Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukiks kukaan Selänne-juttua Hesarin kk-liitteestä?

Vierailija
10.01.2011 |

Vittuiliks se toimittaja vai miten se juttu anto ihan törkeen vastenmielisen kuvan Selänteestä. Ei edes puhuttu halaistua sanaa sen hyväntekeväisyysjutuista (vai eikse harrasta enää moisia).

Sit juttu oli vielä asetettu just ennen sitä malariajuttua, et kontrasti kamalan pröystäilevän ökyelämän ja kuolevien, köyhien pikkulasten välillä olisi mahd. suuri.

Sit kuvavalinnatkaan eivät Selännettä mairitelleet; kauhee se sohvalla leveilykuva.

Mä olin kuvitellut, että Selänne on harmiton ja pohjimmiltaan hyväntahtoinen heppu, mut tästä jutusta sai kyllä kuvan, että on kamala pröystäilijä ja ökyilijä. Mitä mieltä muut?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA NOSTI TÄMÄN IKIVANHAN KESKUSTELUN, SANOMIEN EDUSTAJA??? TÄYSILLÄ YRITTÄVÄT KATEELLISET EDELLEEN PAINAA TEEMUA VAAN MAANRAKOON!

Vierailija
82/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee myös aika kivasti naaraita. Jos ei olisi pk-seudulta niin olisi mediassa hieman eri ääni kellossa, nyt saa ihan omanlaistaan hehkutusta koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa, että olis jotenkin vittumaiseen sävyyn kirjoitettu. Mutta jotenkin mitäänsanomaton juttu se oli. Lukaisin se kun täällä oli jotain keskustelua, muttei jäänyt oikein mitään käteen.

Vierailija
84/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa, että olis jotenkin vittumaiseen sävyyn kirjoitettu. Mutta jotenkin mitäänsanomaton juttu se oli. Lukaisin se kun täällä oli jotain keskustelua, muttei jäänyt oikein mitään käteen.

Vierailija
85/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poseeraa autojensa ja hallin kokoisen olohuoneensa kanssa ja sitten seuraavalla aukeamalla puhutaan siitä, miten lapset kuolee malariaan... Kontrasti oli valtava.

En tiedä, oliko tarkoituksellista vai mitä. Ja en oikein ymmärrä, miksi joku haluaa esitellä kotinsa ja autonsa lehdessä. Jäi siitä jutusta vähän tympeä maku.

Vierailija
86/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se on enää helvetin rikas ja mahdoton pukki... muutama tuttu on joko ollut sen kanssa tai juosseet pakoon.

Ei Selänne itse valinnut missä kontekstissa se mainitaan, kyllä se oli ihan toimittajan oma näkemys. Tietysti...

Vierailija
87/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otta huomioon, että oli kuitenkin Hesarin kuukausliitteessä, niin just se tyhjänpäiväisyys tuntu jo vittuilulta ja just se, et oli niin keskittynyt sen ökyilyyn. Tosin ei kai tollasen tyhjäpään elämästä mitään muuta voikaan kertoa - tokkopa sillä mitään syvääluotaavia ajatuksia ainakaan on.

Ehkä lähinnä ihan turha juttu tossa julkaisussa, sanoisin.

Vierailija
88/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poseeraa autojensa ja hallin kokoisen olohuoneensa kanssa ja sitten seuraavalla aukeamalla puhutaan siitä, miten lapset kuolee malariaan... Kontrasti oli valtava.

En tiedä, oliko tarkoituksellista vai mitä. Ja en oikein ymmärrä, miksi joku haluaa esitellä kotinsa ja autonsa lehdessä. Jäi siitä jutusta vähän tympeä maku.

kontrastia - ja onhan se totta, että sellaista ON maailmassa. Mä luin sen verkkoversiosta, enkä kahlannut ensin sitä malarijuttua läpi, joten tää kontrastiaspekti ei tullut mulle mieleenkään.

Vierailija
89/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juttu ärsyttää, jos fanittaa Selännettä tai on penkkiurheilun ystävä. Mua kun ei kiinnostaa lätkät, futikset sun muut yhtään, niin jotenkaan sitä ei osaa nähdä niiden pelaajia missään asemassa tai arvossa (vaikka en kiellä, etteikö Selänne mitä ilmeisimmin ole erittäin lahjakas siinä mitä tekee).

Vierailija
90/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulta...".

Mutta totta kyllä, että jotenkin se on kyllä saanut säilyttää todella puhtopojan imagon, vaikka olen itsekin kuullut luotettavilta tahoilta (oma aviomieheni esimerkiksi), että yrittää todella kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
91/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätänsä. Silti juttu kyllä ärsytti.

Ap

Vierailija
92/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei antanut kuvaa Selänteestä pröystäilijänä, vaan miehenä, joka suhtautuu omaisuuteensa aika mutkattomasti, vaikka sitä paljon onkin. Ja vaikka suhtaudunkin erittäin kriittisesti tuollaiseen sikarikkaaseen elämään, voi ainakin sanoa, että Selänne on enimmäkseen ansainnut omaisuutensa rehellisesti omilla avuillaan.

Vierailija
93/93 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulta...".

Mutta totta kyllä, että jotenkin se on kyllä saanut säilyttää todella puhtopojan imagon, vaikka olen itsekin kuullut luotettavilta tahoilta (oma aviomieheni esimerkiksi), että yrittää todella kaikkea mikä liikkuu.

No jos luet esim urheilulehtiä tai iltapäivälehtien urheilusivuja niin huomaat sen. Jos nyt oletetaan vaikka, että Saku Koivu olisi tehnyt 0+4 ja Selänne 1+1 pisteet niin uutisessa mainitaan otsikossa takuulla, että Selänne tehtaili pisteitä jne. Hauskinta oli joskus se kun Ylen teksti-tv ei päivittänyt pistepörssiä jos joku muu oli suomalaisten pistepörssin kärjessä eli tyyliin jos joku johti Selännettä parilla pisteellä niin Yle jätti listan päivittämättä siksi aikaa kun Selänne sai noi pari pistettä ja nousi ykköseksi. Ihan hirveetä pk-median touhua. Enää en tiedä onko Yle harrastanut moista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä