voitteko käydä yhdessä vessassa, siis että toinen on vaikka pöntöllä ja toinen pesee hampaita
Kommentit (51)
Kyllä juu, ei meillä juuri ovea lukita. Kuukautisten aikaan saatan sanoa, että älä kato tänne.
ovet lukittuna! Hampaita ei kuitenkaan tarvitse pestä kun toinen tekee painavampiaan tarpeitaan, wc:tä on kolme ja suihkutila erikseen sekä vielä kodinhoitohuoneessa hammaspesupaikka.
Ei missään tapauksessa. Alkuaikoina sain aika monta kertaa tolkuttaa ett vessassa käydään yksinään, nyt on siippakin sisäistänyt että vessaan ei oo tulemista kun oon siellä. Ällöttää ajatuskin tollasesta yhteisestä paska-hammaspesusessiosta.
Pissa - seksin jälkeinen alapääpesu - hammaspesu - suihkuttelu, kaikki onnistuvat molemmilta toisen läsnä ollessa tai tehdessä toista noista em. :D Kuitenkin kakkosella käydään visusti yksin ja lukkojen takana...
mä oon joskus jopa jutellut miehen kanssa ja syönyt sipsejä kun mies paskalla,silloin kyllä kysyi että olinko muistanut ostaa lippua kyseiseen tapahtumaan=)joskus oon myös kurkkinut sinne pönttöön kun mies on ollut pöntöllä että meneekö sinne jotain vai tuleeko pelkkää pörinää.
"kysyi että olinko muistanut ostaa lippua kyseiseen tapahtumaan=))" - tää oli ihan hauska.
"joskus oon myös kurkkinut sinne pönttöön kun mies on ollut pöntöllä että meneekö sinne jotain" - tää oli vaan ÄLLÖÖ!!
mutta jo vuosia ollut molemmilla oma vessa
mielestäni se on jotenkin vastenmielistä. Haluan avioliitosta huolimatta säilyttää jonkinlaisen seksuaalisen jännitteen. En myöskään piereskele mieheni kuullen.
Ja ei, seksuaalinen vetovoimani ei ole tästä kiinni mutta en vaan kokisi oloani mukavaksi.
Joskus harvoin jompikumpi käy pissalla toisen ollessa suihkussa tms., mutta yleenäs tämäkin hoidetaan vähintään ovi kiinni, ellei lukossa.
Isommalla hädällä ei todellakaan käydä samaan aikaan, vaan ovi visusti lukittuna. Ja mielellään vielä niin, että laitetaan musiikkia tai telkkaria kovemmalle ennen tätä.
Ja olemme silti asuneet jo lähes neljä vuotta yhdessä, mutta vessajuttuja ei yhdessä tehdä :)
minä haluan käydä asioillani itsekseni. Ovea en kuitenkaan yleensä lukitse, saattaa jäädä raolleenkin usein. Välillä mies saattaa käydä pissalla samalla kun minä esim. meikkaan tai olen suihkussa. Kumpikin ollaan kuitenkin sen verran yksityisyydenhaluisia ,että pääsääntöisesti vessahommat hoituvat omassa rauhassa.
wc on ihan mini, siellä ei ole kuin pytty ja lavuaari ja kylppäri on sitten erikseen.
vai onko vessan ovet aina lukossa?
Vessan ovi ei ole lukossa, mutta emme mene sinne toisen kanssa samaan aikaan.
Meillä on kylläkin kaksi erillistä vessaa ja kylpyhuone vielä erikseen.
paskahuusin ovi lojottaa aina auki. Saatetaan joskus osua sinne samaan aikaan ja juu, toinen pesee hampaita ja toinen sontii...vauva konttaa vielä kolmanneksi mukaan. ;)
ulostaminen on yksityisasia, ei parisuhdeaikaa.
Mutta en mä kyllä halua pestä hampaita siinä hajussa, joka toisen kakkaamisesta syntyy, taikka käydä suihkussa samalla. Ei mua haittaa, jos mies tekee jotain kylppärissä kun mä kakkaan, mutta eipä sekään ole niin kiinnostunut mun paskoja haistelemaan. Pissaaminen ei haittaa.
mä oon joskus jopa jutellut miehen kanssa ja syönyt sipsejä kun mies paskalla,silloin kyllä kysyi että olinko muistanut ostaa lippua kyseiseen tapahtumaan=)joskus oon myös kurkkinut sinne pönttöön kun mies on ollut pöntöllä että meneekö sinne jotain vai tuleeko pelkkää pörinää.
En voi käsittää, että toisilla yksityisyyden rajat hämärtyvät, kun ollaan niiiiiiiiiiiiin yhtä...
(ei tosin ikinä missään p-skanhajussa), mutta nykyisin minulla on oma WC, ja siitä saavutetusta edusta en luovu.
on käydä yhdessä vessassa. Jo ihan alkuajoista lähtien se on ollut minulle ja miehelleni ihan normaali asia, jota ei tarvitse hävetä tai salailla. Nykyään reilu 8 kk tyttäremmekin on välillä mukana vessassa elikkäs saatetaan olla siellä koko perhe. :)
mutta yleensä pönttöä ei käytetä, jos toinen on samassa tilassa. Joskus saatan pissata, jos ei kestä odottaa, että mies pesee hampaansa. Mies taas ei kuseksi, jos on katsojia.
Lapset ovat asian suhteen estottomia, mutta paskalla käynti on sellainen, johon aikuiset eivät ota yleisöä mukaan ja uhmiksen kanssa tämä joskus tarkoittaa sitä, että ovi pannaan lukkoon asti :D
Meillä on kylpyhuone-wc, ei siis erillistä vessaa ollenkaan. Joka päivä joku on suihkussa, kun toinen on pöntöllä tai pesee hampaita ja taapero istuu samalla potalla.