Yksinäinen, miten olet viettänyt pääsiäistä?
Itse olen iloinnut säästä, joka on ollut parempi kuin ennustettiin. Olen kävellyt ulkona luonnossa ja hautausmaalla. Tänään olin katsomassa urheilumatsia, oli mukavaa olla ihmisten joukossa. Vähän harmittaa, että en mennyt kiirastorstain jumalanpalvelukseen, se on kuulemma elämyksellinen. Huomisen aion pyhittää ruoanlaitolle ja lukemiselle. Maanantaina voisin siivoilla kaappeja, se on voimauttavaa tekemistä.
Kommentit (13)
Oon keräillyt roskia lähimaastosta. Siitä tulee hyvä mieli. Myös kävin salilla ja uimassa ja olen nukkunut kahtena päivänä pitkät päiväunet.
Torstaina ryyppäsin, eilen olin krapulassa, tänään masentaa yksinäisyys, taian ryypätä huomenna taas.
Olen käynyt pitkillä metsäkävelyillä molempina päivinä ja katsellut sarjoja Ruudusta ja Yle Areenasta.
Kotona ollut, yrittänyt siivota keittiötä. Kaupassa kävin. Siinäpä se. Ei viitti kenelläkään soittaa kun niillä on perheet ja ne viettää pääsiäistä.
En ole viettänyt pääsiäistä mitenkään, mutta nauttinut vapaista, rentoutunut, levännyt. Tehnyt mitä huvittaa, mm. saunonut, siivoillut, neulonut, surffaillut netissä.
Olen lueskellut vanhoja päiväkirjoja ja katsellut tietokoneelle tallettamiani valokuvia vuosien varrelta. Oon myös jumppaillut vähän paikkakuntani ulkokuntosalilla.
Kotoillut, lueskellut ja kuunnellut nettiradiota. Löysin hyvän kanavan, missä tulee pimeetä musaa laidasta laitaan: Polushon radio. Tuli siperialaisia kurkkulaulajia, jotain vietnamilaista etno-jazzia, krautrockia, avantgarde-jazzia, gambialaista bluesia ja ties mitä omituista. Sitä kuunnellessa vierähti tunti jos toinenkin. Huono äänenlaatu tosin, mutta eipä tuo haitannut.
Mennyt metsään vaeltamaan. Siellä oli kiitettävästi risuja jotka tuli silmiin
Töissä koko pääsiäise. Pidän vapaat ensi viikolla. Tänne on luvattu sateiset ilmat, niin ei harmita töissä ollakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotoillut, lueskellut ja kuunnellut nettiradiota. Löysin hyvän kanavan, missä tulee pimeetä musaa laidasta laitaan: Polushon radio. Tuli siperialaisia kurkkulaulajia, jotain vietnamilaista etno-jazzia, krautrockia, avantgarde-jazzia, gambialaista bluesia ja ties mitä omituista. Sitä kuunnellessa vierähti tunti jos toinenkin. Huono äänenlaatu tosin, mutta eipä tuo haitannut.
Kiitti vinkistä!! Nyt tiedän mitä laitan soimaan työpaikalla radioista tiistaina.
Itse olen kokkailut, leiponut, kävin kallio kiipeilemässä ja huomenna majava metsälle ja muuhun riistanhoito hommiin. M34
Palstaillut, katsellut Netflixiä, syönyt suklaata. Pääsiäinen ei merkitse minulle muuta kuin pitkää vapaata, mikä tietysti on aina kiva juttu, kun ei tarvitse nousta aamulla ylös.