Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukiks kukaan Selänne-juttua Hesarin kk-liitteestä?

Vierailija
10.01.2011 |

Vittuiliks se toimittaja vai miten se juttu anto ihan törkeen vastenmielisen kuvan Selänteestä. Ei edes puhuttu halaistua sanaa sen hyväntekeväisyysjutuista (vai eikse harrasta enää moisia).

Sit juttu oli vielä asetettu just ennen sitä malariajuttua, et kontrasti kamalan pröystäilevän ökyelämän ja kuolevien, köyhien pikkulasten välillä olisi mahd. suuri.

Sit kuvavalinnatkaan eivät Selännettä mairitelleet; kauhee se sohvalla leveilykuva.

Mä olin kuvitellut, että Selänne on harmiton ja pohjimmiltaan hyväntahtoinen heppu, mut tästä jutusta sai kyllä kuvan, että on kamala pröystäilijä ja ökyilijä. Mitä mieltä muut?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat veneellä Turun lähellä kun synnytys alkoi ja piti sitten synnyttää siellä. Teemulle tämä on ollut suuri häpeän aihe minkä paljastikin vasta muutamia vuosia sitten.

Oliko siinä jutussa oikeasti jotain tälläistä? Tuon jälkeen en kyllä pysty enää miestä kunnioittamaan, on kyllä typerin kommentti minkä olen ikinä kuullut, en edes usko todeksi moista. Täysikäinen mies heittää moista juttua, kuulostaa paremminkin 7 vuotiaan idiootin jutulta. Toihan oli rasistisin ja iljettävin kommentti, jonka olen kuullut pitkään aikaan :(

olisi rankkaa olla julkkis: jokainen huumorilla heitetty kommentti voi saada jonkun tuntemattoman idiootin kilahtamaan.

Jos noin niin voin kuvitella, että joku Saku Koivu joukkuekaverina ei ihan hirveästi arvosta. En minäkään enää, mautonta.

Vierailija
62/93 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin niin voin kuvitella, että joku Saku Koivu joukkuekaverina ei ihan hirveästi arvosta. En minäkään enää, mautonta.

Kyllä näin varmasti on joo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juttua lukenut ainakaan vielä mutta mua on kautta aikain ällöttänyt noi Selänteet. Äijä lesoilee autoillansa (ei oo tarvinnut Kurrin esim. ikinä esitellä omia ulkomaanhankintojaan) ja rouva kehuu kuinka HE antaa niinjaniin paljon rahaa hyväntekeväisyyteen (muijalla ei itsellä penniäkään, ja kyllä jotkut Koivut esim. lahjottaa ihan yhtä lailla mutta eivät raportoi lehdille joka roposta.)

Todella hyvä siis jos tuosta ihmeperheestä joku uskaltaa kirjottaa edes negatiiviseen sävyyn, kirjottaispa joku vielä totuudenkin.

Vierailija
64/93 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Teemu on kuitenkin pysynyt saman vaimon kanssa vuosikaudet, on selvästi leppoisa isä,

Niin no, miksipä ei pysyisi saman vaimon kanssa, kulissit pystyssä, vaimo ei välitä kun rahaa piisaa.

Satavarmasti eroavat kun Teemun ura loppuu, eivät jaksa vakituiseen katsella toisiaan.

Vierailija
65/93 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viestiä miehen hyvyydestä, rakkaudesta, vastuusta ja jakamisesta, muutoin kuin itsensä kanssa? Aika omahyväisen kuvan antoi.

Tämä juttu nyt oli tältä kannalta kirjoitettu. Olisi voitu kirjoittaa vaikkapa Teemun hyväntekeväisyystyöstä (mm. Lastenklinikan kummit ry.n kantava voima). Teemu on kuitenkin vuosittain vieraillut esim. lastenklinikalla ihan ilman mitään julkisuutta. Samoin kiekkokoulut nuorille lupauksille jne.

Paavolle (Teemun veli) muuten näyttää kuuluvan ihan hyvää. En häntä kummemmin tunne, mutta upea omakotitalo sillä on Nöykkiössä. Tuskinpa sillä on suurta syytä olla katkera. Näyttää pärjänneen ihan hyvin sekin.

Ja NHLssä kyllä joutuu tekemään töitä rahojensa eteen. Tuskinpa Teemullakaan on montaa omaa hammasta tallella, tai niveltä jota ei olisi jouduttu operoimaan. Siitä voi tietysti keskustella, että pitääkö pelaajille maksaa niin paljon kuin niille maksetaan, mutta helppoa työtä se ei todellakaan ole.

Vierailija
66/93 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sanomissa 19.2.2006. Koko juttu on luettavissa HS:n maksullisesta arkistosta.

http://www.hs.fi/verkkolehti/urheilu/artikkeli/Sel%C3%A4nne+tunnustaa+t…

Ylen keskustelupalstalta löytyy joitakin lainauksia jutusta http://chat.yle.fi/urheilu/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=350487

"..Teemu Selänteen passissa lukee syntymäpaikkana Helsinki. Oikeasti hän on syntynyt Turussa... 'En voi sanoa olevani siitä ylpeä' ".

"Selänteen perhe oli veneilemässä 1970..., ..oli ajettava lähimpään kaijaan, kun perheenlisäys antoi merkin tulostaan"

"Yllätys oli suuri, kun maailmaan putkahti laakista 2 poikaa"

"Selänne on onnellinen, että virallisiin papereihin merkataan syntymäpaikka kotikunnan mukaan."

"Passissa lukee Helsinki ja se on ainoa, mikä merkkaa."

Olivat veneellä Turun lähellä kun synnytys alkoi ja piti sitten synnyttää siellä. Teemulle tämä on ollut suuri häpeän aihe minkä paljastikin vasta muutamia vuosia sitten.

Oliko siinä jutussa oikeasti jotain tälläistä? Tuon jälkeen en kyllä pysty enää miestä kunnioittamaan, on kyllä typerin kommentti minkä olen ikinä kuullut, en edes usko todeksi moista. Täysikäinen mies heittää moista juttua, kuulostaa paremminkin 7 vuotiaan idiootin jutulta. Toihan oli rasistisin ja iljettävin kommentti, jonka olen kuullut pitkään aikaan :(

Vierailija
67/93 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kyselevät onko se huhu että Teemu on Pukki?

Kai se nyt Teemu Pukki on! Ettekö te seuraa uutisia!

Vierailija
68/93 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli apea hetki, kun se muutama vuosi sitten iski liikaa juoneen työkaverini yökerhosta. Mulla oli nimittäin vielä aikuisenakin sellainen lapsenusko ja ihailu, että ei tämä herrasmies ja perheenisä sikaile. Työkaverikin oli jälkikäteen ihan paskana tapahtuneesta. Sirpasta silloin paljon juteltiin ja hänen voimiaan ihmeteltiin.

Vierailija
69/93 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan fakta: Teemu Pukki on Pukki! Kai se nyt lukee kaikissa lehdissäkin. Missä umpiossa täällä ollaan?

Vierailija
70/93 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis turkulaiset ovat oma rotunsa. :-D

Vierailija
71/93 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaahan turkulaisetkin samanlaista tamperelaisista. Tuskinpa kukaan aikuinen ihminen jaksaa hävetä sitä, missä Suomen kunnassa on syntynyt.

Vierailija
72/93 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä Turusta

Vierailija
73/93 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sanotaanko tätä siinä kirjassa... Totta se joka tapauksessa on.

Teemun vanhin veli ei ole kuollut vaan elää aivan seesteistä elämää tänä päivänä!

Vierailija
74/93 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaahan turkulaisetkin samanlaista tamperelaisista. Tuskinpa kukaan aikuinen ihminen jaksaa hävetä sitä, missä Suomen kunnassa on syntynyt.

kai tarkoitti sitä, että vain se merkitsee hänelle, että vanhemmat asuivat Teemun syntymän aikaan Helsingin Lauttasaaressa ja passiin merkitty syntymäpaikaksi Helsinki - Teemu on siis paljasjalkainen Stadin kundi.

Vierailija
75/93 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemun vanhin veli ei ole kuollut vaan elää aivan seesteistä elämää tänä päivänä!

Hassu käsitys

seesteisestä

tällä kirjoittajalla... Aika usein moista elämäntyyliä kuvataan hyvinkin hektiseksi, ja velikullan kaltaisia huumehörhöiksi tai kauniimmin sanottuna kotikemisteiksi. Muutama muukin nimitys tulee helposti mieleen, mutta ne taitaa ylittää jo kunnianloukkauskynnyksen joten jätetään tässä mainitsematta sittenkin ;)

Vierailija
76/93 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo opetti mua 5v puutöissä. Teemuhan osti sille jonku 300 neliöisen kämpän kattilalaaksosta XD

Vierailija
77/93 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ymmärrät mitä rasismi on? VITTU SÄ OLET TYPERÄ JONNE. Mene kouluun opettelemaan faktoja. Jos heittää vitsillä turku läppää ja joku läski apina niinku sinä alkaa selittämään tollasta paskaa nii huhhuh... Ja lopeta ''rasismin'' lässyttäminen. Et selvästi edes tiedä lähellekkään mitä rasismi on XD

Vierailija
78/93 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedätte, että Selänne on yksi rakastetuimmista lätkänpelaajista Amerikassa, ellei rakastetuin. Kaikki toimittajat jaksavat hehkuttaa, kuinka Teemu on aina hyväntuulinen ja jaksaa antaa haastatteluja. Ja fanit rakastavat sitä, että Teemu jaksaa olla kuvattavana ja kirjoittaa nimmareita pelin jälkeen vaikka kaksi tuntia, varmistaa aina, että kaikki saavat haluamansa eikä kukaan jää ilman. Teemun toimintaa pidetään ainutlaatuisena. Teemu luo loistavaa Suomi-kuvaa Amerikassa, ja Anaheimin joukkue on jo aikoja sitten ilmoittanut, että haluaa Teemun jäävän joukkueen palvelukseen sitten, kun joskus lopettaa pelaamisen.

Teemu on Anaheimissa mukana hyväntekeväisyystoiminnassa ja edelleen Lastenklinikoiden Kummien pääkummi, joka myös kesäisin vierailee Lastenklinikalla ja kummien tapahtumissa.

Mitä haittaa siitä meille muille on, että Teemulla on rahaa? Jos ihmisellä on rahaa, sitä pitää käyttää.

Ja jos ette sattuneet ekalla kerralla katsomaan "Hansin matkassa" -ohjelman Teemu-jaksoa, se tulee uusintana maanantaina klo 20.05 Maikkarilla. Siitäkin saa jonkinlaisen käsityksen Teemusta ja hänen elämästään.

Positiivisia ihmisiä ei ole koskaan liikaa, ja Teemu on eräs positiivisimmista ihmisistä, jonka minä tiedän.

Vierailija
79/93 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan perusteella sai ainakin aivan ihanan kuvan Teemusta, enkä kyllä usko että pettäisi Sirpaa. Ja nyt kaikille varmasti kävi selväksi että Panu elää ja on kuivilla. Ja todella suloisia lapsia heillä :)

Vierailija
80/93 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään,miten tärkeeää osaa näyttelee seura,missä nuori viettää aikaa kehitysvuosinaan.Toinen seura vie eteenpäin,toinen vie kaiken kunnon elämisen mahdolliusuuden.Sitä ei nuori itse ymmärrä.arjelkaa nuoriaanne huonjolta seuralta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi