Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi menette koko perheen voimin Prisman perjantairuuhkaan?

Vierailija
13.10.2023 |

Ja annatte lasten juosta ja riehua ympäri kauppaa tai kiljua suoraa huutoa. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vaikea tietää, kysyitkö. Itse en tuohon aikaan kaupalle mene, menen ennen töihin menoa tai sen jälkeen, en voi sietää ihmisruuhkaa ja mitä kiljuviin lapsiin tulee, niin on aika paljon siitä kiinni, minkä ikäisiä ovat, jos pieniä, ymmärrän, heille voi kaúpassa juoksentelu olla jännää, mutta eniten inhoan näitä teinejä, jotka maleksivat joka paikassa.

Vierailija
2/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin just äsken kun oli poikkeuksellisesti pakko käydä kaupassa perjantaruuhkan aikaan. 

No, ainakin tuota härdelliä katsoessa muistaa aina tehokkaasti ostaa lisää kortsuja varastoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä itse olet siihen aikaan? Ai Prismassa vai? No niinpä, miten muuten muka tietäisit lasten juoksentelusta. Pysy itse poissa, niin ei pääse lapset mieltäsi järkyttämään.

Vierailija
4/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samaa mietin just äsken kun oli poikkeuksellisesti pakko käydä kaupassa perjantaruuhkan aikaan. 

No, ainakin tuota härdelliä katsoessa muistaa aina tehokkaasti ostaa lisää kortsuja varastoon. 

Laita 2 kumia päällekkäin, ettet vahingossakaan jatka sukuasi. Jos nyt edes jynssäämään pääset.

Vierailija
5/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykätään siitä ruuhkasta ja lapset kirmailee siellä vilinässä. 

Vierailija
6/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Missä itse olet siihen aikaan? Ai Prismassa vai? No niinpä, miten muuten muka tietäisit lasten juoksentelusta. Pysy itse poissa, niin ei pääse lapset mieltäsi järkyttämään.

Pysyisi kotonaan, jotteivät lapset järkyty nähdessään tämän hahmon.

Vierailija
7/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Laita 2 kumia päällekkäin, ettet vahingossakaan jatka sukuasi. Jos nyt edes jynssäämään pääset.

Onko noin kova katkeruus omista virhevalinnoista? Ei niitä oikein käytettynä kahta tarvitse ja kävisi hiton kalliiksi jos noiden kulutus kaksinkertaistuisi vielä..

Vierailija
8/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä mene. En muista koska ylipäätää olisimme olleet koko perhe samaan aikaan kaupassa. Lapset pääsee mun mukaan harvakseltaan, enkä antanut heidän pienenäkään huutaa kaupassa, eivätkä kyllä pahemmin huutaneetkaan kun kauppaan pääsi harvoin se oli jo niin jännää että eivät mitenkään halunneet pilata sitä iloaan.

Mies ei halua koskaan suurin surminkaan kauppaan. Hakee sieltä kyllä jotain jos on pakko, mutta vain ne tietyt tuotteet. En näe mitään muuta syytä mennä miehen kanssa kauppaan kuin jos en kykene itse kantamaan kauppakasseja, kuten oli kun odotin kaksosia viimeisilläni.

Käyn yleensä kaupassa myöhään illalla, vähintään pitää olla ilta-aleaika, jos kauppa on yhteentoista asti auki, käyn kymmenen jälkeen.

Vierailija
9/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käyn kaupassa silloin kun se parhaiten mun aikatauluihin sopii. Osaan myös käydä siellä häiritsemättä muita asiakkaita.

Ap

Vierailija
10/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan viettää perheen yhteistä laatuaikaa kiireisen viikon päätteeksi? Lapset räkää valuen huutaa, rääkyy ja säntäilee ympäriinsä, väsyneet vanhemmat lappaa muoviin käärittyä muka-elintarviketta, joka on täynnä sokeria ja feikkejä makuaineita ja esansseja, metalliseen kärryyn.

Tältä se näyttäisi ulkoavaruudesta tulleen silmin.

Vierailija
11/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisistä on kiva tehdä asioita yhdessä oman perheen kanssa. Perhe on tärkein. Mikään fancy ura ei mene sen yli koskaan. Huono käytös asia erikseen, mutta harvemmin sellasta apokalyptistä riehumista näkee.

Vierailija
12/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on koko perheen tapahtuma sillä aloitetaan vkonloppu 🥳🎈

Vierailija
13/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on perhemarketti, suunnattu eliittiperheille kommunistisella ideologiallaan. Ei sinne kukaan täysjärkinen mene. Pari kertaa olen käynyt vain sisällä ja meno on lapsiperheillä kuin villissä lännessä. Käännyin pois ja menin Lidliin. 

Vierailija
14/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki muutkin tekee niin. Kai sitä pitää samaistumispintaa muuhun maailmaan olla?

Vierailija
15/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset menevät. Iso juttu heille, elämys. 

Vierailija
16/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa olen kanssa miettinyt, miks koko perheen pitää tulla kauppaan ostaa ruokaa? 

Mutta nämä ovatkin niitä Prismaperheitä, jotka kuluttavat aikaansa kaupassa.

Eihän parturiin,apteekkiin,lääkäriin mennä porukalla. 

Vierailija
17/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en kyllä jaksa minäkään käsittää. Miksi ne hoitopäivästä väsyneet lapset pitää raahata väkisin sinne parkumaan ja kärsimään. Ei ole niille lapsillekaan kivaa. Sitten vielä vanhemmat tiuskii niille kitiseville kakaroille, kun eivät käyttäydy, vaikka se marina on AIKUISEN SYY. Ei ole sen vertaa pelisilmää, että toinen vanhemmista veis lapset kotiin lepäämään.

Vierailija
18/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tätä en kyllä jaksa minäkään käsittää. Miksi ne hoitopäivästä väsyneet lapset pitää raahata väkisin sinne parkumaan ja kärsimään. Ei ole niille lapsillekaan kivaa. Sitten vielä vanhemmat tiuskii niille kitiseville kakaroille, kun eivät käyttäydy, vaikka se marina on AIKUISEN SYY. Ei ole sen vertaa pelisilmää, että toinen vanhemmista veis lapset kotiin lepäämään.

Hoidossako ne lapset pitäisi olla kun vanhempi/vanhemmat käy kaupassa?

Vierailija
19/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpiset!? En ole Prismassa käynyt 20 vuoteen! En yksin, enkä perheen kanssa. Enkä missään kaupassa perjantaisin.

Viikonlopun ostokset tilaan torstaiksi Cittarista.

Vierailija
20/44 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen Prismaan vain pakon edessä ja Lidlin heti la kun se aukeaa aamulla