Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä näitä vauvan kanssa alkoholia ottavia riittää?

Vierailija
07.01.2011 |

aina on ketjuja jossa äiti kertoo ottavansa "pari sidua" ja pieni vauva on kotona:(

aivan hirveää toimintaa!!!! :'(

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi imettää ihan hyvin.

ite olen pitänyt kiinni periaatteesta "yksi paukku palaa kaksi tuntia" eli jos nyt olen juonut yhden annoksen, niin juon sen juuri kun olen imettänyt ja seuraava kerta on edessä parin tunnin kuluttua.

eli kaksi siideriä lapsen imetyksen jälkeen vain siinä tapauksessa, että vauva imee seuraavan kerran väh 4h kuluttua.

toleranssit ovat meillä erilaiset, itse olin imetyksen aikaan pikku hiprakassa puolesta lasista kuoharia. kaksi siideriä, ja olisin ollut täysin väärä henkilö hoitamaan vauvaa.

Vierailija
82/89 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mies oli vauvan (6kk) kanssa kaupungilla. Lounaalla joi lasin valkkaria safkan kanssa. Julkisella paikalla! Kahvilassa! Vauvan kanssa!

Ei kai muuta kun ls-ilmoitusta odotellessa. Onneksi mies ei imettänyt vauvaa, muuten olisi varmaan jo häkki heilunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mies oli vauvan (6kk) kanssa kaupungilla. Lounaalla joi lasin valkkaria safkan kanssa. Julkisella paikalla! Kahvilassa! Vauvan kanssa! Ei kai muuta kun ls-ilmoitusta odotellessa. Onneksi mies ei imettänyt vauvaa, muuten olisi varmaan jo häkki heilunut.

Minä en kyllä ollut vauvan kanssa kaupungilla vaan 3veen. Ihan kahdestaan oltiin. Join nyt kuitenkin lasin valkoviiniä ruoan kanssa. Kohta varmaan soi puhelin... Jaiks!

Vierailija
84/89 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva 8kk. imetän aamulla. illalla saa puuron ja pumpattua maitoa.

eikä tässä ole mitään sen isompaa kamaluutta!

Vierailija
85/89 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ei pipo mene kireälle jokaisesta pienestä alkoholitipasta! Kunpa Suomessa pikku hiljaa opittaisiin suhtautumaan alkoholiin vähän terveellisemmin, nyt tunnumme kokevan ikuisia traumoja kansana, joka joko vetäisee vähintään sen pari pulloa kossua tai sitten on vesiselvä.

Tietysti ymmärrän myös heitä, jotka eivät alkoholia halua ottaa tippaakaan. Mutta tekeekö se heistä ihan oikeasti parempia ihmisiä? Onko se parin siiderin tai oluen ottaminen pahinta mitä lapselleen voi tehdä? Väheksymättä alkoholistiperheiden lapsia ja traumoja, liian usein vain näissä keskusteluissa määrät saavat mielettömät mittasuhteet.

Vierailija
86/89 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tämä D-vitamiinivertaus viipyi..

Tällä logiikalla ei haittaa mitään, jos kossupullon vetäistyään juo vielä lasin viiniä, sillä siinähän viinilasillisessahan on vähemmän alkoholia kuin pullollisessa kossua.

Jos vauva juo muutaman desin maitoajossa on alkoholia esim. 0,2 promillea, niin vauva saa alkoholia vähemmän kuin d-vitamiinitipoista.

Vierailija
87/89 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ainakin juotu usein viiniä, olutta jne. minun lapsuudenkodissani. Kaikista sisaruksistani ja minusta on kasvanut ihan normaaleja ihmisiä. Samoin mekin olemme aina toimineet, itsellänikin on jo kaksi fiksua aikuista lasta, jotka ovat nähneet juuri vauvasta saakka sitä, että juon viiniä viikonloppuisin, saunaoluet, ja juhlissa muitakin alkoholijuomia. En tajua tuota piilossa juomista.

Vierailija
88/89 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä logiikalla ei haittaa mitään, jos kossupullon vetäistyään juo vielä lasin viiniä, sillä siinähän viinilasillisessahan on vähemmän alkoholia kuin pullollisessa kossua.

Vierailija
89/89 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kärjistetty esimerkki. Kuitenkin ottamatta kantaa siihen, voiko alkoholia nauttineena imettää vai ei, on tuo D-vitamiinivertaus mielestäni vähän typerä.

Tuon vertauksen mukaanhan jos vauva saa jostain lähteestä haitallista ainetta, niin ei haittaa, että sitä haitallista ainetta tulee toisesta lähteestä lisää, kunhan toisesta lähteestä saatu määrä on pienempi...

logiikkasi ontuu