Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä vatsasta ja raskausarvista eroon? (Kuva!)

Vierailija
09.01.2011 |

Olen synnyttänyt 1,5 kuukautta sitten ja pömppövatsa ja raskausarvet ovat riesana. Olemme lähdössä miehen kanssa lomalle parin kuukauden sisällä ja olisi kiva, että kehtaisi kulkea bikinit päällä. Löytyisikö keneltäkään mitään vinkkejä, jolla saisi vatsan parempaan kuntoon? :)

Niin, ja se kuva :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=7283479.jpg

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sektioarpi (ei näy kuvassa), tosin vaakatasossa, ei pystyssä..

t. 26 kirjottaja

Vierailija
62/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupes kyllä sapettamaan ap:n viesti tai siis kuva.. Missä kohtaa vatsassasi on häiritseviä arpia? Minulla synnytyksestä aikaa myös nyt vajaa 1,5kk ja vatsan seutu näyttää tältä:

että joo.. Tiedän, ei näytä mitenkää sexyltä.... :( Saati kun mies naljailee...

mutta kai meillä naisilla on tiedossa raskaudesta haaveillessa, että jälkiä se tulee jättämään? Harva meistä kauhistuu, kuinka kamalan näköinen se on, mitä tuo yksi sankari tuossa piti päästä sanomaan. Me ymmärrämme.

No, itse synnytin 3 viikkoa etuajassa joten arpia ei ehtinyt tulemaan vatsaan, MUTTA niitä on tullut teini-iän alkaessa muutoin ympäri vartaloa; rintoihin, takapuoleen, reisiin... En montaa naista ole saunassa nähnyt, kellä ei yhtään olisi, ja vaikka ei olisikaan, en koe silti itseäni yhtään huonommaksi naiseksi.

Vaalenevathan nuo, vatsa kuroutuu ja jos kovasti pännii, niin ei muuta kun säästämään. :)

Miehesi naljailua asiasta en ymmärrä eikä riitä yhtään sympatiaa hänelle, helevetti sentään!! >:(

Ap:n vatsa taas näyttää melko helpolla pienennetyltä. :) Kevyttä ruokavaliota ja reeniä (ei övereitä!), ei pitäisi kauhean kauan mennä kun näyttää jo paremmalta. Ja että tuostakin mies naljailee, no jo on teillä sankarit kerrakseen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupes kyllä sapettamaan ap:n viesti tai siis kuva.. Missä kohtaa vatsassasi on häiritseviä arpia? Minulla synnytyksestä aikaa myös nyt vajaa 1,5kk ja vatsan seutu näyttää tältä: <a href="http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg" alt="http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg">http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg</a&gt; että joo.. Tiedän, ei näytä mitenkää sexyltä.... :( Saati kun mies naljailee...

tuli melkeen yhtäpaljon arpia kuin sinulle, mutta nyt kun 1v on kulunut synnytyksestä, ovat ne haalennet ja pienentyneet ihan itsestään. Bikini-kunnossa en tule tuskin koskaan enää olemaan, mutta ei se haittaa.

Leikkausta/laseria en ole edes harkinnut, vaikka sitä on minulta joku kysynytkin. Siihen vaikuttaa ihan taloudelliset syyt tällä hetkellä eniten.

Muuten olen erittäin hoikassa kunnossa, eikä masukaan kamalasti pömpötä. Noi arvet on nyt osa minua, ei ne siitä murehtimalla katoa:)

Vierailija
64/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla niin ilkeitä, edes netissä! Ihmetyttää kun täällä av:lla ilkeillään niin paljon, entisiä koulukiusaajia kenties??

Mun vinkki: älä ala tekeen mitään vatsalihastreeniä kun alle 2kk synnytyksestä, tee vain syviä vatsalihaksia (niillähän vatsan saa parhaiten tiukempaan kuntoonkin), esim.lankkua.

