Miksi mua ei yritä iskeä kukaan koskaan?
Monet täällä kertovat, että varatut - tai sinkutkin - yrittävät iskeä, jopa ruokakaupassa tai ainakin baarissa.. Miksi en ikinä koe vastaavaa? Olisi ihan hauskaa kokea moinen, että miten se tapahtuu... Mielestäni olen ihan ok näköinenkin.
Kommentit (33)
Ulkonäöllä ei ole väliä, jos on suht ok näköinen, jos on iloinen ja avoin elekieli.
Ei muakaan kukaan tule iskemään, enkä saa edes katseita kadulla. Itse siis ihan haen katsekontaktia yms., olen avoin ja nauravainen tapaus. Ystävät ovat useampaan kertaan sanoneet jotakin sellaista, että heistä olen jotenkin tosi erilainen, että mussa on jotain lumovoimaa :D Kuulostaa tosi hassulta, mutta totta, kuulen tuota paljon! Ja naiset myös kehuvat kauniiksi, seksikkääksi..
Olen omastakin mielestä ihan hyvän näköinen, vaaleat hiukset, siniset silmät, nätit kasvot, täyteläiset huulet, hyvä peppu, mitat 167/55, ja vyötärö-lantiosuhdekin on se optimaalinen 0,7 :D
Enkä siis luonnossa ole ollenkaan näin "vitsi-mä-oon-ihana" -hehkuttaja, kunhan nyt tässä kerron, miten asiat ovat ;)
En saa huomiota, enkä tajua ollenkaan miksi. Ei siinä, että olisinkaan haku päällä, mutta onhan tämä OUTOA.
Ainoa syy mitä olen itse keksinyt, on silmälasit. Ne sopivat kyllä kasvoihini ja tyyliini, ja ovat minusta aika seksyt... Mutta tämä on ainoa syy minkä keksin, vaikka se kuulostaa kyllä todella typerältä! Ei kai se tuosta voi olla kiinni!?
Ainoa syy mitä olen itse keksinyt, on silmälasit. Ne sopivat kyllä kasvoihini ja tyyliini, ja ovat minusta aika seksyt... Mutta tämä on ainoa syy minkä keksin, vaikka se kuulostaa kyllä todella typerältä! Ei kai se tuosta voi olla kiinni!?
Eikä ne ole edes uusinta huutoa, mutta sopivat olemukseeni kuin nenä päähän :) Mulla on siis tietty tyylisuunta kautta linjan (enkä taatusti teille kerro mikä :)
Mä saan sitä huomiota ja ilmeisesti en sitä yleensä huomaa, koska yksi mies töissä sanoi, että miehet tuijottavat minua, kun minun kanssa liikkuu. En kyllä itse moista huomannut. Mä luulen, että se on joku sokeapiste itsessä, mitä ei tajua ja silloin sitä ei pysty kontrolloimaan. Oikeasti, en tiedä. Onnellisuus.
Eikä ne ole edes uusinta huutoa, mutta sopivat olemukseeni kuin nenä päähän :) Mulla on siis tietty tyylisuunta kautta linjan (enkä taatusti teille kerro mikä :)
että tuo olisi se syy :)
Minunkin sopivat minulle ja tyyliini...hhmm tosiaan tyyli voisi olla yksi selittävä tekijä myös? Toisaalta en uskoisi, että minun tyylini. Käytän aika naisellisia vaatteita enkä ihan tavallisista tavallisimpia.. Tosin en ole erityisen erikoinen, enkä näytä tyrkyltäkään :D Ja joskus olen liikkeellä farkuissa ja paidassa, ei ole eroa silloinkaan.
Itse olen tavallinen ja painoakin kymmenen kiloa liikaa. Kyllä mulle flirttaillaan, mutta olenkin sellainen pilke silmäkulmassa -ihminen.
Jos on liian kaunis ja vaikka päälle varautunut/ujo, niin kukaan ei lähesty. Varautuneisuus vaikuttaa usein ylpeydeltä. Tytärpuoleni on 21-vuotias, kaunis, pitkä, hoikka, paksu tukka lapaluihin ja erittäin laitettu (meikkiä, kauniit vaatteet, korkkareita jne.). Silmiinpistävän kaunis. Varmaan monet luulee malliksi tai missiksi, vaikkei sellaiset hommat kiinnosta häntä. On aika ujo ja siksi kai pidetään nirppiksenä. Ei häntä tulee kukaan iskemään missään ja kokee siitä jopa ongelmaa. On liian pelottava useimmille miehille. Sisällä on kuitenkin vaatimaton, mukava ja huumorintajuinen tyttö, joka haluaisi niin kovasti löytää elämänsä miehen.:)
laitan tähän kuvan, josta voit hakea vinkkiä asuun ja ilmeeseen, joka kääntää miesten päät
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://img2.timeinc.net/people/i/20…
Tytärpuoleni on 21-vuotias, kaunis, pitkä, hoikka, paksu tukka lapaluihin ja erittäin laitettu (meikkiä, kauniit vaatteet, korkkareita jne.). Silmiinpistävän kaunis. Varmaan monet luulee malliksi tai missiksi, vaikkei sellaiset hommat kiinnosta häntä. On aika ujo ja siksi kai pidetään nirppiksenä. Ei häntä tulee kukaan iskemään missään ja kokee siitä jopa ongelmaa. On liian pelottava useimmille miehille. Sisällä on kuitenkin vaatimaton, mukava ja huumorintajuinen tyttö, joka haluaisi niin kovasti löytää elämänsä miehen.:)
Siis ei parikymppiset pojat uskalla mennä puhelemaan kenellekään nätille, tuntemattomalle tytölle esim. kaupungilla.
ja silmälasipäinenkin, ja joskus, ainakin nuorempana, tuli noita iskuyrityksiäkin. Kai se oma asenne ja joskus ehkä naisellinen laittautuminenkin vaikuttivat, mutta kaikkein eniten varmaan ystävällisyys ja avoimuus.
Olin kerran sattumalta samassa K-24 -paikassa tytön ja kaverinsa kanssa. Kaverinsa on tavallinen ja söpö, vaatimaton. Kaverille tultiin juttelemaan ja seurailin sivusta, kun kukaan ei lähestynyt tuota tytärpuoltani. On kyllä muutenkin käynyt ilmi, että ei kauheasti flaksi käy. On seurustellut pariin otteeseen ihan tavallisen pojan kanssa ja meistä on kaikkea muuta kuin kranttu. Pikemminkin saisi olla krantumpi, kun on vielä varaa ja eikä tarvisi huolia "ketä vaan".
Mutta eiköhän ikä tuotakin korjaa... Se on totta, että nuoret miehet on ujoja.;)
Tytärpuoleni on 21-vuotias, kaunis, pitkä, hoikka, paksu tukka lapaluihin ja erittäin laitettu (meikkiä, kauniit vaatteet, korkkareita jne.). Silmiinpistävän kaunis. Varmaan monet luulee malliksi tai missiksi, vaikkei sellaiset hommat kiinnosta häntä. On aika ujo ja siksi kai pidetään nirppiksenä. Ei häntä tulee kukaan iskemään missään ja kokee siitä jopa ongelmaa. On liian pelottava useimmille miehille. Sisällä on kuitenkin vaatimaton, mukava ja huumorintajuinen tyttö, joka haluaisi niin kovasti löytää elämänsä miehen.:)
Siis ei parikymppiset pojat uskalla mennä puhelemaan kenellekään nätille, tuntemattomalle tytölle esim. kaupungilla.
lähestytään juuri sitä kaveria, jos halutaan tytön puheille. Eli lähestytään sitä ulospäinsuuntautuneempaa ja lopulta yritetään päästä kontaktiin varsinaisen kohteen kanssa. Tosin jos tyttö on liian "muovinen", eikä elonmerkkejä, silloin ei välttämättä häntä yritetä lähestyä.
Minulle usein flirttaillaan ja heitetään juttua, mutta ei -koskaan- ole pyydetty puhelinnumeroa tai tehty mitään suoria ehdotuksia.
Kyllä pitäisinkin aika outona, että joku tulisi hedelmätiskillä pyytämään puhelinumeroa!
Mielestäni en siis ole koppavan tai tympeän oloinen, mutta olen itsevarma. Vaatteet ja hiukset kertovat varmaan keskiluokkaisuudesta ja siitä, että olen aika sujut itseni kanssa. Se varmaan karsii pois noita outoja puhelinnumeroiden kerjääjiä, mutta jäljelle jäävät fiksut ja huumorintajuiset, jotka eivät kuitenkaan tee mitään oikeita iskuyrityksiä (onneksi, niitä ei kaivata!).
Olen myös huomannut, että kaverini, joka kehuu aina saamallaan huomiolla, aloittaa helposti aivan hirveän silmäpelin ja flirtin, vaikka ei sitä itse edes myönnä. Vieressä saa tuntea myötähäpeää...
Mutta kieltämättä olisi kummallista, jos joku tulisikin esim. ruokakaupassa pyytelemään puhelinnumeroa, varmaankin olettaisin ensimmäisenä hänen olevan ihan mielipuoli.
Mulla sama juttu, kukaan ei _koskaan_ yrittänyt iskeä minuakaan. Ja mielestäni näytän myös ihan "tavalliselta".
Baarit asia erikseen = niissähän aina joku yrittää jotain.
Mutta -koskaan- ei ole pyydetty muualla puhelinnumeroa tai tehty suoraa ehdotusta (ei ruokakaupassa, bussissa jne).
että annat itsestäsi sen verran fiksun signaalin, että miehet tajuavat, että turhaa edes yrittää.
Jos taas kaipaat sitä, niin enemmän itseluottamusta, tykkää itsestäsi ja hymyile.
Liian kunnollisen näköinen? Liian tavis? Sormus sormessa?
Paitsi kerran joku ulkomaalainen mies änki bussissa ihan kylkeen kiinni, tuli siis viereiselle penkille vaikka bussi oli lähes tyhjä ja vapaita 2h-paikkojakin oli vaikka millä mitalla! Iskin mp3-kuulokkeet korviin ja olin kuin en olisi huomannutkaan :) Mä millekään ulkomaalaisille lämpene...
Oletko ujo tai varauksellinen? Kohdistatko katseesi ikinä kehenkään ihan suoraan vai pälyiletkö vaan?
Kyllä naisenkin pitää hieman olla ulospäinsuuntautunut elekielessään, jotta miehet ottavat kontaktia. Eri asia on sitten nämä megakauniit naiset, jotka vain pyyhältävät ohi ja jättävät miesten kaihoisat katseet taakseen...
naimisissa, mutta eihän se näköjään hirveästi haittaa, jos kerran ruokakaupassakin pyydetään puhelinnumeroa :D. Vai hakeeko nämä iskuyrityksen kohteeksi joutuneet maitohyllylläkin miesten katseita..? Mulla harvemmin on arkena sormukset sormessa, ihan käytännön syistä, joten siitäkään ei ole kiinni.
En ole todellakaan hakemassa mitään suhdetta, mutta olisi ihan mielenkiintoista "joutua" tällaisen iskuyrityksen tai flirtin kohteeksi.
Ja joo, voi olla myöskin, että pukeutumiseni näin talvisin ei herätä huomiota (toppapuku/goretex-kengät).
Ap
positiivinen elämänasenne ja eikä siitä ulkonäöstäkään varmasti ole haittaa.