutta romanttisessa mielessä tuntuu jäävän yksin. Silloin tällöin käy treffeillä, mutta nämä naiset tuntuvat pitävän hänestä enemmänkin ystävänä. Tuntuu pahalta nähdä kuinka veljeni ihastuu ja ihastuksen kohde ei vastaa tunteisiin. Kuitenkin nämä naiset aina sanovat, että hänestä saa joku vielä itselleen hyvän miehen ja lapsilleen mahtavan isän. Viime aikoina hän vaikuttaa jo luopuneen toivosta.

Vierailija
2/47 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin 23 -vuotiaasta miehestä, jolla ei ollut mitään kokemusta naisista, itselleni mitä ihanimman poikaystävän. Hänellä syynä kokemusten puutteeseen (ei edes suutelemista, ei yhtään tyttöystävää) oli myöhäinen murrosikä noin 17 vuotiaana ja jonkinlainen pelko kasvojen menettämisestä kaveripiirissä, jossa kaikilla oli paljon kokemuksia. Itse kiitän onneani joka päivä siitä, että olemme yhdessä. Hänellä on kiva perhe ja hyvät tavat, hän on kiltti ja hyväluontoinen, meillä on yhteisiä harrastuksia ja yhdessäolo luontevaa. Lisäksi seksi on tosi hyvää!

Toisaalta tiedän toisenlaisenkin tapauksen. Kaukaisempi sukulaiseni on 30 vee ja sinkku. Todellinen peräkammarin poika. Tämä siksi, että hän on lievästi autistinen. Kiva, kiltti ja hyväkäytöksinen, mutta uppoutuu omiin maailmoihinsa ja on sosiaalisesti lähes nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan etsinyt sitä oikeaa.

Mä arvostan miehiä, jotka ei vaan seukkaa seksin takia vaan ihan oikeasti etsivät naisesta henkistäkin seuraa ja sopivuutta.

Ei seurustelu ole hyvyyden mitta. Miksi seurustella väärien ihmisten kanssa sitä oikeaa odotellessa ja etsiessä?

Vierailija
4/47 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut koskaan seurustellut aiemmin. Treffeilläkin käynyt tosi vähän.

Hänellä oli hyvä koulutus ja työpaikka, oma koti, jne. Eli ulkoisesti asiat kunnossa.

Mutta suurimmaksi kynnykseksi suhteelle muodostui hänen epävarmuutensa ja huono itsetuntonsa. Häntä olisi pitänyt koko ajan pönkittää. Hän ei myöskään uskaltanut jäädä luokseni yöksi eikä antanut minun jäädä yöksi luokseen - vaikka kello olisi ollut 3 aamuyöllä, kun istuttiin juttelemassa.

Puoli vuotta tapailtiin ja kertaakaan ei halunnut rakastella. Piteli vaan ujosti kädestä ja pussaili joskus kömpelösti.

Miehellä oli myös muuten outoa käytöstä. Hän puhui kuin vanhat ihmiset, kolotuksista ja univajeestaan. Ja alkoi moittimaan pienistä asioista, esim. siitä, jos kaadoin vedenkeittimestä vanhat vedet pois ennen uuden teen keittämistä... Se oli kuulemma haaskuuta.

Hänellä oli paljon piintyneitä tapoja ja käsityksiä. Ei esim. voinut ymmärtää, miten lapsiperhekään voi tarvita enempää kuin yhden vessan. Jne.

Vierailija
5/47 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussaili joskus kömpelösti.

.

Miten pussataan kömpelösti? Taisi jäädä jotain itsellesi hampanakoloon kun pitää keksiä olemattomia

Vierailija
6/47 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tutustua tarkemmin!

Mulla tulee mieleen esim. yksi tuttavamme.

Hän opiskeli DI:ksi hyvin miesvaltaisella alalla, opiskeluaikana kävi tietty bileissä yms. mutta ei löytänyt monien muiden tapaan siinä vaiheessa kunnon tyttöystävää.

Sitten alkoi työelämä, hänellä on vaativa ura ja matkustelee työn parissa paljon ja vapaa-ajan käyttää sitten mieluummin urheillessa (jääkiekkoa, joten ei siinäkään naisia tapaa). Töistä ei ole löytänyt ketään (yritys myös hyyvin miesvaltainen)

Käy meidän kaveriporukan illanvietoissa ja on mukava, hieman ujohko. Mutta eipä meidän piireissä ketään tapaa, kun ollaan lähes kaikki perheellisiä ja loputkin pariutuneita. Hän on myös muuttanut työn perässä kerran, joten siinäkin on osa ystävistä jäänyt toiselle paikkakkunnalle.

Eli hyvä mies kaikin puolin, ehkä hieman ujo ja siinä mielessä saamaton, että ei aktiivisemmin etsi naista, mutta todella avoin rakkaudellle. Häneen voisi törmätä siis esim. lentokoneessa tai jossain urheilutapahtumassa.

