Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, miten olet viettänyt pääsiäistä?

Vierailija
04.04.2026 |

Itse olen iloinnut säästä, joka on ollut parempi kuin ennustettiin. Olen kävellyt ulkona luonnossa ja hautausmaalla. Tänään olin katsomassa urheilumatsia, oli mukavaa olla ihmisten joukossa. Vähän harmittaa, että en mennyt kiirastorstain jumalanpalvelukseen, se on kuulemma elämyksellinen. Huomisen aion pyhittää ruoanlaitolle ja lukemiselle. Maanantaina voisin siivoilla kaappeja, se on voimauttavaa tekemistä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaillut, katsellut Netflixiä, syönyt suklaata. Pääsiäinen ei merkitse minulle muuta kuin pitkää vapaata, mikä tietysti on aina kiva juttu, kun ei tarvitse nousta aamulla ylös. 

Vierailija
2/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypänny kunnolla...vielä jatkuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon keräillyt roskia lähimaastosta. Siitä tulee hyvä mieli. Myös kävin salilla ja uimassa ja olen nukkunut kahtena päivänä pitkät päiväunet. 

Vierailija
4/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina ryyppäsin, eilen olin krapulassa, tänään masentaa yksinäisyys, taian ryypätä huomenna taas.

Vierailija
5/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pitkillä metsäkävelyillä molempina päivinä ja katsellut sarjoja Ruudusta ja Yle Areenasta. 

Vierailija
6/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollut, yrittänyt siivota keittiötä. Kaupassa kävin. Siinäpä se. Ei viitti kenelläkään soittaa kun niillä on perheet ja ne viettää pääsiäistä.

Vierailija
7/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viettänyt pääsiäistä mitenkään, mutta nauttinut vapaista, rentoutunut, levännyt. Tehnyt mitä huvittaa, mm. saunonut, siivoillut, neulonut, surffaillut netissä. 

Vierailija
8/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut vanhoja päiväkirjoja ja katsellut tietokoneelle tallettamiani valokuvia vuosien varrelta. Oon myös jumppaillut vähän paikkakuntani ulkokuntosalilla. 

Vierailija
9/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoillut, lueskellut ja kuunnellut nettiradiota. Löysin hyvän kanavan, missä tulee pimeetä musaa laidasta laitaan: Polushon radio. Tuli siperialaisia kurkkulaulajia, jotain vietnamilaista etno-jazzia, krautrockia, avantgarde-jazzia, gambialaista bluesia ja ties mitä omituista. Sitä kuunnellessa vierähti tunti jos toinenkin. Huono äänenlaatu tosin, mutta eipä tuo haitannut.

https://polushon.com

Vierailija
10/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt metsään vaeltamaan. Siellä oli kiitettävästi risuja jotka tuli silmiin 

Vierailija
11/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LaLiga-pelejä olen katsellit ja animea. Luin myös mangaa. M36

Vierailija
12/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä koko pääsiäise. Pidän vapaat ensi viikolla. Tänne on luvattu sateiset ilmat, niin ei harmita töissä ollakkaan.

Vierailija
13/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoillut, lueskellut ja kuunnellut nettiradiota. Löysin hyvän kanavan, missä tulee pimeetä musaa laidasta laitaan: Polushon radio. Tuli siperialaisia kurkkulaulajia, jotain vietnamilaista etno-jazzia, krautrockia, avantgarde-jazzia, gambialaista bluesia ja ties mitä omituista. Sitä kuunnellessa vierähti tunti jos toinenkin. Huono äänenlaatu tosin, mutta eipä tuo haitannut.

https://polushon.com

Kiitti vinkistä!! Nyt tiedän mitä laitan soimaan työpaikalla radioista tiistaina. 

Itse olen kokkailut, leiponut, kävin kallio kiipeilemässä ja huomenna majava metsälle ja muuhun riistanhoito hommiin. M34