Naapuri suuttui...
Asutaan neljän asunnon rivitalossa päätyasunnossa, ja yleensä ollaan porukalla tehty lumien pudotus katolta. Nyt yritettiin puhua isännöitsijänaapurille lumien pudotuksesta - mutta asia ei oikein iskenyt tulta kun "ei ole kuulemma paikkaa mihin laittaa lumet ja kun vaimokin kipeytti viime vuonna selkänsä".
No tiputettiin viikolla sitten miehen kanssa lumet omalta katonosuudelta ja kärrättiin lumet omalle pihalle kun oli sopiva vapaapäivä.
Nyt ei sitten naapuri enää tervehdi eikä näköjään omalla lumityövuorollaan luo lumia meidän ulko-ovelle saakka (rivarin viimeinen asunto) vaan lopettaa oman asuntonsa kohdalle niin että näkyy selvä kynnys siinä kohtaa kun meidän asunto alkaa...
Tehtiinkö väärin vai onko naapurit pikkumaisia? Ei oikein jaksanut kaksistaan myöskään tiputtaa lumia koko 600 neliön katon alalta.
Kommentit (23)
10 vuotta rivitalon päädyssä asutto ja todella tuttua tuo. Mikä tahansa riittää syyksi miksi suuttua ja valittaa asumisestamme isännöititoimistoon jne. kun naapuria nyt vaan kiukuttaa kaikki mitä muut tekee tai ei tee.
Seuraavaksi kai omakotitaloa katteleen, niissäkin tietysti on omat naapuriongelmansa.
Kysy jättääkö seuraavalla kerralla teidän osuuden hoitamatta, etteä tiedät sitten jättää heidän osuuden hoitamatta.
Sanot aivan asiallisesti, niin uskon ettei jätä hommaa enään hoitamatta.
Muuten minä tekisin vain sen polun sen naapurin kohdalle. Tappelemaan ei kannata alkaa, mutta ei kuitenkaan alistua tuollaiselle kiukuttelulle.
ja kannattaa mainita jos jotain alkaa naapuri nillittämään että kysyit mammapalstalta ja täällä ämmät oli sitä mieltä et se on naurettava ja pikkumainen.