Miksi mua ei yritä iskeä kukaan koskaan?
Monet täällä kertovat, että varatut - tai sinkutkin - yrittävät iskeä, jopa ruokakaupassa tai ainakin baarissa.. Miksi en ikinä koe vastaavaa? Olisi ihan hauskaa kokea moinen, että miten se tapahtuu... Mielestäni olen ihan ok näköinenkin.
Kommentit (33)
Öö, oisko mahdollista, että hänen kotimaassaan ei etsitä paniikin vallassa sitä vapaata 2h-paikkaa, vaan istutaan siihen missä tilaa sattuu lähimpänä olemaan?
Kyllä mä noi jutut tiedän, usko pois.
Öö, oisko mahdollista, että hänen kotimaassaan ei etsitä paniikin vallassa sitä vapaata 2h-paikkaa, vaan istutaan siihen missä tilaa sattuu lähimpänä olemaan?
Kyllä mä noi jutut tiedän, usko pois.
Jaa. On vaan joskus niin koomista, kun suomalaiset eivät vahingossakaan istu toisen viereen, jos vaan siellä bussin perällä häämöttää yksikin vapaa 2h-paikka!
Jaa. On vaan joskus niin koomista, kun suomalaiset eivät vahingossakaan istu toisen viereen, jos vaan siellä bussin perällä häämöttää yksikin vapaa 2h-paikka!
En jaksa nyt vääntää enempää. Oikeasti, tiedän milloin joku on kiinnostunut, milloin ei. Selitä mitä selität.
säteilyä vaikka eivät olisikaan niin vetävän näköisiä. Sulla ei sellaista ilmeisesti ole.
Kyllä mä noi jutut tiedän, usko pois.Jaa. On vaan joskus niin koomista, kun suomalaiset eivät vahingossakaan istu toisen viereen, jos vaan siellä bussin perällä häämöttää yksikin vapaa 2h-paikka!
Kuka nyt ventovieraan tai edes puolitutun viereen haluaa, jos tyhjiäkin penkkejä on?
Ei muuten ole muakaan koskaan yritetty iskeä eikä mua tuijoteta eikä mulle flirttailla. Olen ihan ok näköinen, mutta kai sitten liian ujon oloinen.
Ihan selvästi se johtuu siitä, että olen lihonut ja varmaan ehkä vähän rupsahtanutkin (36v) :D
Ennen lapsia, kun olin hoikka ja isotissinen, miehet tuli kyllä baarissa iskemään ja jopa tarttuivat tisseihin ja perseeseen kiinni ihan törkeästi. Ainakin huomauttelivat päin naamaa että vau mitkä tissit.
Nykyään on aika hiljaista kun olen noista ajoista lihonut noin 15kg :D Ylipaino ei tietty ole kivaa, mutta onpahan ainakin tuo kiinnikäyminen ja kommentointi loppunut...
säteilyä vaikka eivät olisikaan niin vetävän näköisiä. Sulla ei sellaista ilmeisesti ole.
Olen aika tavallisen kokoinen (168 cm / n. 65 kg), en mielestäni läski. Tissitkin on aika pienet :).
Ap
Ihan selvästi se johtuu siitä, että olen lihonut ja varmaan ehkä vähän rupsahtanutkin (36v) :D Ennen lapsia, kun olin hoikka ja isotissinen, miehet tuli kyllä baarissa iskemään ja jopa tarttuivat tisseihin ja perseeseen kiinni ihan törkeästi. Ainakin huomauttelivat päin naamaa että vau mitkä tissit. Nykyään on aika hiljaista kun olen noista ajoista lihonut noin 15kg :D Ylipaino ei tietty ole kivaa, mutta onpahan ainakin tuo kiinnikäyminen ja kommentointi loppunut...
35-v, bmi 26,3
Noin 12-vuotiaasta lähtien, kun olin aika varhain jo naisen näköinen. Lisäksi olen luonteeltani positiivinen ja perusilmeeni on iloinen. Ihmiset ovat sanoneet, että minua on helppo lähestyä (siis oli sitten mies, nainen tai lapsi ja minkä ikäinen tahansa). Pukeudeun myös klassisen naisellisesti, mikä ilmeisesti vetoaa moniin miehiin. Ehkä myös nätti ulkonäkö ja hyvä kroppa ja vähän keskimääräisetä isompi säkäkorkeus kiinnittävät huomion ;)
Voi olla, että nuo goretex-kengät ja toppapuku hieman ehkäisevät miesten kiinnostusta ap:n kohdalla. Koitappa joskus lähteä kaupungille iloisella ilmeellä, kevyessä ehostuksessa, hameessa ja korkosaappaissa, niin uskoisi miehiäkin kiinnostavan :)
Ei tapahtunut ennen lapsia, jolloin olin vielä urheilullinen ja timmi, eikä ole tapahtunut sen jälkeenkään, mut nykyään ei ole ihmekään. Onhan tässä jo tissit lurpahtaneet imetyksen voimasta ja raskausarpiakin kainaloista polviin saakka, vaikka painokin on vain laskenut kun lihasmassa on pienentynyt.
Eikä mua ole baarissakaan yritetty iskeä, vaikka seksiä on kyllä tultu ehdottelemaan. Ei se minusta ole iskemistä. Mutta kieltämättä olisi kummallista, jos joku tulisikin esim. ruokakaupassa pyytelemään puhelinnumeroa, varmaankin olettaisin ensimmäisenä hänen olevan ihan mielipuoli.
tai tietysti auttaa jos on nätti. Voi olla että annat itsestäsi happaman ja kylmän kuvan.
Minä pyylevä, ihan nätti tavis saan jatkuvasti iskurepliikkejä juurikin kaupan kassoilla ja bensa-aseman tankilla. Olen itse ajatellut niin että se johtuu valoisasta asenteesta, on pilkettä silmäkulmassa sekä itsetunto kohdillaan. Ryhdyn helposti juttelemaan ihan ventovieraiden kanssa ja muutenkin pyrin pitämään iloista asennetta yllä. Ei todellakaan tarvitse olla tyrkky ja tissit tanassa.