Mutta mitä liikkuu päässä sellaisilla asiakkailla
jotka jättää tuotteita minne sattuu hyllyjen väliin? Ottaa esim. leivän, jonka päättääkin olla ostamatta ja hups vaan jättää sen pakastealtaaseen. Tai en mä otakaan tätä kermapurkkia, jätänpä sen tähän hapankorppuhyllyyn. Tai oho, Nico-Irmeli onkin ottanut pillimehun käteensä, ei me sellaista osteta, en kyllä jaksa kävellä takaisin viemään sitä paikoilleen joten laitanpa sen tuohon sipsipussien taakse hyllylle.
Hei halooo???? Missä järki. Etenkin jos kylmätuotteita jättää minne sattuu, ne menee hävikkiin. Tai leipää pakastealtaaseen, eipä sitä enää muille asiakkaille myydä. Saati jäätelöä joka on sulanut jonnekin jauhohyllyyn.
Jos päätätte jättää jonkun ottamanne tuotteen ostamatta, olkaa ystävällisiä ja palauttakaa se paikalleen tai sit jättäkää se myyjälle, joka voi toimittaa sen takaisin sinne mihin se kuuluu.
Saati jos juuri ennen kassallemenoa jugurttipurkki hajoaa ja päätätte olla ostamatta sitä siksi, ojentakaa se myyjälle, ei se pure. Älkää jemmatko muovipussien taakse.
Vaikka anteeksi kun teille tästä purkaudun, tehän, rakkaat AV-siskoni osaatte tässäkin asiassa käyttäytyä esimerkillisesti ettekä koskaan yllämainitulla tavalla toimi. Ne on ihan muut ihmiset jotka noin tekee, eikös vain.
Kommentit (28)
Olen varsin näppärä ja nopea piippaamaan niitä tuotteita siitä kassan läpi. Mun jono kulkee aina nopeemmin kuin työkaverin.
Kerropas mistä tiedät etsimättä millä puolella viivakoodi tuotteessa on?
viivakoodit on hyvin loogisissa paikoissa, tietyissä tuoteryhmissä tietyssä paikkaa jne. Eikä niissä tuotteissa nyt niin montaa sivua ole, että siitä ei nopealla ranneliikkeellä viivakoodia löytäisi. Jos se koodi ei ole lukijaan päin, se on ehkä muhun päin jolloin näen sen heti. Tai se voi olla päällä jolloin silloinkin näen. Jos en näe sitä, se on ehkä alla. Hyvin nopeaa kuule tällaiselta ammattitaitoiselta ja harjaantuneelta myyjältä. Sinä et saa minun jonoani hidastumaan vaikka latoisit tuotteesi miten päin.
Olen varsin näppärä ja nopea piippaamaan niitä tuotteita siitä kassan läpi. Mun jono kulkee aina nopeemmin kuin työkaverin.
Ooks sä nyt tosi ylpee itestäs? :D
itselläsi ole minkäänlaista ammattiylpeyttä, mitä nyt sit ikinä teetkin? Vai oletko työtön?
Palkataan vähemmän porukkaa jos ei tule tuottoa.Ihme luuloja joillain...huh huh.Ja se jogurttipurkki tai aaltovaasi minkä nico-petterisi särkee on katteesta pois kanssa,ei sitä mikään korvaa.
Tiedättekö miten paljon noiden takaisinviemisiin menee
aikaa myyjiltä?
suurta osaa ei voi enää edes myydä tuon jälkeen.
Tänään on kassaneitien vapaapäivä, joten on aikaa.
ne töissä olevat kassaneidit pääsee kotiin ja huomaa nämä ketjut. Alkaa tulla taas vipinää.
Olin opiskelujen ajan kaupassa töissä, ja meille selvisi että naapuritalon vanhus aikansa kuluksi teki meille kepposia.
Eläkkeellä oleva ilkeä yksin asuva papparainen vietti paljon aikaa meidän kauppakeskuksessa. Välillä oli mukava, useimmiten kaksimielinen. Milloin mistäkin valitti.
Vartija häntä seuraili aikansa kunnes meille selvisi että hän kuljetteli pilaantuvia vääriin paikkoihin. Päivän tai kahden päästä kävi moittimassa meidän neitien huomaamattomuutta (oli piilottanut maitotölkin kodintekstiili osastolle, tyynyjen taakse).
Ennen hänen paljastumistaan saimme jopa paikallis lehdestä kuulla yleisön osastolta paheksuntaa huonosti siivotusta myymälästä.
Kun mies saatiin teoistaan kiinni, loppui nuo järjettömyydet.
Aina löytyi jätettyjä tavaroita, mutta tämän miehen tapa oli laittaa sellaiseen paikkaan ettei sitä heti nähnyt, tai kyseiseen hyllyyn tullut täytettä kuin harvoin.
Eli kaikenlaisia löytyy =)