Ja kaikista tärkeintä: sun pitää pudottaa painoa! Ei se maha muuten lähde! Mulla itelläki on ollu tosi vaikea olla syömättä herkkuja, mutta nyt kun oon luvannu et joudun siivoamaan vanhemmille jos herkuttelen kotona niin toimii :) Eli saan syödä herkkuja aina vain kodin ulkopuolella, aika merkittävästi vähenee nuo herkkujen syömiset :)

Vierailija
65/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupes kyllä sapettamaan ap:n viesti tai siis kuva.. Missä kohtaa vatsassasi on häiritseviä arpia? Minulla synnytyksestä aikaa myös nyt vajaa 1,5kk ja vatsan seutu näyttää tältä: <a href="http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg" alt="http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg">http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg</a&gt; että joo.. Tiedän, ei näytä mitenkää sexyltä.... :( Saati kun mies naljailee...

Samalta näyttää täälläkin, sektioarpi myös. Ja vauva jo 9kk. Mies yrittää lohduttaa kutsumalla tiikeriksi :D

Vierailija
66/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki arvet vaalentuneet, ei kannata mihinkään kirurgisiin operaatioihin lähteä!

Vierailija
67/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, minulla oli samanlaiset arvet, veri vain valui pitkin mahaa kun nahka räksähteli halki

Voiko myös ihon päällimmäiset kudokset hajota? Hui, aika gorea. Kiva että ovat vaalentuneet kuitenkin! :)

Vierailija
68/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin. Omani näytti esikoisen odotuksen jälkeen samalta. Arvet on vaalenneet. Toki aikaa siihen meni ehkä 1,5 vuotta- 2 vuotta, mutta eivät ole enää noin räikeät. :) Ei silloin paljon naurattanut, mutta kyllä minä ne olen nyt jo osaksi itseä hyväksynyt.

Mieluummin nuo kaksi ihanaa rakasta lasta ja roikkureppu edessä raitoineen kuin kaksikymppisen pyykkilautavatsa ilman lapsia.

Vierailija
69/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nuo kaksi ihanaa rakasta lasta ja roikkureppu edessä raitoineen kuin kaksikymppisen pyykkilautavatsa ilman lapsia.

Olen samaa mieltä.. En vaihtaisi pientä prinsessaa jos tarjottais pyykkilautamallimissi-mahaa.. :) Siellä kun kasvoi kuitenkin se rakkauden hedelmä

Vierailija
70/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joidenkin mielestä en ole lihava! :>

Minulla aikaa synnytyksesä 5kk. Tisseissä on varmaan jotain vikaa, kun ei maito noussut vaikka lapsi roikkui rinnassa 24/7 3 viikkoa. Imetys oli myös todella kivuliasta.

Laihdutukseen: imetä ja syö kunnolla ja terveellisesti.

Imetyksen kivuliaisuuteen: Voit ennen imetystä hieroa rintojasi ja hautoa jollain lämpimällä, esim. kauratyynyllä. Imetä myös yöllä. Syö ja juo kunnolla!

Vierailija
71/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itse suosittelisin vatsanseudun ja miksei koko vartalon kuivaharjausta päivittäin. Esim. aamuisin. Kuivaharjaus poistaa ihon pinnalta kuollutta ihosolukkoa, kiihdyttää pintaverenkiertoa sekä poistaa kuona-aineita kehosta. Kuivaharjauksen päälle kosteusvoide ja mahdollisesti ennen voidetta suihku hoidetuille alueille.

Kosmetologien suorittama timanttihionta arville on myös yksi apu (minkä tahansa) arpien hoidossa. Hinnaltaankin suht. edullinen.

Vierailija
72/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa itsellenne aikaa palautua synnytyksestä. Et kai ap lähde reissuun ilman vauvaasi? Silloin kaikki tajuavat että olet vasta synnyttänyt ja tuo näky on ihan fine ja paljon parempi kuin keskimäärin tuoreella äidillä. Nautihan lomasta.

