Tammikuussa 2011 aloittavat
Olemme mieheni kanssa aloittamassa esikoisen yrityksen tammikuun lopussa,kun viimeinen pilleri levy loppuu. Kovasti jännittää, että mitenhän tässä käy, tärppääkö heti vai onnistuuko ollenkaan.
Olisi mukava jakaa kokemuksia yrittämisestä ja onnistumisista vastaavassa tilanteessa olevien kanssa.
Kommentit (120)
Jännitystä... :)
Tänään kp 28/30. Peitto on heilunut kyllä ihan ahkerasti, mutta jotenkin on silti sellanen tunne, että ei ehkä osunut. Eilen tuntui mahassa pientä menkkamaista kipua, mutta en nyt osaa sanoa mitä se oli. Ehkä jännitti muuten? Mutta saa nyt nähdä.
Kevät tuo tullessaan entistä enempi vauvakuumetta. Mulle tarjottiin kesälle justiin hommia, mutta en nyt osannut vielä sanoa, koska sitä hommaa ei voi tehdä masu pystyssä... Enkä haluaisi vielä todellakaan julkistaa yritystämme.
Tänään klo 05.05 Clearblue digital näytti että: Raskaana 2-3! RASKAANA! Mä olen aivan sekaisin!!! Pikku Tiitiäinen on matkansa alussa... Mies ei unissaan varmaan oikein ymmärtänyt mitä hänelle kuiskuttelin, enkä mäkään oikein tajua... Ihanko oikeasti? Ihanaa...
Meille tulee vauva :)
Täältä plussatuulia tarttumaan teillekin!
ps. pakko oli tulla heti, vaikka kello ei ole vielä mitään...
Voi Tintti!! Paljon onnea ja tsemppiä ja halauksia! Ihanaa raskausaikaa siulle!
Paljon onnea Tintti86!! Toivotaan, että pikkuinen pysyy mukana ja että tuo onni tarttuisi meihin muihinkin.
Onnea Tintti ihan tositositosi paljon! Ihan mahtavaa :) Voi hitsit, minä olin jo osannut vähän siirtää tuota vauvahaaveilua taka-alalle mutta nyt taas pompsahti kuumeilut oikein kunnolla pintaan! MIEKI HALLUUN!!! :)
Täällä mennään 23/27, mutta ei minkäänlaista jännitystä ilmassa sillä tää kierto meni "harakoille" ku olin koko viikon reissussa sillon otollisimpaan aikaan.
Mikäs sulla Tintti on sit laskettu aika?
Hei!
Mä olen edelleen ihan onnessani. Toisaalta ääni välillä yrittää sanoa mulle, että ei kannata vielä innostua, kaikki voi mennä pieleen. Toisaalta olen ajatellut, että nyt pitää nauttia eikä murehtia :) Kenellekään emme ole vielä kertoneet uutisia, sillä haluamme ensin varmistuksen: kuulla pikkuisen sydänäänet. Ajatella, sillä pikku möhkäleellä lyö jo sydän :)
Raskausoireita: lievää pahoinvointia on ollut nyt viikon verran eli jo ennen testin tekemistäkin. Lisäksi käyn pissalla ehkä kaksi kertaa niin usein kuin ennen... Mahaa myös turvottaa. Mutta mitä sitten? Ei väliä kunhan pikkuinen voi hyvin.
Laskettuaika ehkä n. 20.11.2011 (hauska päiväys muuten). Mutta pitää soitella nyt neuvolaan ja saada aika varattua. Koskahan yleensä ekaa kertaa käydään neuvolassa? Nyt olis rv 6+0.
Mites muilla? Miten sujuu? Mä toivon oikeesti niin paljon, että liitytte mun seuraan "vauvamasuiset". Olis ihanaa odotella yhdessä...
Tintti ekaan neuvolaan muistaakseni 9rv:llä että jo voit varata aikoja, ensimmöinen käynti on enimmäkseen paperin täyttelyä. Eikä sillä turvotuksella ole mitään väliä kun tietää et siellä tulee olemaan se maailman ihanin asia :)
Mulla olisi nytten kp 29/28 eilen olisi pitänyt tädin tulla kylään, mutta ei ole vielä näkynyt, innostua en uskalla liikaa kun on mennyt tämä kioero vähän vähällä yrittämisellä sairastelujen takia, tosin ei ole tullut stressattuakaan nytten ja peittojen heiluttelu sattui just ovulaation aikaan. Ehkä pieni toivo voisi olla. Ajattelin testata muutaman päivän päästä jos ei kerkiä täti tulla ennen sitä. :)
Toivottavasti olis Minttu tärpänny kaikesta huolimatta! :) Mä lupaan pitää sormet ja varpaat (mutten jalkoja ;)) ristissä sen puolesta!
Täällä harjoitellaan greippimehun juomista :D On muuten aika pirun pahaa, muistuttaa erehdyttävästi sappinesteoksennuksen makua... xD Mutta ihan hauska kokeilla, jos vaikka oliski jotain vaikutusta ;)
tuohon edelliseen omaan viestiin, siis eilen olikin kp30/28 Eli tänään jo komas päivä myöhässä ;) ootan vielä pari päivää ennen kun teen testin.
Älä turhaan odottele. Kolme päivää myöhässä on jo paljon! Vai miten sulla yleensä? Mulla oli testiaamuna kaksi päivää myöhässä, enkä meinannut pysyä silloinkaan housuissani...
Pahoinvointi ja tissiarastelu jne. alkoi mulla sitten lähes samana päivänä kun sain sen plussan. Ennen sitä ei tuntunut mitään oikeastaan. Nyt tietää olevansa raskaana. :) Neuvolan sain 6.4 eli rv 8+1. Harmi vain ettei mies pääse silloin mukaan. Kuulemma ultraan sitten järjestää vapaata...
Intoa ja onnea teille kaikille!
en odottele, tänään tein testin ja positiivinenhän se oli, kädet tärisee ja on ihan epätodellinen, mutta onnellinen olo :) Plussa tuulia muillekkin
Onnea Minttu! :) Yllättävän kauan jaksoit odotella ennen testin tekoa, minen olis kyllä malttanu! :D
Ihanaa, ihanaa, oon niin iloinen teidän plussanneitten puolesta :)
Minttu, onnea, onnea ihan hirveästi! Epätodelliselta tuntuu aluksi, mutta kyllä se siitä selkiää :) Ihanaa! Vauva tulossa!
Onko raskausoireita?
onnitteluista :) Oli pakko odottaa näin kauan ku parina kuukautena olla sen pari päivää aina myöhässä ja sit on aina alkanutkin. Onneksi ei tällä kertaa alkanut :)
Raskaus oireita ei vielä hirveesti ole, turvotusta enimmäkseen, ja liikutusta :P Yhden kerran ole joutunut pidättämään hengitystä kun sain koulutuksessa kasvisruokaa allergian vuoksi nii se oli tosi pahan hajuinen :D jäi ruuat syömättä :/ muuten ei ole etovaa oloa ollut vielä enempää :)
Minäpä laitan vähän päivitettyä listaa! Jokainen voisi kertoa vielä esim. yrityskerrat ja kiertopäivät, niin ne vähän selkiyttäis kans et missä mennään :)
Eli kuumeilemassa mukana ovat:
annanas 24 v.
Pikkuhöttiäinen 27 v.
Janinamaa 26 v. kp 26/27
ssadee 20 v.
milizza 25 v. kp 30/25-34
Mintzie 24 v.
AnanaBanana 23 v.
Elmu 24 v. kp 20/25-28
LindaMaaria 24 v.
Alanis 24 v.
Plussanneet:
Tintti85 25v.
minttu09
Sandokai 23 v.
//päivitetty 19.4.
Mitäs muuten teille kanssakuumeilijat ylipäänsä kuuluu?
Täällä ollaan hyvillä mielin kierron alussa, nyt 6/27. Ei stressaa eikä ahdista, kovasti aiotaan peittoa heilutella ja viikonlopuksikin ollaan oikein suunniteltu sellaista parisuhdeiltaa; hyvää ruokaa, viiniä ja rakkautta! :D
Jos tästä kierrosta tärppäisi, olisi la joulu-tammikuun vaihteessa. Se olisi oikeestaan tosi kiva aika opiskelujakin ajatellen; ehtisin olla pitkälle syyslukukautta mukana opiskelukuvioissa ja saisin kovasti odottamani sivuaineen hyvälle alulle yms. :)
Jotenki tosi hyvä fiilis, kevättä rinnassa ja sillee!! :) Mutta kertokaahan te muutkin kuulumisia! Ja plussanneet kans, mikä fiilis? Joko ootte kertoneet läheisille ihania uutisia? :)
Elikkäs tänne kuuluu oikein hyvää. Helmi-maaliskuu pidettiin taukoa yrityksessä eli kortsut oli käytössä. Jotenkin se 2012 vauva sopii työkuvioihin yms. paremmin, vaikka itsekkäältä ajattelulta vähän kuulostaakin.
Tosi hyvillä mielillä aletaan yrittämään, kevät ja kaikkea! :) Jotenkin toi valo ja aurinko saa niin ihanan olon aikaseks! :)
JaninaMaa: parisuhdeilta kuulostaa kivalta, pitääpä ittekin yrittää joku vkl kattoa vähän romantiikkaa peliin ihan ajatuksella ;)
Tänään alkoi menkat eli menossa kp 1/25-28 ja yk2.
terkuin Elmu
Täällä on hyvä fiilis, ei edes tunne olevan raskaana kun ei ole muuta kun rinnat arat ja hirvee väsymys. Ei olla kerrottu vielä oikeen kenellekkään ennen kun saadaan ultra kuva ja tietää kaiken olevan kunnossa:)
terkuin: Minttu09 ja mörrimöykky 6+1
Mitäpä tänne kuuluu? Hiljaiseloa on täällä näköjään ollut vähän aikaa.
Itsellä taisi tämä kierto mennä nyt ihan pipariksi. Odotan nyt vain menkkojen alkamista ja uuden kierron alkua. Tosin sitä täytyy vielä kyllä useampi päivä odottaa.
Tsemppiä teille muille!