Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä näitä vauvan kanssa alkoholia ottavia riittää?

Vierailija
07.01.2011 |

aina on ketjuja jossa äiti kertoo ottavansa "pari sidua" ja pieni vauva on kotona:(

aivan hirveää toimintaa!!!! :'(

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sentään välittää asiasta ja laskee etukäteen koska voi imettää jne!!

minäkin olen ottanut imettäessä mut en ole tolleen sitä miettinyt, arvostan sen ketjun ap:ta! (siis tuo joka kysyy et voiko imettää puolen promillen humalassa)

Vierailija
42/89 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla nyt ihan oikeesti normaali suhde alkoholiin, vai mitä ihmettä täällä vauhkoat? meidän perheessä ei kiinnitetä tähän kauheaa kohua ja huomiota. otamme joskus alkoholia kotona kohtuudella, ei se ole salaisuus eikä tabu. ja imetän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaa ja vauva (6kk) on paikalla. Niin ja paha minä, en edes imetä...

Vierailija
44/89 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieni vauva EI olisi kotona. Missä vauva sitten olisi, jossain naapurissa notkumassako? ulkona?

Vierailija
45/89 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiä ÄÄLIÖITÄ.

ottakaa nyt ihmeessä juntit selvää asioista ennen kuin alatte vauhkoamaan.

Aika monessa lääkevalmisteessa mitä annatte surutta lapsillenne ( mm. niissä D-vitamiinitipoissa) on enemmän alkoholia, kuin mitä yksikään äiti pystyy äidinmaitoonsa kännäämällä hommaamaan.

Alkoiko huolettaa? Mitähän lapsillennen NYT tapahtuu?

Ymmärrättekö te muuten edes prosentin ja promillen eroa? Että juodussa juomassa alkoholia on prosentteja ja ihmisen veressä sekä äidinmaidossa on promilleja?

Ja vielä: turha sillä ainakaan on jeesustella, että ei SENTÄÄN imetä kun juo, eiköhän se äidinmaito ole kuitenkin sitä parasta sapuskaa, vaikka siinä kerran pari kuukaudessa olisi jopa promille alkoholia.

Vierailija
46/89 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieni vauva EI olisi kotona. Missä vauva sitten olisi, jossain naapurissa notkumassako? ulkona?

vauva olisi minun tai mieheni siskolla...

Vierailija
47/89 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on moneksi. Minä taas en ymmärrä teidän toimintaanne ollenkaan.

Vierailija
48/89 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 siideri ei useimmilla aikuisilla ihmisillä vaikuta mitenkään kykyyn hoitaa vauvaa.

Maitoon sitä erittyy niin vähän, että d-vitamiinitipassakin on alkoholia enemmän.

Vierailija
49/89 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi imettää ihan hyvin.

niin hyvinkin pari sidua käy vähän päähän ja voi rentouttaa vähän liikaakin.

Vierailija
50/89 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten isä voisi olla lasten kanssa vaikka jossain, ei oo katsos mikään avuton pakkaus tuo isukki meillä ;)

Vierailija
51/89 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on mehua lasissa. Ja niin täälläkin nautitaan elämästä ja uskon, että niin tekee myös vauvanikin. Itse en siihen viinilasia tarvitse, kuten ei myöskään lapseni.

Eikö muuten myöskään mies tässä talossa tarvii sitä olusta elämästä nauttimiseen :)

Vierailija
52/89 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on mehua lasissa. Ja niin täälläkin nautitaan elämästä ja uskon, että niin tekee myös vauvanikin. Itse en siihen viinilasia tarvitse, kuten ei myöskään lapseni.

Eikö muuten myöskään mies tässä talossa tarvii sitä olusta elämästä nauttimiseen :)

Vierailija
53/89 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vauva 11kk ja todellakin juon jokainen viikonloppu alkoholia. Ja juo muuten mieskin. Mitäpäs siinä? Lapset menee nukkumaan ja me korkataan vinkkupullo tai otetaan saunaoluet. Ei mulle ainakaan 2-3 olutta tai pari lasia viiniä tee sitä, etten pysty lasta hoitamaan. Humalassa en taida olla ollut kertaakaan tän nuoremman aikana ja mieskin varmaan kerran. Selvähän se, että kumpikin ei voi juoda kunnolla ja ei meillä mitään tarpeita sellaiseen edes ole normaalisti.

Onko teillä oikeasti niin huono viinapää, että pari sidukkaa vie kyvyn toimia? Mulla ei vaikuta käytännössä mitenkään.

Vierailija
54/89 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otamme muutaman oluen kyllä lauantaisin. vauva menee nukkumaan klo 23 ja tosiaankin otamme nuo oluet sitä ennen.

itse juon 3 puolen litran tölkkiä ja ne "Tuntuvat päässä" hyvin vähän (en ole vanha happo siltinkään)

Vierailija
55/89 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä juodaan alkoholia, vaikka lapset on kotona, ja vauva niiden joukossa. Lasten isä juo perjantaina ja minä lauantaina. Ja se selvänä oleva hoitaa lapset, eli valvoo niiden nukkumisen.

Eipä tarvi miettiä miten alkoholi vaikuttaa aikuisen käyttäytymiseen ja lasten käsittelyyn. Eikä silti juoda kuin se pari tölkkiä eikä joka viikko niitäkään. Mutta mä tulen kyllä niistä paristakin tölkistä ihan selkeeseen humalaan.

Vierailija
56/89 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tänään minä, vauva ja ystäväni ja otetaan parit:)

Vierailija
57/89 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei kyl oo vauvaa tai on toi kissa 9 kk. Sehän menee vauvasta :D

Vierailija
58/89 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei kyl oo vauvaa tai on toi kissa 9 kk. Sehän menee vauvasta :D

mullakin on kissa 14v! toivoopi sua edellinen

Vierailija
59/89 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tölkki kädessä!!

mies ja vauva 9kk istuvat saunassa:)

Vierailija
60/89 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tölkki kädessä!!

mies ja vauva 9kk istuvat saunassa:)

Offtopic: Sain hassun mielikuvan, mies ja vauva kököttämässä vierekkäin saunanlauteilla otsat hikikarpaloilla. Itselläni ei ole lapsia joten en vaan osaa kuvitella miten se vauva siellä saunassa on, ei varmaan löylyä heittele kumminkaan. :D