Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammikuussa 2011 aloittavat

09.01.2011 |

Olemme mieheni kanssa aloittamassa esikoisen yrityksen tammikuun lopussa,kun viimeinen pilleri levy loppuu. Kovasti jännittää, että mitenhän tässä käy, tärppääkö heti vai onnistuuko ollenkaan.

Olisi mukava jakaa kokemuksia yrittämisestä ja onnistumisista vastaavassa tilanteessa olevien kanssa.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Minttu, isot pahoittelut! Ihan hirveältä kuullostaa! Ensin odotellaan tuplaonnea, ja sitten ei selviä yksikään pikkuinen, kauheaa... Jaksamisia teille ja onnea uuteen yritykseen!

Nyt tuntuu pahalta jatkaa, mutta omat kuulumiset on päinvastaisia. Meillä ultrassa selvisi tänään, että kaikki on ok ja pikkuinen Tiitiäinen vastasi viikkoja 12+5. Kuperkeikkoja heitteli masussa...

Jatkakaa yrittämistä, tämä on ihanaa aikaa ja todellakin kaiken hermoilun arvoista. Uskokaa vaan että se onni osuu kyllä juuri sinullekin!

Vierailija
42/120 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee omanapainen viesti, mutta pakko kysyä ku tää mietityttää niin kovasti. Jos vaikka joku täällä tietäis jotain :) Eli nyt seuraa ällöttävää limainfoa xD

Siis kun limojen perusteellahan voi ilmeisesti päätellä, että milloin on ovulaatio yms. No, minä tein vau.fi-sivuston ovulaatiolaskurilla laskelman, ja sen perusteella minun ovulaationi piti olla 5.5. Harrastelimme sitten sopivasti joka toinen päivä seksiä ennen tuota päivää. Ja kun näistä limoista puhutaan, niin eiks ovulaation jälkeen pitäisi alkaa ns. ”kuiva kausi”? MUTTA minulle ilmaantui viiden päivän kuluttua oletetusta ovulaatiosta semmosta sitkasta, liimamaista, kirkasta vuotoa. Ja sitä tuli melko paljon. Ja olin ihan että häh. Voiko olla mahdollista, että ovulaatio olisikin tullut myöhässä? Vai mitä ihmeen limoja mie oikein eritän… :D Olisin tosi kiitollinen jos joku osais tähän jotain sanoa. Seksihommat ainaki on sitte ajoittunee ihan päin prinkkalaa jos ovulaatio onki ollu vasta 10. tai 11. päivä… :/ Luin myös perhesuunnittelun nettisivuilta, että tuollaista limaa voi ilmeisesti ilmaantua juuri ennen alkavia kuukautisia. Mutta ei kait sentään yli viikkoa ennen??

44/120 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu: Olen tosi pahoillani, voimia!

JaninaMaa: Minulla siis kävi niin edellisessä kierrossa, josta raskauduin, että oviksen jälkeen oli pari päivää kuivaa, mutta sitten alkoi tulla valkkaria urakalla. Ja yleensä siis mulla just ollu toi kuivakausi oviksesta ihan sinne päivän-pari ennen menkkojen alkua asti. Tietysti yksilöllistä, mutta voihan se siis sulla kertoa hedelmöityksestäkin :) Mikä kp sulle menossa? Peukkuja pidän kovasti! :)

Elmu & minipiipero rv 6+2

Vierailija
45/120 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, Elmu antoi ehkä juurikin sellaisen vastauksen minkä just halusin kuullaki ;D Mutta joo, pidän pään kylmänä nyt ja tosiaan nuo limahommat on kuitenki tosi yksilöllisiä että en vielä ala turhaan innostumaan. Mutta olishan se ihanaa jos...... :)

Nyt on tosiaan menossa kp 23/27. Eli jännät päivät on sinänsä meneillään. Onneksi mulla on ens viikolla yks tärkeä koitos johon pitää reenata ja jota saa jännittää, niin ei tartte uhrata jokaista ajatusta siihen, että tuleeko ne menkat vaiko eikö.

Vierailija
46/120 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko vähä avautua :D

Nyt on menossa kp 26/27 ja normaalisti tähän aikaan pitäs olla jo tuhruilua (sitä on yleensä 2-3 päivää ennen kunnon vuodon alkamista). Mutta ei näy eikä tunnu mitään, ei sitte minkäänlaisia menkkaoireita..

Viime yönä näin unta, että tein raskaustestin ja sain plussan. Ja voi että mä olin siinä unessa onnellinen. Touhuilin kaikkea ihan perusjuttuja siinä unessa, mutta samalla mun vierellä leijui plussan kuva :)

Jos huomenna ei kuulu mitään, käyn sit illalla ostamassa raskaustestin ja jos torstaiaamunakaan ei menkat oo alkanu niin teen testin.

Jotenki vaan sellanen olo, että nyt tapahtuu jotain... ;)

Silti jalat maassa, ja oon päättäny että en masennu vaikka menkat alkaiski. Onhan se kuitenkin todennäköistä, että ne on joko myöhässä tai sit ne vaan alkaa nyt erilailla.

47/120 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskää tosiaan! Miltäs tänään näyttää/tuntuu, kävitkö testiostoksilla?

Mä näin ensimmäisen "vauvaunen" viime yönä. Siinä unessa mulle kerrottiin, että odotan tyttöä. Huomenna on varhaisultra heti aamulla. Jänskättää myös täällä siis! Toivottavasti kaikki olisi hyvin.

Terkuin Elmu ja minipiipero rv 7+0.

Vierailija
48/120 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmu, Hauska kuulla, että sinäkin oot tollanen uneksija :) Ties vaikka olis ollu enneuni... ;) Kivaa ultraa teille ja toivotaan että kaikki on hyvin!

Mulla on nyt kp 27/27 ja ei oo menkkoja kuulunu, eikä minkäänlaisia menkkatuntemuksiakaan. Ja tosiaan mulla on aika lailla ollu tuo sama kierto 8 kuukauden ajan, eli sen jälkeen ku lopetin pillerit. Kävin ostamassa apteekista testin, ja teen sen huomenna aamulla jos sillonkaan paperiin ei ilmesty punaista. Ostin apteekista tuon Clearblue +Plus:n, oli kyl aika kallis, mutta ilmeisesti kyseessä on tosi herkkä testi; olis kuiten kiva tietää, että onko kyseessä vain menkkojen myöhästyminen.. ettei sit turhaa jänskäile ja odottele. Että jos tulee miinus niin se on sitte aika varma...kai :D

Oon tässä jännäillessä kehitellyt kaikenmaailman raskausoireita.. yleensä mä käyn päivän aikana vaan kolmisen kertaa pissalla, nyt tuntuu että määrä on triplaantunu. Tokihan tuo voi johtua aivan jostain muustaki, mutta mutta... No, toivottavasti huomenna selviää mistä on kyse niin ei tartte piinata enää ittiään :D

terkuin jännäävä janina....

Vierailija
49/120 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearbluen testiin ilmestyi haaleaakin haaleampi pystyviiva, joka muodosti etäisesti plussaa muistuttavan kuvion :D Nyt en uskalla vielä innostua, ja yritän odottaa pari päivää ja teen sitten uuden testin. Minusta se oli plussa, miehen mielestä "viivanpaikka", mutta ilmeisesti sellaisia viivanpaikkoja ei noissa kyseisissä testeissä ole?! No, mutta ylihuomenna varmaan on vahvempi tulos sitte jos on niin hyvin että paksuna ollaan :D

Vierailija
50/120 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaninaMaa ja onnea plussasta! :) Teitkö jo uuden testin, oliko vahvempi? Onko sulla mitään raskaus "oireita" ?

Itselläni vielä jälkivuotoa, eikä malttaisi odottaa yhtiä kuukautisia väliin :/ Mutta pakko se on. MIeli alkaa jo olla ihan hyvä kesken menon jälkeen ja esikoinen on pitänyt huolen että ei kerkeä liikoja murehtimaan.

Vierailija
51/120 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Minttu! Tein uuden testin sunnuntaiaamuna, sen apteekin oman testin ja siihen ilmestyi ihan selkeesti se toinenkin viiva. Oli se toki haaleamman punainen kuin se testiviiva, mutta sillä nyt ei ilmeisesti ole mitää väliä :) Ei sitä enää mikskään haamuksi ainakaan voinu sanoa.

En nyt osaa sanoa onko nää raskausoireita, mutta pissalla pitää käydä ainaki triplasti useammin kuin ennen ja alavatsaa kipristelee välissä vähän samaan tapaan kuin kuukautisissa.

Eihän tätä vielä tajua, ja varovaisia ollaan innostumisen kanssa juurikin tuon keskenmenoriskin takia. Vaikka kylläpä se varmasti tuntuis pahalta vaikka siihen kuinka yrittäis asennoitua ja ajatella että se on aika yleistä... Hyvä että sulla alkaa olla olo jo parempi ja kiva että sulla on siellä esikoinen pitämässä kiireisenä :) Varmasti tekee tiukkaa ootella nuo kuukautiset... Tsemppiä!!

Mitähän muille kuumeilijoille kuuluu, ollu vähän hiljaista viime aikoina.....?

52/120 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Kommentoin tonne odotuspuolellekin kyllä ;)Tarrasukkia!

Vierailija
53/120 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii ja tervetuloa te uudet tyypit :)

Täällä on aika hiljaista ollut nyt, mutta itsellä ainakin sellainen odottava tunnelma päällä, että en ole keksinyt tänne oikein mitään kirjoitettavaa :) Viikonloppuna olis määrä menkkojen alkaa, paitsi jos.. ;) Yritän olla ajattelematta koko asiaa, vaikka kieltämättä kyllä odotan viikonloppua ja sitä, että voisin käydä ostamassa raskaustestin.... :))

Vierailija
54/120 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo melkein unohtanut tän ketjun, kun tuolla lokakuisissa pyörin.

Eli vielä meistä lisää. Ollaan naimisissa, ja yhdessä oltu 4v. 3kk. Miehellä vakityö. Itse työtön, mutta harjoittelussa, josta voin saada edes kesätyön...

Mutta nyt ne oikeat uutiset. Eli tiistaina tein raskaustestin, ja raskaanahan täällä puksutellaan!!!!! Eli heti tärppäs ekalla yrityksellä. Ei haitannut pillereiden lopetukset eikä lihavuus (painoindeksi nyt n. 39!!!???).

Sandis rv 4+4

Vierailija
55/120 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihan hirmuisesti! :) Toivottavasti sun hyvä tuuri seurais sit meitä muitaki :))

Vierailija
56/120 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisesti sandokai!

Mulla piti alkaa keskiviikkona, mutta alkoikin jo torstaina. Eli täällä ei vieläkään tärpänny. Nyt odotellaan sitten seuraavaa kk:tta jos vaikka sitten onnistuisi! :)

Vierailija
57/120 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuumeilija, joka mielellään pyrkisi seuraanne. Meillä on tyttö -09, ja nyt toivottaisiin uutta tulokasta perheeseemme. Lopetin pillerit jo lokakuussa, mutta vasta nyt alkaa "yrittäminen". Tässä on ollut paljon menoa ja kaikkea muuta, joten ovulaatiopäivät on menneet tähän asti harakoille..

Onnea Sandokai! Vaikka olen uusi kirjoittelija täällä, olen kuitenkin jonkin aikaa seurannut näitä vauvakuume-sivuja. Mukana eläminen on loistava tapa purkaa tätä kuumeilua ja ihana lukea ihmisten ajatuksia, jotka on niin samankaltaisia tässä elämän vaiheessa. :)

-Mintzie-

Vierailija
58/120 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kertoa lisää meistä.. Itse olen siis 24 ja mies on 31. Molemmat ollaan vakityössä. Minulla olisi mahdollisuus edetä urallani lähivuoden/-vuosien aikana, mutta verrattuna perhe-elämän tärkeyteen sillä ei ole mitään merkitystä. Haluaisimme siis suht suuren perheen, viisi lasta olisi oikea ihanuus, miksei jopa enemmän. (ei kyllä olla mitään uskovaisia, jos tuosta sen kuvan saa) :) Mutta kunhan nyt edes saataisiin seuraava tulokas perheeseen, ei saisi liikoja toivoa ennen aikojaan..

- Mintzie-

Vierailija
59/120 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Mintzie ainaki mun puolesta :) Mukava saada tänne lisää keskustelijoita!

Sit vähä omia kuulumisia: meillä ei tainnu tärpätä vielä ekasta yrittämästä - nyt on viikonlopun ajan ollut menkkakipuja, ja tullut iiiiihan hitusen verran rusehtavaa vuotoa. Menkat ei oo siis vielä kunnolla alkanee, mutta eiköhän ne huomenissa jo ala ihan kunnolla... Eli lokakuun vauvaa ei ole melle tulossa, mutta onneksi meillä ei mieheni kanssa ole kiire mihinkään :)

Vierailija
60/120 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Onnea Sandokai! Ihan mahtavaa!

Ja harmi teille joilla ei nyt onnannut tässä kierrossa...Tervetuloa uudet, kivaa kun on muitakin "kohtalotovereita". Meillä on nyt yrittäminen täydessä käynnissä ja olemme molemmat aika innoissaan. Näin yhtenä yönä unta, että saimme poikavauvan, eikä meillä ollut mitään vauvalle valmiina. Aamulla heti vaunuja katsomana netistä :). Menkat vielä kaukana, mutta jännittää jo kovasti. Meilläkään ei ole kiire minnekään, mutta kun ei jaksaisi odottaa... HALUAN VAUVAN NYT!