Onko kokematon kolmekymppinen mies epäilyttävä tapaus...?
Jos muuten vaikuttaa kunnolliselta, koulutetulta eikä mahdottoman ujoltakaan. Mitä syitä voi olla, että ei ole seurustellut? Onko suurella todennäköisyydellä taustalla jotain kummallista "vikaa" ?
Kommentit (47)
Nostoa tähän keskusteluun...kuvitelkaa minkälaista on olla ex-koulukiusattuna kaupungissa, jossa "kaikki tuntee kaikki". Eipä sieltä suosta kovin helpolla nousta naisten suosioon.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2011 klo 21:17"]
mitään aikaiseksi? Ei kukaan nainen jaksa loputtomiin katsella miestä jolla ei ole yhtään rohkeutta. Kun eräät jutut elämässä edellyyttä edes jonkun verran aloitteellisuutta.
[/quote]
Ilmeisesti ainakin se että miehen pitää tehdä aloite naisten suhteen, muuten ei mitään tapahdu :)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2011 klo 18:34"]
Ja kokematon siis tuskin enää nykyaikana tarkoittaa ettei olisi seksikokemuksia.
En tiedä kumpi on pateettisempaa: sekö, että kokematon on hankkinut "seksikokemusta" jonkun prostituoidun tai satunnaishoidon kanssa, vai se, ettei myönnä olevansa todellisuudessa neitsyt. Tällaisesta on kokemusta, eikä siitä kalua tullut.... kenellekään. Pun intended.
Mun mies! Valehteli vehdanneensa jonkun kanssa, mutta olikin neitsyt 28-vuotiaana. Olisi pitänyt miettiä tarkemmin eikä pitää söpönä piirteenä sellaista pajunköydenpunontaa. Älykäs, tavallaan lämminkin, uskollinen, sitkeä, hoitaa lasta ja huushollia. Mutta tissuttelee salaa, siis jälleen epärehellinen. Ja ennen kaikkea, munkin libido ja muutenkin tunneasioissa laimea ja jotenkin tahmea. Erinomaimen ystävä, hermojaraastava puoliso. En tiedä onko tuossa edes mitään, mistä ottaisi selvän. Minä onneton taas olen paremminkin tulinen, nopea ja liiankin syvätunteinen laidasta laitaan, ja tulen ajoittain hulluksi puutteessa. Eihän se ole oikein hyvä yhdistelmä.
Oma mieheni oli halunnut odottaa kiinnostavaa ihmistä, kertoi olleensa minuun ihastunut vuosikaudet mutta kun olin varattu ei ollut hänen mukaansa korrektia lähestyä. Tilanteen muututtua alkoi molemmilta jalat alta vienyt seurustelu. Todella kultainen mies, loistava sängyssä. Oikea naisen unelma! Hän oli tuolloin 26, nuorempana oli ollut liian ujo etenemään aloitteisiin.
Vaikea sanoa tuntemattomista mitään, mutta joitakin ihmisiä ahdistaa se eineksiltä tuoksuva kumisaapasarki, siis se, että keskustellaan intohimoisesti puoli vuotta keittiönkaappien väristä ja riidellään jääkaappipakastimesta.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2011 klo 21:17"]Oli seurustellut pari vuotta erään tytön kanssa, jonka uskonnollinen vakaumus ei hyväksynyt esiaviollista seksiä, eli eivät olleet koskaan yhdynnässä.
Siinäpä oli hänen kokemuksensa parisuhteista ennen tapaamistamme, mutta eipä tuo ole suhdettamme haitannut missään vaiheessa.
Okei, hän on perus insinööri-tyyppinen mies, ja pukeutumisen suhteen oli hieman tuunattavaa. Sosiaalisesti kuitenkin ihan tavis ja hauska ihminen ja tunnelämältään normaali. Eikä seksuaalisuudessakaan ole mitään epäilyttäviä piirteitä. Lojaali mies ja aivan ihana isä kahdelle tyttärellemme!
ps. eikä todellakaan ole mikään mikropenis :D
[/quote]
Mulla ihan samanlainen tarina, mutta tapasimme pari vuotta nuorempina. Ei ollut pilannut seksuaalista suhtautumistaan naisiin liian aikaisin. Osaa todella ottaa minut huomioon ja oikeasti muistaakin mistä olen sanonut pitäväni. Tekisin saman valinnan uudestaankin.
selviäisi ainakin se että ollako mikropenis vaiko eikö olla