Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sosiaalisen tilanteen jälkeen on sellainen olo et voi kun olisin pitänyt turpani kiinni

Vierailija
11.06.2025 |

Aina sellainen olo että olen ollut outo tai puhunut jotain kummallista. 

Ahdistaa. Hirveää tuntea näin. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Pahinta on jos uskoutuu jollekkin jostain itselleen tärkeästä aiheesta. Jälkeenpäin kaduttas järjettömästi.

Vierailija
2/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen työpaikan kahvipaussi-keskustelun jälkeen tunnen samoin. Pitää vaan päästä yli ja unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama vika.

Kun oli lapsi niin aina kylästä tultua äitini alkoi rääkymään ja sähisemään jostain ihan puun takaa minulle taaperolle, kun olin jotain väärin sanonut, vaikka en edes ollut mitään pahaa sanonut.

Nykyään kuvittelen aina sanoneeni jotain ihan hirveää, vaikka olisin sanonut vain, että hitsi kun noita hyttysiä on paljon,  tai voi saakeli kun on kylmä ilma.

Vierailija
4/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Vierailija
5/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 😕

Vierailija
6/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheesta viis kunhan ei näytä keskisormea työkaverille. 

Vierailija
7/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

audhd

Vierailija
8/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko vain pysytellä siellä hikikomerossa? Miksi ajaudut sosiaalisiin tilanteisiin ylipäätään??

Vierailija
9/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 🤕

Vierailija
10/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko vain pysytellä siellä hikikomerossa? Miksi ajaudut sosiaalisiin tilanteisiin ylipäätään??

Et kuulosta kivalta ihmiseltä. En usko että olet sosiaalisesti lahjakas.

Vierailija
11/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kirjoittaminen suju paremmin kun tekstin voi lukea ja korjata?

Vierailija
12/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas heitän aiheesta kuin aiheesta aina jotain tyhmää vitsiä, oon alkanut tajuta, että kaikki ei taida ymmärtää mun huumorintajua, vaikka hymyilevät kohteliaisuuttaan. Hävettää. 

Vierailija
13/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... Olen liian äänekäs, liian puhelias, minulla on liian voimakkaat mielipiteet. Aina saa hävetä.

Vierailija
14/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siksi sä a bimp et pääse sieltä metsästä🤣

Vierailija
15/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs olen!

Vierailija
16/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä kehoälykäs? Sellainen joka osaa pitää omasta kropastaan huolta ilman että yhteiskunnan on puututtava siihenkin?

Vierailija
17/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Silloin kun se iskee päälle niin tulee sanottua aina jotain ihan tyhmää. Sen jälkeen jyskyttää vaan päässä että on pakko päästä kotiin ja heti.

Vierailija
18/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Joka kerta päätän että seuraavalla kerralla sanon vähemmän, ja seuraavalla kerralla taas nolottaa.

Välillä mietin, että mistä tämä johtuu.

Vierailija
19/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai kumpi?  Toinen kommentti oli kuin kiusaajan kirjoittama, alkuperäinen ihan oikeasti.. 

Huomaatko, että kirjoitat hienosti ! Kirjoita - vaikka päiväkirjaa - itsellesi, koska Sinä olet paras ymmärtäjäsi ja ystäväsi.

Anna niien muitten olla niin typeriä kuin ne kehtaa ja uskaltaa. Ole sinä Sinä. Et tarvitse typeryksiä ympärillesi! Voi hyvin!

Vierailija
20/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu. Hoidan työasiat ja olen kohtelias muille, mutta tauoilla en keksi oikein mitään puhuttavaa. Sitten kun juttelee jotain,  tuntuu että kertoi itsestään liikaa tai jotain kummallista. Ei pääse samalle aaltopituudelle muiden kanssa. Toisaalta olen huomannut, että niinhän ne muutkin puhuvat milloin mistäkin, osa on hiljaisempia, osa puheliaampia asiallisesti. Aina ei tarvitsekaan jutella. Vähän sekava teksti, mutta alkanut huomaamaan ja ymmärtämään asioita enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme