Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukiks kukaan Selänne-juttua Hesarin kk-liitteestä?

Vierailija
10.01.2011 |

Vittuiliks se toimittaja vai miten se juttu anto ihan törkeen vastenmielisen kuvan Selänteestä. Ei edes puhuttu halaistua sanaa sen hyväntekeväisyysjutuista (vai eikse harrasta enää moisia).

Sit juttu oli vielä asetettu just ennen sitä malariajuttua, et kontrasti kamalan pröystäilevän ökyelämän ja kuolevien, köyhien pikkulasten välillä olisi mahd. suuri.

Sit kuvavalinnatkaan eivät Selännettä mairitelleet; kauhee se sohvalla leveilykuva.

Mä olin kuvitellut, että Selänne on harmiton ja pohjimmiltaan hyväntahtoinen heppu, mut tästä jutusta sai kyllä kuvan, että on kamala pröystäilijä ja ökyilijä. Mitä mieltä muut?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan että Teemu olis ajanut Kummolan päälle autolla. Tällaisestakin huhutaan.

se vähän tuonne päin oli. Googlella löydät jutusta loputkin... :)

Vierailija
42/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänteen vanhin veli oli narkkari ja kuoli vankilassa. En muista sanotaanko tätä siinä kirjassa... Totta se joka tapauksessa on.

Ai, onko poikia siis ollut yhteensä 4 kpl?

Minä itse nimittäin muistelisin, että juuri tuolla Panulla, Teemun isoveljellä, olisi ollut jotakin probleemia aineiden kanssa, mutta ilmeisesti ongelmat on voitettu. Mikä Teemun isä olikaan ammatiltaan? Onko hän ollut lääkäri tms? Vai muistelenko totaalisen väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ja Paavo s. 1970 ja heitä pari vuotta vanhempi veli Panu. Vanhimmasta veljestä on liikkunut vaikka mitä huhuja, että olisi kuollut, mutta en tiedä pitääkö paikkaansa.

Vierailija
44/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänteen vanhin veli oli narkkari ja kuoli vankilassa. En muista sanotaanko tätä siinä kirjassa... Totta se joka tapauksessa on.

Ai, onko poikia siis ollut yhteensä 4 kpl?

Minä itse nimittäin muistelisin, että juuri tuolla Panulla, Teemun isoveljellä, olisi ollut jotakin probleemia aineiden kanssa, mutta ilmeisesti ongelmat on voitettu. Mikä Teemun isä olikaan ammatiltaan? Onko hän ollut lääkäri tms? Vai muistelenko totaalisen väärin.

Vierailija
45/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta mulla ei olekaan mitään kummempia ennakkokäsityksiä tai intohimoja tyypin suhteen.

Vierailija
46/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummola oli Teemun ralliauton kyydissä takavuosina, ajoivat ulos tms ja Kummola loukkasi jalkansa pahoin.

Vierailija
47/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se se jääkiekkoilija jonka vene meni karilla ja jolla on 4 lasta ja joikka kaksi e-kirjainta nimessä?

Vierailija
48/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Teemun veli oli saanut uuden hienon auton Stanley cup voiton jälkeen.

Vierailija
49/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julistetaan av:lla kateudeksi?

En ole lainkaan kateellinen rikkaille ja tyhjäpäisille ammattiurheilijoille, koska he jollain tavalla edustavat minulle kaikkea mikä maailmassa on päin p**settä. Jos olisin itse ollut jossain rahakkaassa urheilulajissa erityisen hyvä, en silti usko, että olisin ryhtynyt ammattilaiseksi, koska minun perheessäni sellaiselle uravalinnalle olisi naurettu - ihan sama mitä siinä tienaisi. Ei pallopelit ja lätkä ole aikuisen ihmisen työtä, ne on lasten harrastuksia!

Vierailija
50/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummola oli Teemun ralliauton kyydissä takavuosina, ajoivat ulos tms ja Kummola loukkasi jalkansa pahoin.

alkuunkaan noin! Ota selvää asioista ennen kuin kirjoittelet mitään.

Vierailija
51/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julistetaan av:lla kateudeksi?

En ole lainkaan kateellinen rikkaille ja tyhjäpäisille ammattiurheilijoille, koska he jollain tavalla edustavat minulle kaikkea mikä maailmassa on päin p**settä. Jos olisin itse ollut jossain rahakkaassa urheilulajissa erityisen hyvä, en silti usko, että olisin ryhtynyt ammattilaiseksi, koska minun perheessäni sellaiselle uravalinnalle olisi naurettu - ihan sama mitä siinä tienaisi. Ei pallopelit ja lätkä ole aikuisen ihmisen työtä, ne on lasten harrastuksia!

Kukaan ei naura kymmenien miljoonien pankkitilille.

Vierailija
52/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sovittu että Teemu ajaa tien yhteen suuntaan ja jää odottaa Kummolaa sinne tien päähän. Hölmö lähti kuitenkin tykittää takaisin ja Kummola tuli omalla autolla vastaan, jonka nokkaan Selänne ajoi tuhatta ja sataa. Kummolalta jalka poikki, ja henki säilyi vain Kummolan ökyauton turvallisuuden ansioista.

Vierailija
53/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat veneellä Turun lähellä kun synnytys alkoi ja piti sitten synnyttää siellä. Teemulle tämä on ollut suuri häpeän aihe minkä paljastikin vasta muutamia vuosia sitten.

Ei voi ihmisellä kovin kirkkaat valot palaa jos tuo on totta. Suorastaan sairas kommentti ellei ole huumorilla vetänyt.

Vierailija
54/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sovittu että Teemu ajaa tien yhteen suuntaan ja jää odottaa Kummolaa sinne tien päähän. Hölmö lähti kuitenkin tykittää takaisin ja Kummola tuli omalla autolla vastaan, jonka nokkaan Selänne ajoi tuhatta ja sataa. Kummolalta jalka poikki, ja henki säilyi vain Kummolan ökyauton turvallisuuden ansioista.

nyt tuli oikea versio. Teemu hölmöili siis raskaasti, sitä en yrittänytkään kieltää.

Eikös muuten kannatakin ajaa ökyautolla?

Vierailija
55/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon jutun luettuani. Särähti vain korvaan tuo: elämän tarkoitus on elämästä nauttiminen, tehdä sitä mitä tykkää ym. eli hedonistinen näkökulma elämään. Ja sitten kuvia golffauksesta, autoista tallista, ja puhetta miehestä, joka ei ikinä kasva aikuiseksi.

Missä viestiä miehen hyvyydestä, rakkaudesta, vastuusta ja jakamisesta, muutoin kuin itsensä kanssa? Aika omahyväisen kuvan antoi.

Vierailija
56/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon jutun luettuani. Särähti vain korvaan tuo: elämän tarkoitus on elämästä nauttiminen, tehdä sitä mitä tykkää ym. eli hedonistinen näkökulma elämään. Ja sitten kuvia golffauksesta, autoista tallista, ja puhetta miehestä, joka ei ikinä kasva aikuiseksi.

Missä viestiä miehen hyvyydestä, rakkaudesta, vastuusta ja jakamisesta, muutoin kuin itsensä kanssa? Aika omahyväisen kuvan antoi.

maailma ole Disney-elokuvaa.

Itsekin nautin elämästä kaikin tavoin -elänhän vaan kerran.

Vierailija
57/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on elämän tarkoituksesi: oma nautinto!!

Vierailija
58/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olet aika itsekäs itsekin,jos se on elämän tarkoituksesi: oma nautinto!!

olenkin. Kuinkas muuten?

Toki puolisolla ja lapsilla on myös parhaat mahdolliset oltavat.

Vierailija
59/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat veneellä Turun lähellä kun synnytys alkoi ja piti sitten synnyttää siellä. Teemulle tämä on ollut suuri häpeän aihe minkä paljastikin vasta muutamia vuosia sitten.

Oliko siinä jutussa oikeasti jotain tälläistä? Tuon jälkeen en kyllä pysty enää miestä kunnioittamaan, on kyllä typerin kommentti minkä olen ikinä kuullut, en edes usko todeksi moista. Täysikäinen mies heittää moista juttua, kuulostaa paremminkin 7 vuotiaan idiootin jutulta. Toihan oli rasistisin ja iljettävin kommentti, jonka olen kuullut pitkään aikaan :(

Vierailija
60/93 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä jutussa oikeasti jotain tälläistä? Tuon jälkeen en kyllä pysty enää miestä kunnioittamaan, on kyllä typerin kommentti minkä olen ikinä kuullut, en edes usko todeksi moista. Täysikäinen mies heittää moista juttua, kuulostaa paremminkin 7 vuotiaan idiootin jutulta. Toihan oli rasistisin ja iljettävin kommentti, jonka olen kuullut pitkään aikaan :(

olisi rankkaa olla julkkis: jokainen huumorilla heitetty kommentti voi saada jonkun tuntemattoman idiootin kilahtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi