Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä vatsasta ja raskausarvista eroon? (Kuva!)

Vierailija
09.01.2011 |

Olen synnyttänyt 1,5 kuukautta sitten ja pömppövatsa ja raskausarvet ovat riesana. Olemme lähdössä miehen kanssa lomalle parin kuukauden sisällä ja olisi kiva, että kehtaisi kulkea bikinit päällä. Löytyisikö keneltäkään mitään vinkkejä, jolla saisi vatsan parempaan kuntoon? :)

Niin, ja se kuva :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=7283479.jpg

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa alkaa mittelemään;/

Mulla synnytyksestä reilu vuosi ja maha on edelleen pömppä,lantio leveni mulla rask.aikana ja ihannepainoista ei ole tietoakaan..Minäkin imetin pitkään.Mahani kaipaa varmaan jotain veistä avukseen.

Vierailija
22/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkolailla samat mitat sullakin siis..:D itellä pituutta max 157 cm ja painoa 71...

En silti koe itseäni miksikään läskiksi.. mutten aivan malliksikaan..:)

-26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä sulla liian tiukka. Toisesta synnytyksestäni jo kolme vuotta ja alan uskoa etten palaudukkaan entiselleni. Liikun tosi paljon ja olen muuten missin mitoissa. Maha kuitenkin pömpöttää ja käytänkin hipsteri-mallia sekä alus-että bikinihousuissa, usein yläosia joissa leikkaus tulee vyötärön yläpiolelle ja puolikorkeaa housunvyötäröä.

Outo ajatus tällä palstalla ettei voisi yhtä aikaa nauttia sekä vauvasta että murehtia omaa ulkonäköään. Rupeat renaamaan vatsalihaksia kärsivällisesti vähän myöhemmin, mutta nyt jo lantionpohjaa :)

Vierailija
24/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkolailla samat mitat sullakin siis..:D itellä pituutta max 157 cm ja painoa 71... En silti koe itseäni miksikään läskiksi.. mutten aivan malliksikaan..:) -26

Mehän ollaan sit melkolailla samankokosia. :D

Niin me ihmiset vaan ollaan erilaisia ruumiinrakeentelta. Jollain toisella tää paino saattais näyttää aikamoiselta löllöltä, heh , mutta itsellä koen että kropassa on aika paljon lihasta joka painaa.. Painoa on hieman liikaa mutta 50 kilosena en olisi enää minkään näkönen. :) Tai aika höyheneltä näytän noissa teini-iän kuvissa missä painoin jotain 49 kiloa..

Nykyään oon hyväksynyt sen että naisella on erilainen vartalo kuin lapsella ja haluan myös näyttää aikuiselta. Olen myös tehnyt paljon töitä terveen minäkuvan vuoksi ja aion siirtää saman ajatusmallin myös lapselleni.

Kaikki ihmiset on arvokkaita, ikään,kokoon,väriin yms katsomatta. Tärkeintä on mitä itse ajattelee ja että on hyvä olla nahoissaan. :) Sitä lahjaa en vaihtaisi 20 kiloa hoikempaan vartaloon. Itsetuntoon kannattaa panostaa.

-54

Vierailija
25/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskausarvet ovat jotain "kunniamerkkejä" tms. Ne ovat tulosta sidekudoksen repeytymisestä ja kamalan näköistähän se on,sitä ei käy kieltäminen. Enpä viitsi edes laittaa kuvaa omasta mahastani,sen verran järkyttävä näky se on yhä edelleen,synnytyksestä sentään jo 6v aikaa

Vierailija
26/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupes kyllä sapettamaan ap:n viesti tai siis kuva.. Missä kohtaa vatsassasi on häiritseviä arpia? Minulla synnytyksestä aikaa myös nyt vajaa 1,5kk ja vatsan seutu näyttää tältä:

<a href="http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg" alt="http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg">http://aijaa.com/v.php?i=001897670528.jpg</a&gt;

että joo.. Tiedän, ei näytä mitenkää sexyltä.... :( Saati kun mies naljailee...

Kuule 26, mun vatsa näytti tasan samalta toisen lapsen jälkeen. No, nyt siitä on kaksi vuotta ja kummasti ovat vaalentuneet. Poishan nuo arvet ei lähde koskaan, mutta muuttuvat siedettävämmiksi. Tai sitten niihin ei itse enää jaksa kiinnittää sen kummempaa huomiota. Onneksi itsetunto on paljon muistakin asioista kiinni!

Vierailija
27/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskausarvet ovat jotain "kunniamerkkejä" tms. Ne ovat tulosta sidekudoksen repeytymisestä ja kamalan näköistähän se on,sitä ei käy kieltäminen. Enpä viitsi edes laittaa kuvaa omasta mahastani,sen verran järkyttävä näky se on yhä edelleen,synnytyksestä sentään jo 6v aikaa

Kannoin lastani tässä mahassa joka repeytyi siksi koska siellä oli ihmisen koti. Tiedän kyllä miten raskauarvet teoriassa syntyy. Aivan kuten rypyt, arvet yms.. Kellään toisella ei ole juuri tälläistä kroppaa kuin minulla ja jokainen arpi on muistutus siitä että lapseni kasvoi siellä.. ja olen todella ylpeä ja nöyrä sen asian edessä miten hieno ihmisen keho on.

Tietenkin minäkin surin kaksikymppisen sileän ja kiinteän ihon menetystä, mutta asioista on hyvä päästä yli. Tiedän ettei se enää koskaan tule olemaan samanlainen kuin ennen raskautta, mutta sen hinnan olen valmis maksamaan tuosta ihmeestä joka tuolla sängyssään nyt nukkuu.

Keskittykää ihmiset tärkeämpiin asioihin. Minun elämää ei peili tai vatsani raskausarvet määrittele.

Onneksi, (nykyään voin sanoa onneksi) olen elämässäni joutunut kokemaan sellaisia asioita että tämmöinen asia on vain kärpäsenpaska valtameressä.

-56

Vierailija
28/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin lastani tässä mahassa joka repeytyi siksi koska siellä oli ihmisen koti. Tiedän kyllä miten raskauarvet teoriassa syntyy. Aivan kuten rypyt, arvet yms.. Kellään toisella ei ole juuri tälläistä kroppaa kuin minulla ja jokainen arpi on muistutus siitä että lapseni kasvoi siellä.. ja olen todella ylpeä ja nöyrä sen asian edessä miten hieno ihmisen keho on.

Tietenkin minäkin surin kaksikymppisen sileän ja kiinteän ihon menetystä, mutta asioista on hyvä päästä yli. Tiedän ettei se enää koskaan tule olemaan samanlainen kuin ennen raskautta, mutta sen hinnan olen valmis maksamaan tuosta ihmeestä joka tuolla sängyssään nyt nukkuu.

Keskittykää ihmiset tärkeämpiin asioihin. Minun elämää ei peili tai vatsani raskausarvet määrittele.

Onneksi, (nykyään voin sanoa onneksi) olen elämässäni joutunut kokemaan sellaisia asioita että tämmöinen asia on vain kärpäsenpaska valtameressä.

-56

ihan niin ku mun suusta (tai siis näppikseltä)!

-78, tai jotain...

Vierailija
29/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin lastani tässä mahassa joka repeytyi siksi koska siellä oli ihmisen koti. Tiedän kyllä miten raskauarvet teoriassa syntyy. Aivan kuten rypyt, arvet yms.. Kellään toisella ei ole juuri tälläistä kroppaa kuin minulla ja jokainen arpi on muistutus siitä että lapseni kasvoi siellä.. ja olen todella ylpeä ja nöyrä sen asian edessä miten hieno ihmisen keho on. Tietenkin minäkin surin kaksikymppisen sileän ja kiinteän ihon menetystä, mutta asioista on hyvä päästä yli. Tiedän ettei se enää koskaan tule olemaan samanlainen kuin ennen raskautta, mutta sen hinnan olen valmis maksamaan tuosta ihmeestä joka tuolla sängyssään nyt nukkuu. Keskittykää ihmiset tärkeämpiin asioihin. Minun elämää ei peili tai vatsani raskausarvet määrittele. Onneksi, (nykyään voin sanoa onneksi) olen elämässäni joutunut kokemaan sellaisia asioita että tämmöinen asia on vain kärpäsenpaska valtameressä. -56

Painovirhe paholainen pääs tulemaan :D

Vierailija
30/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin lastani tässä mahassa joka repeytyi siksi koska siellä oli ihmisen koti. Tiedän kyllä miten raskauarvet teoriassa syntyy. Aivan kuten rypyt, arvet yms.. Kellään toisella ei ole juuri tälläistä kroppaa kuin minulla ja jokainen arpi on muistutus siitä että lapseni kasvoi siellä.. ja olen todella ylpeä ja nöyrä sen asian edessä miten hieno ihmisen keho on. Tietenkin minäkin surin kaksikymppisen sileän ja kiinteän ihon menetystä, mutta asioista on hyvä päästä yli. Tiedän ettei se enää koskaan tule olemaan samanlainen kuin ennen raskautta, mutta sen hinnan olen valmis maksamaan tuosta ihmeestä joka tuolla sängyssään nyt nukkuu. Keskittykää ihmiset tärkeämpiin asioihin. Minun elämää ei peili tai vatsani raskausarvet määrittele. Onneksi, (nykyään voin sanoa onneksi) olen elämässäni joutunut kokemaan sellaisia asioita että tämmöinen asia on vain kärpäsenpaska valtameressä. -56

ihan niin ku mun suusta (tai siis näppikseltä)! -78, tai jotain...

Kiitos luottamuksesta. :) Hienoa että löytyy muitakin joille elämän tärkeysjärjestys on vähän eri.

- 54

Vierailija
31/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niinkään siitä olemattomasta mahasta :) Mä ainakin kiinnitin heti huomion rintoihin

Vierailija
32/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on solubiologin kehittämä,ihmeisiin en kaikkien kohdalla usko mutta se todella on hintansa väärti.Vaalentaa nopeasti.googlettamalla varmaan löydät hoitolan joka sitä myy.Älkää murehtiko kroppaanne,teistä on tullut äitejä,se muuttaa sekä korvien välin että kropan!LAPSESTA KIITOLLINEN =)

Vierailija
33/82 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kokeillut molempien raskauksien aikana ja synnytyksen jälkeenkin Biothermin Biovergetures voidetta, joka on kai tarkoitettu nimenomaan raskausarpien ehkäisyyn ja korjaamiseen. Mulla on ainakin toiminut, ei ole tullut arpia kun rasvaamisen aloittaa heti kun masu alkaa pyöristyä. Hintakaan ei ole paha, muistaakseni jotain kolmekympin kieppeillä.

Vierailija
34/82 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroon noista läskistä reisistäsi...........ei toi maha niin paha oo ainakaan tossa ekassa kuvassa.

Vierailija
35/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha ja lantiot vois hävitä xD

Kävelykin ois mahrottomuus. Ja kuka Hanna hei?

Vierailija
36/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne arvet kyllä vaalenee tosi paljon tuosta. Sitten niitä ei edes melkein huomaa ;). Tsemii.

ja ap:n kuva, no, sehän oli ihan ok vatsa. hirveän pinnallista miettiä, että miten tuonnäköisen vatsan saisi kuntoon..

Vierailija
37/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ekan jälkeen huomattavasti pienempi vatsa kuin aplla mutta toka raskaus oli "huolimattomampi" ja lihoin valtavasti ja mahakin oli iso (vauva liki 5 kg). Raskausarvet mua ei hirveästi haittaa kun niitä tuli vain niin alas että jäävät pikkareiden alle kun ei ihan minikokoiset ole.

Mutta se "reppu".. =( Siis mulla näkyy ns. sikspäkki ja vatsalihakset ovat hyvässä kunnossa. Pari kiloa voisi ehkä löysää tiukalla kuurilla saada nipistettyä mutta niitä en pidä niin vakavina kun olen kokoni suht tyytyväinen. Mutta vatsan alla on sellanen inhottava roikku, siis löysää nahkaa jonka voi periaatteessa "nostaa" kun istuu. Siinä ei siis ole läskiä.. oonkin miettinyt että näyttäiskö paremmalta vähän pulleana, mutta en nyt sentään ala sitä varten lihottamaan. Ilmeisesti mulla on sitten se kirurgisia toimenpiteitä vaativa tilanne. No en sentään menisi sinnekään mutta noin periaatteessa..

No tämä nyt on tälläista saivartelua, ei mun maailma siihen reppuun sentään kaadu..mutta ei kannata silti aina automaattisesti olettaa että pelkkä aika auttaisi. Kun ei näköjään auta vaikka treenaakin suht reippaasti. niin ja nuorempi lapsi on jo 4 v.

Vierailija
38/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 tuon sinunkaan vatsasi ei mitenkään kauhistusta aiheuta, ihan näyttää perus synnyttäneen äidin vatsalta jolla on ollut IIISO maha. :)

Mulla tosiaan oli tosi iso maha.. Koko raskaus mentiin siinä keskikäyrien yläpuolella. Lopussa jopa yli käyrien kun tyttö pyöräytti paria viikkoa ennen LA:ta istumaan... :) Loppu puolellapa nuo jäletki tuli.. Sitä ennen ei ollut kun pari viirua..:D Olihan se nahka tosi pinkeenä.. Pelotti etti kohta repiää.. heh.. Mutta hengissä kumpiki..:P

Vierailija
39/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa alusvaatteissa!!! Ei hyvänen aika, mitä pikkuhousuja...

Vierailija
40/82 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 tuon sinunkaan vatsasi ei mitenkään kauhistusta aiheuta, ihan näyttää perus synnyttäneen äidin vatsalta jolla on ollut IIISO maha. :)

Mulla tosiaan oli tosi iso maha.. Koko raskaus mentiin siinä keskikäyrien yläpuolella. Lopussa jopa yli käyrien kun tyttö pyöräytti paria viikkoa ennen LA:ta istumaan... :) Loppu puolellapa nuo jäletki tuli.. Sitä ennen ei ollut kun pari viirua..:D Olihan se nahka tosi pinkeenä.. Pelotti etti kohta repiää.. heh.. Mutta hengissä kumpiki..:P

Loppu itseasiassa sieltä käyrältä sitten mitta siellä loppuvaiheessa, ei pystynyt merkitä sitä enää sinne "ruudukkoon". :D Heh.. ja mittaa vielä max 155 cm niin olihan siinä ihan oleminen..

- 54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan