Huomenna pistän elämäntavat uusiksi!
Ja aloitan karppauksen. Lopuu lihoaminen, turvotus, piereskely, ruuan himo, verensokerit tasoittuu ja kolesterolit laskee. Uusivuosi, täältä tullaan!
Kommentit (3)
vähän sama mielessä. Vaikka en oo ylipainoinen on vielä raskauskiloja(kuopus 2kk) jotka haluan pudottaa. Mutta mikä ihme toi on et kaikki karppaa..? Eikö voi laihtua syömällä järkevästi muutenkin. tietty jos tykkääkin vain ton tyyliserstä syömisestä niin mikäs siinä. Mä vain en usko et pystyisin kun lihasta en niin paljon välitä. mut toki tykkään jos grillatan broileria ja siihen vain salaattia ei tartte pottuja ja astaa joka väliin tukkia. En erityisemmin perunasta välitäkään.
Leipä kyllä maistuis ja sitä munkin pitää vähentää. Mutta siis nouseeko mun kolesterolit ja verensokerit jos syön niin kuin "ennen" opetettiin?
*nyökyttelee täällä innokkaana posket täynnä toffeeta*
No en nyt ihan alakarppausta kuitenkaan kun olen nyt raskaana, mutta jätän hiilihydraatit lähes pois. Syön aamulla pari hapankorppua ja tai ruisleipää tai lautasellisen kaurapuuroa, mut muuten salaattia / kasviksia ja lihaa.
Toiveeni on että painoni ei nousisi räjähdysmäisesti tässä loppuraskaudessa niinkuin aiemmissa on käynyt. Nyt mulla on viikkoja 23 ja painoa tullut nyt arviolta jo 10kg enkä todellakaan tahdo lihoa sitä 25-30kg kuten aiemmissa raskauksissa.
Neuvolassa asiasta juttelin ja suosittelivat tuota karppausta.
ja lisäisin vielä että olen kyllä ennenkin karpannut, mut aina sitten ruvennut lipsumaan kun paino tippunut siihen toivottuun...