Onpas Nykänen hoikistunut :O
Kommentit (27)
siihen liityy yleensä alkoholiongelmat
Mä en tiedä tosta töksähtelystä, mutta ihmiset kyllä kehuu Mattia selvinpäin mahdottoman mukavaksi, toiset huomioonottavaksi ja hauskaksi. Näin sanoi mm. entinen valmentajansa Matti Pullikin. Lisäksi Matti on ahkera, jos ei juo. Siis Mervilläkin se teki kaikki kotityöt ja on kuulemma tosi siisti mies, joka jynssää ja siivoaa. Toinen puolihan me tiedetään kaikki...:(
Mattia kannattelevat rahamiehet. Matti on yleistä riistaa ja hän antaa kaiken tapahtua. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Vai kestääkö?
http://www.iltasanomat.fi/videot/Matti%20Nyk%C3%A4nen%20saapui%20Urheil…
silmät pälyilee joka suuntaan ja hakee koko ajan katsekontaktilla tukea naisestaan. Tulee mieleen 10-vuotias epävärma pikkupoika :/
Tosin, onhan sanottu että Matilla on suuri penis, että ehkä se sillä niitä naisia kaataa...
Toivon hänelle kaikkea hyvää =)
Matti tosiaan on huono puhumaan, töksäyttelee jne. Mutta toisaalta joskus olen hänen kuullut puhuvat todella hyvin ja fiksusti, kun on puhuttu asiallisesti mäkihypystä.
Matissa on vähintäänkin kaksi puolta ;) Kunpa se parempi pysyis voitolla
Toivon hänelle kaikkea hyvää =)
Matti tosiaan on huono puhumaan, töksäyttelee jne. Mutta toisaalta joskus olen hänen kuullut puhuvat todella hyvin ja fiksusti, kun on puhuttu asiallisesti mäkihypystä.
Matissa on vähintäänkin kaksi puolta ;) Kunpa se parempi pysyis voitolla
Sitäkö ei saa sanoa ääneen, että sairas ihminen tekee niin?
Sanooko Matti että minä olen terve, kun heilun puukon ja nyrkkien kanssa?
Onko kysymys aivojen kemioiden häiriöstä vai mistä tässä on kysymys?