Mulla on ainakin palautunut kroppa hyvin vuoden parin sisällä lapsen saamisesta. Pidän liikunnasta ja syön normaalisti. Mitä nyt turhaan ehkä tulee herkuteltua. :)

Vierailija
73/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin itselläni ei arpia laisinkaan ihotyypin takia ja masukin kiinteämpi, hähähähää), mutta noi pikkarit on kauheet. Laita vaikka jotkut nätimmät ja vähän enemmän kangasta omaavat (ei kuitenkaan mitkään mummot), niin eipä sulla ole hävettävää. Ette kai muuten miehen kanssa kahdestaan lähde lomalle? Imetätkö - vähän saa turhamaisesta viestistäsi käsityksen, että sekin olisi jäänyt väliin rintojen suojelun takia.

Vierailija
74/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan upea vatsa on ap_llä.. ja vasta noin vähän aikaa synnytyksestä. :O Ole ylpeä.

26 tuon sinunkaan vatsasi ei mitenkään kauhistusta aiheuta, ihan näyttää perus synnyttäneen äidin vatsalta jolla on ollut IIISO maha. :)

Vierailija
75/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupes kyllä sapettamaan ap:n viesti tai siis kuva.. Missä kohtaa vatsassasi on häiritseviä arpia? Minulla synnytyksestä aikaa myös nyt vajaa 1,5kk ja vatsan seutu näyttää tältä:

<a href="http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg" alt="http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg">http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg</a&gt;

että joo.. Tiedän, ei näytä mitenkää sexyltä.... :( Saati kun mies naljailee...

samanlaisia arpia. Kyllä ne ajan mittaan haalistuu :)

Vierailija
76/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
77/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, oli jäänyt näköjään kesken tuo mun edellinen kirjoitus.. elikkä rustasin jotenkin näin:

Itselläni venyi maha kanssa tosi pahasti ja arpia tuli etenkin loppuajasta, raskaus meni melkein kaksi viikkoa yli.. Synnytys kesti melkein kolme vuorokautta ja olen onnellinen että minä ja vauva olemme ylipäätään hengissä. Minullekin tehtiin hätäsektio ja pystyarpi tosiaan koristaa myös vatsaani..

Mutta että leikkaukseen tai laseriin tämän mahani takia?! No way. Ei ole kyllä käynyt pienessä mielessäkään.. pelkästään keisarinleikkaus oli jo niiiin iso operaatio että kannan vaan ylpeydellä omat "kunniamerkkini".

Se on minun oma aarrekartta jossa kannoin maailman suurinta ja rakkainta ihmettä.. ja olen tosiaan vilpittömästi onnellinne että jäimme eloon.

Vierailija
78/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka pelleilyä?Minulla kans vatsa ihan erilainen 2 lapsen jälkeen,litteempi kuin ap:n mutta todella arpinen.En siis todellakaan tyytyväinen.Minkäs sit teet kun ei auta kuin leikkaukset.Kun vatsa pienenee nahka jää...ainakin siis jos on tullut raskausarpia,ihan oikeesti!

Vierailija
79/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin itselläni ei arpia laisinkaan ihotyypin takia ja masukin kiinteämpi, hähähähää), mutta noi pikkarit on kauheet. Laita vaikka jotkut nätimmät ja vähän enemmän kangasta omaavat (ei kuitenkaan mitkään mummot), niin eipä sulla ole hävettävää. Ette kai muuten miehen kanssa kahdestaan lähde lomalle? Imetätkö - vähän saa turhamaisesta viestistäsi käsityksen, että sekin olisi jäänyt väliin rintojen suojelun takia.

hähäähhhäää,mutta monia on joilla niit arpia on ja joillakkin ei tarvitse edes suurta painon vaihtelua!

Vierailija
80/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahat raskausarvet ovat vaalenneet ihan itsestään, kannattaa käyttää rahat johonkin muuhun kuin nahkaan joka iän myötä vanhenee kuitenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi