Asijantuntujat sanoo: syö silakkaa äläkä lohta
Kassilohi ei oo ookoo
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/kalat-joita-asiantuntija-soi…
Kommentit (15)
Suomalainen järvikalasäilyke onkin monin verroin parempi ratkaisu kuin purkkitonnikala.
"Pieniä on silakat joulukaloiksi" Lahtinen Tuntemattomassa Sotilaassa.
Eikö ne ole sanoneet, että silakkaa ei pitäisi liian usein syödä kun siinä on elohopeaa?
Vierailija kirjoitti:
Silakkafile oli melkein 13 euroa. Kirjolohi saman hintaista.
Onko se mielestäsi halpaa vai kallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silakkafile oli melkein 13 euroa. Kirjolohi saman hintaista.
Onko se mielestäsi halpaa vai kallista?
Silakka oli joskus huokein kala. Uunipellillinen silakkapihvreä maksaa sen n 7 euroa. Ouoli kiloa sopii. On se ruokana riitoisampi kuin puoli kiloa kirjolohta.
No hyi. En syö kumpaakaan. Kalassa on jotain vastenmielistä, niin ei kuulu lautaselleni. Mieluummin otan ne vitamiinit purkista. Mulle kala aiheuttaa saman ällötyksen tunteen kuin että pitäisi syödä jotain torakoita.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen järvikalasäilyke onkin monin verroin parempi ratkaisu kuin purkkitonnikala.
Mutta hinta on sen verran korkea, että jää ostamatta. Tosin ei sitä tonnikalaakaan tule syötyä..
Ai näkö jotka tekoäly syrjäytti? Oikea suunta.