Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä vatsasta ja raskausarvista eroon? (Kuva!)

Vierailija
09.01.2011 |

Olen synnyttänyt 1,5 kuukautta sitten ja pömppövatsa ja raskausarvet ovat riesana. Olemme lähdössä miehen kanssa lomalle parin kuukauden sisällä ja olisi kiva, että kehtaisi kulkea bikinit päällä. Löytyisikö keneltäkään mitään vinkkejä, jolla saisi vatsan parempaan kuntoon? :)

Niin, ja se kuva :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=7283479.jpg

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap laitoit ton kuvan?

Varsin hyvin tiedät, ettei sulla ole mahaa nimeksikään!

Vierailija
2/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan rehdisti tehnyt aloituksen, että kattokaa "miten pieni maha mulla on vaikka vasta olen synnyttänyt!". Eihän se nyt mallinmitoissa ole mutta ei nuo raskausarvet pahasti näy kuten itsekin tiedät. Tuskin olet minnekään edes menossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs kohtaa tuo on pömppö,tai raskausarpinen?

voi ärsy!

Vierailija
4/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lähti maha melkein kokonaan 3 kuukaudessa synnytyksen jälkeen. Olen todella hoikka, joten mitään ylimääräistä ei vatsan seudulla ollut milliäkään ennen raskautta. Raskausvatsan vetäytyminen kestää aikansa, et noin alkuvaiheessa toipumisprosesissa voi asiaa oikein nopeuttaa. Jos mahdollista, imetä ja syö terveellisesti. Mitään vatsalihastreenejä ei oikeastaan vielä suositella noin pian synnytyksen jälkeen.

Iselläni synnytksestä 3,5 kk aikaa ja raskauden aikana kertynyttä ylimääräistä painoa jäljellä enää 1,5 kg :). 12 kiloa lähti kuin itsestään, en ole mitään urheilua vielä alkanut harrastamaan, kunhan imettelen ja puuhastelen vauvan kanssa.

Vierailija
5/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, tuossa toinen kuva, se pömppö ilmenee varmaan hieman paremmin siitä. Olen käynyt salilla vähäsen, mutta vatsan kanssa vielä ongelmia.

Vierailija
6/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tulee paha mieli kun miettii omaa pötsiä!!

Vierailija
7/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yrittänyt imettää, mutta maitoa ei oikein tunnu tulevan ja tuntuu turhan kivuliaalta :(

Vierailija
8/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman arpia, eli juuri tuolleen jäänyt vähän roikkumaan. SILTI mietin ihan samaa kuin ap! Se on meille ap:n kanssa SUHTEESSA iso asia, koska ehkäpä meillä lähtökohdat eri. Tuo masu saattaa tuntua meistä isolta kun taas jollekin isompi masuiselle se tuntuu v'ttuilulta. en usko että se on ap:n tarkoitus.

Mun kroppa eroaa ap:sta siinä et mulla on D-rinnat. masu häiritsee kyllä ja haluisin kans sen kuntoon. mut tuommoista pikkuista löysyyttä on vaikea saada pois! vaikka laihtuisikin, se "nahka" jää.

Vierailija
9/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus toi minulla ainakin kamalasti kiloja vatsaan ja reisiin, rinnat taas eivät suurentuneet yhtään, ovat vieläkin samaa a-kuppia.

Tarkoitukseni ei tosiaan ollut loukata, mutta olen ensimmäistä kertaa elämässäni lievästi ylipainoinen ja kyllä se pistää rasittamaan, varsinkin kun oma mies on huomautellut, vaikkakin leikkimielisesti niin silti :(

Vierailija
10/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja pituutta 168 cm ja painoa n. 74 kg.

Vierailija
11/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa on kulunut, jumppaat myös suoria. Tuossa mahassa ei ole kovin paljon puurtamista. Vähäiset raskausarpesi haalenevat kyllä.

Voi tuollainenkin maha tuntua itsestä isolta, jos on ollut kovin lauta vatsa ennen raskautta, vaikka se toisista mitättömältä näyttääkin.

Vierailija
12/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä venynyt vatsanahka niin siihen ei auta kuin kirurgin veitsi.

Vierailija
13/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aijaa.com/v.php?i=7283595.jpg

Sitähän ap tässä hakee oikeasti

Vierailija
14/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin, että jos et ole ennen ollut noissa mitoissa, olo tuntuu ikävältä. Muistan, kun kolmannen raskauden jälkeen katsoin itseäni jostain näyteikkunan heijastuksista ja näytin ensimmäistä kertaa mielestäni lihavalta. Innostuin siitä urheilemaan ja vuoden päästä siitä olin timmimmässä kunnossa kuin koskaan ennen :)

Vierailija
15/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei ole yhtään harvinaista. Mulla oli tuollainen maha n. 2 viikon kuluttua synnytyksestä, mutta ILMAN arpia.

Vierailija
16/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruiskurusketuksella saa hyvin arvet peittoon.. :)

Vierailija
17/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilot ja pituus melkeen sama ja kyllä mä tunnen itseni pulleaksi.Kyllä ne ajan kanssa kiinteytyy ja iholla kestää palautua.

Vierailija
18/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toi seuraava jo paljasti enemmän. Mulla oli tasan samat mitat kuin sulla nyt synnytyksen jälkeen ja kyllä mä itseni lihavaksi tunsin. Ei voi mitään. Lapsi on nyt 9 kk ja olen 10 kg pienmpi. Kilot lähti imettämällä ja liikunnalla. Mäkin, kun katsoin peilistä, niin oli tosi läski olo, kun paikat roikkui, mutta kumma kyllä käänsin miesten päitä, minkä ehdin. Kait se vauvaonni säteili ja pitkälle.

Vierailija
19/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa alkaa mittelemään;/

Mulla synnytyksestä reilu vuosi ja maha on edelleen pömppä,lantio leveni mulla rask.aikana ja ihannepainoista ei ole tietoakaan..Minäkin imetin pitkään.Mahani kaipaa varmaan jotain veistä avukseen.

Vierailija
20/82 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruiskurusketuksella saa hyvin arvet peittoon.. :)

Vatsalihasten teko ei kuluta rasvaa yhtään.

Rasvanpolttoon vaaditaan aina väh. 2 tunnni hikiliikunta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme