Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaisnainen sitten meni varastamaan meidän hääidean, kivakiva!

Vierailija
10.01.2011 |

Meillä on häät kesällä. Ollaan oltu 3vuotta yhdessä. Häät tulossa loppukesästä. Kaikki tietää, että ollaan kihloissa, mutta hääpäivää ei olla kerrottu.

Niin eikös nyt sitten sukulaisnainen, joka on ollut yhdessä miehensä kanssa vuosikausia, myös ole päättänyt mennä ensi kesänä naimisiin. Ai kun kiva! Ovat jo ilmoittaneet epävirallisesti hääpäivän ja kuinka sopivasti, just meidän häiden alla pari viikkoa aiemmin... Grrrr!

Kyllä pistää vihaksi. Isoäiti sanoi vieläpä, että tämähän kätevää, nyt pärjään sitten kahdet häät yhdellä juhla-asulla. Siis kiva. Sukulaiset tulee meidän häihin jossain kierrätysasuissa, joissa on jo oltu yksissä häissä. Onkin siinä morsiamella tosi spesiaali olo, kuin vanhan kertausta, kun samoja vieraita kuin aiemmissa häissä ja samoissa vaatteissa vielä.

Miksi ihmiset on niin itsekkäitä, että pilaa toisen ilon ja väkisin haluavat palan siitä huomiosta mitä toisille on tulossa? En tajua, miksi pitää samana kesänä mennä naimisin, kun ovat vuosia olleet yhdessä, olisi ollut aikaa vaikka miten mennä vihille. Niin menevätkö sitten kun on mahis, eivät mene, vaan odottavat, että saavat pilata sukulaisten hääilon varastamalla shown. Haistakoon pitkän paskan!

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä jos ihmiset ovat olleet kauan yhdessä, miksi eivät voisi mennä naimisiin vaikka ovat olleet kauan yhdessä ja miten niin he eroavat?? Mun anoppi ja appi ovat olleet n.20v yhdessä ja 19v kihloissa ja menevät nyt kesällä naimisiin, eli he vissiin sit eroavat vai?? Enpä usko tohon en todellakaan!!

Vierailija
82/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että teidän häänne ovat kaikkien huulilla koko vuoden 2011 ja kukaan muu ei saa mennä samana vuonna naimisiin?

Mikäs teitä estää siirtämästä hääpäivänne 2 viikkoa ennen heidän häitänsä jos ette kerran ole hääpäivää vielä kertoneet?

Etkö itse laittaisi samaa juhla-asua kaksiin eri häihin saman vuoden aikana? Harvassa ovat ne ihmiset jotka ostavat joka juhliin uuden asun..

Se että sukulaistäti A on pitänyt juhlamekkoa jo kerran yllään, ei tee siitä kierrätysasua. Eikä kukaan kysele siellä häissä toisilta juhlavierailta, että ostitkos muuten uudet housut tätä juhlaa varten vai onko nuo olleet päällä josksu aiemminkin?

Eikös pääasia ole että rakastavaiset saavat toisensa ja kaikilla on hauskaa. Ja juhlavierailla siistiä ja ehjää ja puhdasta yllään! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko todella tuollaisia idioottimorsiamia olla olemassa?? En ole ollut vuosikausiin häissä enkä koskaan kaasona (enkä ikinä siihen suostuisikaan näiden juttujen jälkeen) ja olen sinisilmäisesti kuvitellut, että telkkarin hirviömorsiamet on puoliksi näyteltyjä - eihän kukaan voi oikeasti olla niin typerä ja vielä kehdata näyttää sen julkisesti.

Mutta kai se on uskottava, että näitä aikuisia prinsessoja vaan on. Minä minä minä ja minun häät. Miten pieni voi jonkun maailma olla! Tulee mieleen se, kun joskus 13-vuotiaina kilpailtiin kellä on eka poikaystävä tai muuta lapsellista...

Itse olen mennyt naimisiiin maistraatissa salaa siitä sen kummemmin ilmoittelematta ja hui! vain 8 kk:n seurustelun jälkeen. Eikä ole tullut mieleenkään, että se ketään haittaisi, vaikka kyseessä oli kaiken kukkuraksi kesä! Lapsetkin on tehty ihan omalla aikataululla, miettimättä kenen vuoro se nyt olisi saada ekana se vauva. Miksei ihmiset voi vaan keskittyä siihen omaan elämäänsä ja onneensa eikä yrittää kontrolloida kaikkien muidenkin elämää...

Vierailija
84/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aloittaa päivä hyvillä nauruilla! :D :D :D

Vierailija
85/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muukin on keksinyt mennä naimisiin kesällä 2011? Voi ei, voi ei... Ja se serkunkumminkaima saattaapi vielä käyttää molemmissa häissä samaa kolttua. Apua -- ! Olihan tämä vitsi...? ;)

Jos tässä nyt on totta edes toinen puoli, menkää vihille maistraatissa ja järkätkää muuten pieni privaatti tilaisuus todistajineen. Tai napatkaa (kuten eräs ystäväni teki) kiva äkkilähtö kauas ja hoitakaa seremoniat siellä (tulee edullisemmaksikin eikä tarvitse itkeä etiketin perään).

Mä luulin aina, että naimisiin mennään syystä, eikä minkään hääbileiden takia. Lähes kaikki ovat jo läpikyllästyneet kesäprinsessamorsiammiin, hassunhauskoihin seuraleikkeihin morsiammenryöstöineen, varpaantallomisineen ja sukkanauhanpureskeluineen, kermakakkuun, Joensuun isotädin piirakoihin ja pasteijoihin ja Tallinnanlaivan halpaan skumppaan. Miksi vaivautua, kun näppärämminkin voi asiansa hoitaa -- ja myös laadullisesti paremmin?

Vierailija
86/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin vaihdatte nyt päivämäärää niin että teidän häät on ensin!

Voi kun oliskin mun elämän suurimmat murheet ja katastrofit tuota luokkaa...

Vierailija
87/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä väsäämään keväthäitä!

Toivottavasti miehesi huomaa että olet idiootti ja peruu koko häät. Ei kukaan halua tuollaista naista vaimokseen, sekopää!

Vierailija
88/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli yhtenä kesänä 8 häät (sukulaisia ja kavereita oli hääpareissa) + omamme. Kaikissa ei tietty samat vieraat, mutta aika monessa kuitenkin. Häät ovat hauskoja ja monet häät = moninkerroin hauskempaa.

Kannattaa vaan pitää omat ideat (teema, värit, puku, sormus, ohjelma, bändi, hääpaikka, kirkko jne.) omana tietona, jos ei halua kavereiden "varastavan" ideaa.

Mutta häät eivät sinällään ole idea, jota voisi edes varastaa. Jokaisen oikeus naida kenet huvittaa koska huvittaa :). En usko, että ap on tosissaan, mutta ei kukaan voi varata tiettyä kesää itselleen. Jos on ihan sisaruksista kyse, niin ymmärtäisin ongelman...

Vierailija
89/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tunnemme, en halua kuunnella hössötystäsi, kiukutteluasi, en halua kuulla teemaväreistäsi, enkä ruuista. En vaatteistani, oliko ne samat vai erit.

Jos pyydät minua kaasoksesi, joudun irtisanoutumaan sinusta ikuisiksi ajoiksi. Häitä on vasta suunniteltu ja olet ihan himmeä ja sekaisin. Kiukuttelet asiasta jota ei ole edes tapahtunut.

Ja kyllä aion myöskin ensi kesänä naimisiin, eikä minua kiinnosta paskan vertaa jos sinäkin aiot. >Minun hääni tulevat olemaan niin hauskat, että omasi kalpenevat välittömästi. Pyrin nimittäin siihen, että kaikilla on RENTOA JA KIVAA!

Vierailija
90/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa hääpäivien välillä on kyllä aika vähän vieraiden kannalta, jos suurin osa vieraista on samoja. Toisaalta halutessaan pääsee varmasti molempiin häihin. Sillä nyt ei ole niin väliä, vaikka vieraat olisivatkin samoissa vaatteissa. Voithan aikaastaa häitänne, jos haluat olla kesän ensimmäinen juhlittava morsian. Toisaalta voit saada jotain vinkkiä sukulaisesi häistä omiin häihisi.

koska meille kavi kaveripiirissa vahan samoin. Me ilmoitimme haistamme 6kk etukateen, kaveripariskunta 2vk ennen haita, miten sattuikaan etta ne oli sitten vain 2vk ennen meidan haita.

Sama kaveripiiri, sina kevaana mm. mina valmistuin yliopistossa, tuleva mieheni "raahattiin" omiin polttareihinsa mun juhlista (en ole itsekas, mutta tylsaa kun suurin osa vieraista haviaa puolen tunnin jalkeen, ja mina ainakin valmistun vain kerran...), kaveripiirissa kundit olivat myos vahan "kypsia" kun yhtakkia piti jarjestaa toiset polttarit niin lyhyella varoitusajalla.

Mutta siita on jo kauan, eika asialla ole enaa mitaan merkitysta.

AP:lle: me olimme yhdessa 7 vuotta ennen haita, ja asken oli 15v haapaiva. Etta se siita sun teoriasta... ;-)

Vierailija
91/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripiirissa kundit olivat myos vahan "kypsia" kun yhtakkia piti jarjestaa toiset polttarit niin lyhyella varoitusajalla.

Ja kukaan ei sitä kalenteria pysty varaamaan viikoiksi että nyt näinä kuukausina ei ole muitten juhlia. Lapsellista kitinää.

Vierailija
92/116 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan edes huomaa, että käytitkö juuri sitä mekkoa viime kesänä vaikka jonkun ristiäisissä! Ja olisi varmasti tosi kiva kertoa hääparille että en anna nyt mitään lahjaa koska mun piti saada uusi mekko teiän häitä varten kun en nyt millään voinut laittaaa sitä mitä käytin vuosi sitten maijan rippijuhlissa! pah! se vaatekaappikin täyttyisi jos joka juhliin ostaa uuden mekon! Olen itekki käyttäny omaa ylioppilas mekkoa muiden juhlissa! Ihan normaalia laittaa mekko jota on jo käyttänyt jossain! Jumpetti mitä touhua tommonen, uus mekko joka juhliin huhuh!

Vierailija
93/116 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kun mentiin naimisiin, niin siitä vuoden sisällä oli 7 kaverien häät. Kaikki meidän häiden jälkeen. Onneksi mukaan mahtui kolmet talvihäätki ettei mennyt koko kesää pilalle.

Vierailija
94/116 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tän. Ja joo, liikaa palstailen.

Vierailija
95/116 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap naimisiin asti?

Vierailija
96/116 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö hankkia elämä...??

KUKA kumma kaivelee ikivanhoja ketjuja?! Mä muistan tän. Ja joo, liikaa palstailen.

Vierailija
97/116 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap naimisiin asti?

olikohan ikimuistoiset häät? :)

Vierailija
98/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista, että joku aivoilla vaurustettu olento vetää herneen nenään mm. siitä, että joku tulee hänen juhliinsa samoissa vaatteissa, joita on käyttänyt muissa juhlissa?

Vaikka toisaalta, maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, ja IHAN varma ei voi olla siitä, että ap EI ole todellinen henkilö.

Vierailija
99/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista, että joku aivoilla vaurustettu olento vetää herneen nenään mm. siitä, että joku tulee hänen juhliinsa samoissa vaatteissa, joita on käyttänyt muissa juhlissa?

Vaikka toisaalta, maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, ja IHAN varma ei voi olla siitä, että ap EI ole todellinen henkilö.

Aatelkaa, jos avaus EI ole provo, ja tuollaisella maailmankuvalla varsutettu ihminen tekee lapsia, joille siirtää omat arvonsa. Hyytäviä visioita ... :)

Vierailija
100/116 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei provo niin siunaa ja varjele, nää ihmiset saa äänestää ja hankkia lapsia!