Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaisnainen sitten meni varastamaan meidän hääidean, kivakiva!

Vierailija
10.01.2011 |

Meillä on häät kesällä. Ollaan oltu 3vuotta yhdessä. Häät tulossa loppukesästä. Kaikki tietää, että ollaan kihloissa, mutta hääpäivää ei olla kerrottu.

Niin eikös nyt sitten sukulaisnainen, joka on ollut yhdessä miehensä kanssa vuosikausia, myös ole päättänyt mennä ensi kesänä naimisiin. Ai kun kiva! Ovat jo ilmoittaneet epävirallisesti hääpäivän ja kuinka sopivasti, just meidän häiden alla pari viikkoa aiemmin... Grrrr!

Kyllä pistää vihaksi. Isoäiti sanoi vieläpä, että tämähän kätevää, nyt pärjään sitten kahdet häät yhdellä juhla-asulla. Siis kiva. Sukulaiset tulee meidän häihin jossain kierrätysasuissa, joissa on jo oltu yksissä häissä. Onkin siinä morsiamella tosi spesiaali olo, kuin vanhan kertausta, kun samoja vieraita kuin aiemmissa häissä ja samoissa vaatteissa vielä.

Miksi ihmiset on niin itsekkäitä, että pilaa toisen ilon ja väkisin haluavat palan siitä huomiosta mitä toisille on tulossa? En tajua, miksi pitää samana kesänä mennä naimisin, kun ovat vuosia olleet yhdessä, olisi ollut aikaa vaikka miten mennä vihille. Niin menevätkö sitten kun on mahis, eivät mene, vaan odottavat, että saavat pilata sukulaisten hääilon varastamalla shown. Haistakoon pitkän paskan!

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli ajatellut että ensin vedättää jengiä muutaman sivun verran ja sitten tulee voitonriemuisena ilmoittamaan että lällällää, halpaan menitte... Nyt se ei oikein enää onnistu. :/

Mutta mäkin kyllä tunnen ihmisen joka oli sitä mieltä että sukulainen varasti törkeällä tavalla hänen hääideansa, kun sukulainenkin oli laittanut hääkutsuun pariskunnan kuvan, ja sukulainenkin oli heittänyt ruusun terälehtiä vihkimisen jälkeen. Myös mun sukulaiseni ovat tainneet törkeästi varastaa hänen hääideansa, vaikka eivät koskaan ole häntä tavanneetkaan...

Vierailija
102/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minun mieheni sisko. Kun menimme naimisiin jokunen vuosi sitten varastimme kuulemma heidän hääkesänsä. Olimme jo varanneet kirkon ja juhlapaikan ja kertoneet vanhemmillemme suunnitelmista. Tässä vaiheessa miehen sisko avopuolisoineen ei ollut tehnyt yhtään mitään varauksia tai puhunut mitään asiasta kenellekään, mutta meidän olisi pitänyt olla ajatustenlukijoita ja tietää, että he AJATTELIVAT mennä naimisiin juuri samana kesänä. Olisihan siinä sitä paitsi ollut kesää jäljellä vaikka kuinka paljon, meidän häämme kun olivat alkukesästä, mutta kun me siis jonkun logiikan mukaan varastimme ihan koko kesän niin he eivät sitten ole vieläkään saaneet niitä häitään järjestettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan huippu, olen täällä työpöytäni ääressä hihitellyt itsekseni vedet silmissä. Jaa että kukaan muu ei saa kesällä 2011 mennä naimisiin kuin ap. Siis tän on ihan pakko olla provo... Myönnä nyt meille ap että et ihan oikeasti ole tuollainen turhamainen ja itsekäs pelle kuin mitä annat meidän muiden ymmärtää.

Täytyykin näyttää tää ketju työkavereille, saadaan kunnon naurut tänne puurtamisen keskelle.

Kaikkea sitä näkee..

Vierailija
104/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin kihloihin ensimmäisen kuukauden aikana...Ja siitä 7v naimisiin. Ja sinä et USKO näiden liittojen kestävän?? Ihan oikeasti katsahda peiliin ja mieti toisen kerran. Jos teillä on päivä auki niin aikaista teidän häitä...

Vierailija
105/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana bridezilla!!!

Olet varmaan kerännyt hääkansiotakin amerikkalaiseen tyyliin jo alakouluikäisestä...

Otsikosta kuvittelin, että sukulaiset ovat tosiaan kopioineet jonkun idean teidän häistänne. Häät eivät ole teidän ideanne, se on keksitty jo kauan sitten ja ensi kesänäkin häitä on runsain mitoin -voi tulla vielä omaankin sukuunne lisää häitä.

Miten siellä on samat häävieraatkin, ovatko molemmat pariskunnat samoista suvuista? Muuten luulisi, että puolet vieraista on eri ihmisiä kuin ekoissa häissä (ai niin, nehän on miehen sukua, ei lasketa vieraiksi).

Vierailija
106/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on häät kesällä. Ollaan oltu 3vuotta yhdessä. Häät tulossa loppukesästä. Kaikki tietää, että ollaan kihloissa, mutta hääpäivää ei olla kerrottu. Niin eikös nyt sitten sukulaisnainen, joka on ollut yhdessä miehensä kanssa vuosikausia, myös ole päättänyt mennä ensi kesänä naimisiin. Ai kun kiva! Ovat jo ilmoittaneet epävirallisesti hääpäivän ja kuinka sopivasti, just meidän häiden alla pari viikkoa aiemmin... Grrrr! Kyllä pistää vihaksi. Isoäiti sanoi vieläpä, että tämähän kätevää, nyt pärjään sitten kahdet häät yhdellä juhla-asulla. Siis kiva. Sukulaiset tulee meidän häihin jossain kierrätysasuissa, joissa on jo oltu yksissä häissä. Onkin siinä morsiamella tosi spesiaali olo, kuin vanhan kertausta, kun samoja vieraita kuin aiemmissa häissä ja samoissa vaatteissa vielä. Miksi ihmiset on niin itsekkäitä, että pilaa toisen ilon ja väkisin haluavat palan siitä huomiosta mitä toisille on tulossa? En tajua, miksi pitää samana kesänä mennä naimisin, kun ovat vuosia olleet yhdessä, olisi ollut aikaa vaikka miten mennä vihille. Niin menevätkö sitten kun on mahis, eivät mene, vaan odottavat, että saavat pilata sukulaisten hääilon varastamalla shown. Haistakoon pitkän paskan!

Jos ap on kihloissa niin kukaan sukulainen ei saa mennä naimisiin ennen häntä, vaikka hääpäivä on suuri salaisuus?

Vierailija
107/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelemaan, että sinun hääsi ovat spesiaalitapahtuma yhtään kenellekään muulle kuin sinulle ja miehellesi? Kukaan muu ei tule koskaan muistamaan edes sitä, onko ollut teidän vai jonkun muun häissä, olivatpa ne häänne minä vuonna tahansa.

Vierailija
108/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, kyllä tällaisia ihmisiä oikeastikin on, vaikka tämä ei totta olisikaan.

Osa meidän kavereista suuttui meille kun mentiin naimisiin sukulaisten kesken.

Vierailija
109/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hääidea oli mennä naimisiin kesällä 2011!

Ei olekaan enää niin ikimuistoiset häät sitten sukulaisille. Tuskin muistavat missä häissä on mitäkin tapahtunut.

Kyllä minusta etiketin mukaan on syytä kunnioittaa morsiusparia niin paljon, että ei tule häihin vanhoissa vaatteissa. Itse olen aina ostanut häihin mennessäni uudet juhlavaatteet, joka kerta. Ei tulisi mieleenkään aliarvioida toisen suuria juhlia ja patsastella sinne kuteissa, jotka kaikki on jo nähnyt.

ap

Uskon, että olet oikeassa tuossa, että kukaan ei muista häitänne enää vuoden kuluttua.

Viestiesi perusteella sinusta saa tarkan kuvan. Valitset tietysti valkoisen hääpuvun. A-linja (tai jos olet oikein villi, merenneitohelma) ja olkaimeton. Vähän jotain laskosta ja strassia jossain. Satiiniset hääkengät 6 cm korolla. Tiara.

Häiden teemavärit on joko vaaleanpunainen+valkoinen tai ruskea+vaaleanvihreä+valkoinen. Kutsut teette itse pakotettujen kaasojen kanssa, niihin tulee helmiäispaperia. Juhlapaikan koristelussa käytetään organza-nauhaa ja pöydille ripotellaan muovisia "timantteja" tai jotain muuta roskaa. Kukat ovat valkoisia tai vaaleanpunaisia. Morsiuskimpussa on murattia.

Ruokana tarjoatte jotain perus suurkeittiömättöä noutopöydän laareista. Kakku ei ole kermakakku vaan marsipaani- tai sokerikuorrutettu koska olette moderneja. Kakunkoriste on herkkä ja taiteellinen.

Häätanssina joku powerballadi. Muu ohjelma on myös peruskauraa; pari liian pitkää puhetta ja diaesitys jossa on kuvia morsiusparin elämän varrelta. Esitys loppuu etelänlomalla käsivarrenmitan päästä itse otettuun yhteiskuvaan.

Kyllä. Noissä häissä ei ole mitään vikaa, mutta niitä nyt vain on 13 tusinassa. Ei erkkikään voi niitä jälkeenpäin erottaa.

----

Itse olen ollut kaksissa häissä samassa mekossa. :( Olen juntti.

Vierailija
110/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tosi, aika moni "varasti" teidän "idean" menemällä ensi kesänä naimisiin.

Vierailija
111/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt HETI perutte tapahtuneen koska se oli MUN KESÄ MENNÄ NAIMISIIN, ei teidän !!! Ja koska se oli mun hääkesä niin teidän muiden samana kesänä avioituneiden liitot on ihan syvältä ja tuhoon tuomittuja, ei niitä oikeastaan ole edes olemassa koska SE OLI MUN KESÄ JA MUN HÄÄT! Ja kyllä huudan. Tämähän on ihan helvetin tärkeä asia.

Ap muuten on täyspaska "ei tule sukulaisille ikimuistoisia häitä" eli loppuikänsä se jauhaa, että se ja se kakku oli MINUN häissä ei sen sukulaisnaisen ja MINUN häissäni siis oli se hauska leikke ja MINUN häissäni otettiin se ja se huomioon.

Vierailija
112/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mä en tosiaan näe ongelmaa, ellei se ole sitten isoäidin vanhat vaatteet, jolloin olet typeryksistä typerin. Se on sentäs tulossa molempiin häihin.

Ja onhan teillä sitten sulhasen puolelta eri vieraat, vai oletteko siskokset menossa naimisiin veljesten kanssa?

Vierailija
113/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvissä ajoin etukäteen, että kesällä vuonna 2004 ei ole lupa mennä naimisiin, koska miehen siskon häät olivat silloin. :D

No, minua tuo ei liiemmin haitannut, koska sellaisia suunnitelmia meillä ei ollut.

Vierailija
114/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ap tietää ettei sillä sukulaisella ollut jo suunnitelmat olleet kauemminkin valmiina, jotkuthan saattavat sopia hääpäivän parikin vuotta ennen h-hetkeä, mutta kutsut lähtee myöhemmin matkaan :)

Ja kaikki onkin ollut valmiina paljon ennen ap:ta! :D

Mekin menimme naimisiin 6 vuotta yhdessä oltuamme josta 4 vuotta kihloissa :)

Vierailija
115/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa, jos avaus EI ole provo, ja tuollaisella maailmankuvalla varsutettu ihminen tekee lapsia, joille siirtää omat arvonsa. Hyytäviä visioita ... :)

Älä. Itselleni tuli mieleen, että jos kirjoittaja ei ole trolli, hänen täytyy olla Nina Mikkonen.

Sen ihmisen järjenjuoksulla "kierrätysasut" ja juhlakuukausien varaaminen on epäilemättä täysin luonnollista.

Vierailija
116/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me menimme naimisiin, samassa heinäkuussa oli myös serkkuni häät ja kaveripariskunnan häät. Lisäksi toisen serkkuni häät olivat syyskuun alussa samana vuonna. Tietääkseni kenellekään ei tullut edes mieleen, että olisi häiden järjestämisellä pilanneet toistensa häät! Kaikkien häät olivat ihan uniikit ja jokaisen hääparin oma juhla.

Luuletko todella, että kaikki vieraat ostavat uudet vaatteet teidän juhliinne? Tokihan voit laittaa kutsuun maininnan, että kertaalleen käytetyt vaatteet eivät kelpaa juhliinne =D Tuollainen turhamaisuus ei kyllä kuulu mihinkään juhlaetikettiin...

Jos olet tosissasi, olet kyllä käsittämättömän itsekeskeinen ihminen! Valitettavasti saman ikäluokan ihmiset avioituvat yleensä suht samanikäisinä, joten eipä siinä montaa vuotta aikaa ole. Pitäisiköhän olla hääkiintiö ja samasta suvusta/kaveripiiristä max. 2-3 pariskuntaa saa saman vuoden aikana järjestää hääjuhlansa..? =)