Vierailija
7/47 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussaili joskus kömpelösti. .

Miten pussataan kömpelösti? Taisi jäädä jotain itsellesi hampanakoloon kun pitää keksiä olemattomia

että hampaat on koko ajan tiellä. En osaa selittää, kenekään muun kanssa pussailu ei vaan ole ollut niin epämiellyttävän tuntuista. Oli sellainen olo, että mulla oli sen miehen hampaat suussani.

Ja tosiaankin, ne oli sellaisia teinipojan pusuja, ei suudelmia.

Jotenkin ei vaan itsekin yli 30-vuotiaana jaksa enää sellaista hempeää, varovaista teinilempeä. Eikä jaksaisi kokoajan toiselle vakuutella, että olet hyvä mies olet, taitava, ohoo. Mies kokoajan kerjäsi sitä, ihan suoraan sanoen, että häntä pitää kehua.

Outoa oli myös se, että hänen pääjutunaiheensa olivat kavereiden lastenhoidon ja talojen haukkumienn. Jos hän meni ystävänsä luo kylään, niin olihan se nyt törkeää, että ne lapset oli siinä läsnä. Eikö äiti voinut ottaa niitä lapsia? Ja kamalaa, jos joku kaveri meni nukuttamaan lastaan ja hänen piti lähteä kotiin. Ja miten tuhlaavaisia ne ihmiset on, kun niillä on kaksi vessaa talossa.

Tällaisia oli ne hänen jutut. Lisäksi kertoili mahahappovaivoistaan ja lääkkeistään kuin mummoni.

Lisäksi toisteli kokoajan sitä, miten HERKKÄ hän on. Ja loukkaantuu niin helposti.

Hän ei ikinä ehdottanut treffejä teatteriin, elokuviin, ravintolaan, tms. Aina olisi vaan pitänyt istua hänen tai minun keittiönpöydän ääressä arkenakin yli puolenyön, kun hänellä oli nukkumisvaikeuksia. Jos tavattiin vaikka kahvilassa, hän oli tosi vaivautunut. Ja jos sanoin, että kyllä mun täytyy arkena viimeistään klo 22 lähteä kotiin nukkumaan, jos en hänen luona voi olla yötä, loukkaantui siitäkin.

Että tällasta. On niitä varmaan hyviäkin miehiä, jotka yli 30v eikä koskaan seurustelleet. Mutta tuosta kyllä tajusin puolen vuoden jälkeen, miksei ollut seurustellut.

Vierailija
8/47 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei pysty aloittamaan normaaleja naissuhteita normaalissa iässä. Ja vaikka tällainen raukka sitten joskus saisi solmittua ihmissuhteita, hänen tasapainottomuutensa ei toki sillä katoa, vaan näkyy kaikin tavoin suhteessa ja huonontaa kaikkien osapuolten (pahimmassa tapauksessa lastenkin) elämää.

Vierailija
9/47 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies, joista jotkut varmasti ihmettelee juuri näitä asioita. Miksi ei ole vakikumppania? Esim. omat vanhempani jne.

Työskenetelen yrittäjänä ja tienaan omasta mielestäni aika hyvin. Voisin vähentää töitäni ja tienata vaikka sen tonnin tai pari / kk vähemmän.

Mutta, mutta.. Millainen nainen on sit parin tonnin arvoinen / kk? Esim. muutamilla satasilla saa Virosta aika hyviä ulkoistamis ratkaisuja näihin ongelmiin.

Vierailija
10/47 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. muutamilla satasilla saa Virosta aika hyviä ulkoistamis ratkaisuja näihin ongelmiin.

No nyt kun tietää tämän sinun aseenteesi naisiin, niin en ihmettele yhtään, ettei sinulle naisia ole siunautunut. Onnea valitsemallasi tiellä...

T. Toinen mies

Vierailija
11/47 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kokematon 29-vuotias silloin, kun rupesimme seurustelemaan. Ehkä hän oli aluksi vähän ujo. Itsetunto oli kärsinyt siitä, kun hän oli joutunut kouluaikana kaveriporukoiden ulkopuolelle.

Nyt olemme olleet naimisissa jo yli 20 vuotta, enkä ole vieläkään keksinyt miehestä yhtään suurempaa vikaa. Minusta hän on kaikin tavoin ihanneaviomies ja todella hyvä isä kahdelle lapsellemme.

Vierailija
12/47 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä voi kuin surra omaa tilannettaani,,,

Olen etelä-suomessa syntynyt, mutta pohjois-suomessa asusteleva vajaa kolmikymppinen sinkkumies, joka kaipaisi elämään muutosta uusista ihmisistä, seurustelukumppanikin on karkuteillä vielä...

Olen etsinyt ja ollut muunmuassa baarissa seuraa katselemassa mutta en oikein ole lähestyvää sorttia naisia kohtaan.

Olen luonteeltani: Fiksu, Hyväntahtoinen, Hyväntuulinen, Iloinen, Rento, Rauhallinen, Ujo, Ystävällinen

Asiat, jotka saavat minut syttymään
luottamus, välittäminen, yhdessäolo

Asiat, joista en innostu
pettäminen, ylimielisyys, valehtelu, takertuvat ihmiset, itsestään liikoja kuvittelevat henkilöt, narkomaanit, liiallinen hymiöiden raiskaaminen

Vierailija
13/47 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät haikaile irtosuhteiden ja helpon seksin perään. On niitäkin, jotka pitävät rimalla edes jonkinlaista korkeutta ja etsivät itselleen oikeasti mieluista puolisoa tosissaan.

Itse olin 27 vuotias mennessäni naimisiin. Vaimoni lisäksi takana vain kaksi vakavampaa seurustelusuhdetta, ei seksiä (olen kristitty). Kuitenkin ole mielestäni ihan terve ja fiksu mies, korkeasti koulutettu ja arvostetussa työssä. Nyt 12 vuotta avioelämää takana ja 4 lasta. Elämä edelleen onnellista.

Vierailija
14/47 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukava mies, mutta ei ole "onnistunut" naiselämässään. Ihastuu/rakastuu aina vääriin naisiin: omiin ystäviinsä, varattuihin, jne.

Hänessä ei ainakaan ole mitään vikaa, toivoisin todella hänen joskus onnistuvan!

Jos muuten vaikuttaa kunnolliselta, koulutetulta eikä mahdottoman ujoltakaan. Mitä syitä voi olla, että ei ole seurustellut? Onko suurella todennäköisyydellä taustalla jotain kummallista "vikaa" ?

Vierailija
15/47 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia ole. En usko että voi olla hetero ainakaan?

Vierailija
16/47 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tälläinen on kaveripiirissä. Monta asiaa on taustalla ainakin tällä. On ollut huonoja seurustelusuhteita, pelkää sitoutua, herkkä ja vielä sen lisäksi on tyttöjen suhteen hirvittävän ujo. Muuten on sosiaalinen ja tosi hauskaa seuraa jne. mutta annas olla, jos joku tyttö kiinnostuu. "Äh, ei mua kiinnosta ja ei se kumminkaan ole se Suuri Rakkaus" ym. Siitä joku vielä joskus saa aivan upean miehen. Mullekin kelpais ;)

Vierailija
17/47 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minusta hieman omituiselta kuullostaa, eli ehkä on ollut jossain vaiheessa ujo tai koulukiusattu tms... Mutta toisaalta voi se kokemattomuus olla parempi juttu kuin että kysessä olis joku kauhee naistenmies jolla on ollut 500 naista...

Vierailija
18/47 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani tapaus on sellainen peräkammarin poika. Edelleen täysin vanhempiensa tossun alla, vaikka asuukin omassa asunnossa ja on hyvätuloinen. Alkuun vaikuttaa ihan normaalilta, hieman ujolta, mutta pidemmän päälle selviää, ettei oikeastaan arvosta naisia ollenkaan ihmisinä ja etsii lähinnä kodinkonetta palvelijakseen.

Vierailija
19/47 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aika söpöä, voisin ottaa kokemattoman miehen ihan mielelläni.

Vierailija
20/47 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo useamman vuoden kaveriporukassa puhuttu että ois homo. Siis ei tästä kovaan ääneen ole huudeltu missään, jossain illanistujaisissa yms vaan on tullut puheeksi. Viime vuonna ko. henkilö alkoi kuitenkin tapailla naista, ilmeisesti tapailevat edelleen. Seurustelusuhdetta ei kuulemma ole kuitenkaan. Voisin kyllä kuvitella että tuo kolmekymppinen nainen sellaista haluaisi.

Ja sen verran vielä pakko sanoa, että tämä kyseinen mies on hyvännäköinen, fiksu ja suht hyvätuloinen. Ei siis luuseri millään tavanomaisella mittarilla. On kuitenkin herättänyt ainakin minun huomioni sillä, että on puhunut naisista hieman halventavaan sävyyn, siis esim. arvostellut naisten ulkonäköä ja esittänyt yleistyksiä naisista ikään kuin tietäisi naisista paljonkin. Yleisessä tiedossa kuitenkin on ollut se, että hänellä ei ole mitään naisjuttuja ollut. Vaikuttaa siis ainakin minun silmääni tarpeettomalta "miehisyyden todistelulta", herättää kysymyksiä siitä että jos olisi ihan sinut itsensä kanssa niin tarvitsisiko tuollaista suoltaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan