Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassaneitinä minua ärsyttää oikeastaan vain yksi asia

Vierailija
06.01.2011 |

Ja se on se, kun asiakas menee jo sinne päätyyn pakkaamaan ostoksia ennen maksua. Tämä ärsyttää siksi, että noin 95 prosenttia näistä pakkaajista pakkaa vielä yhden tai kaksi tavaraa (tai enemmän) sen jälkeen, kun olen kaikki tuotteet piipannut ja hinnan kertonut. Sit laitetaan vielä yksi tavara nopeesti, ja sit aletaan kaivaa kortteja/rahoja esiin.

Miksei niitä rahoja voisi kaivella jo valmiiksi ja mennä sit pakkaamaan? Ja tulla HETI maksamaan, kun on maksun aika? Joo, nyt varmasti vähintään viisi mammaa tulee kertomaan kuinka juuri noin toimiikin, mutta miksi sit minun kokemus on, että suurin osa ei toimi noin?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten ne henkkarit tarkistetaan ja loppuosa merkitään? Ja jos on henkkarit merkitty kuittiin oikein, niin poliisi ja pankki uskoo kassahenkilön ne myös tarkistaneen.

Ja olen joutunut joskus etsimään pankille kuitteja ja poliisien kanssa selvittelemään asiaa. Onneksi kassahenkilö oli tarkistanut henkkarit ja se oli merkitty kuittiin, muuten olisimme olleet korvausvelvollisia.

se menee. Mutta ei siinä sen kuitin löytymisen jälkeen arvottu sitä, onko se kassatyöntekijä sen siihen itse kirjoittanut vai ei.

Vierailija
62/70 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen jättänyt kortin siinen kassalle ja mennyt pakkaamaan ostoksia..heti kun kassahenkilö on vetänyt kortin läpi menen allekirjoittamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kaupasta löydy työntekijöitä pakkaamaan mun puolestani niitä tavaroita. Ensin pakotetaan asiakas palvelemaan joka mutkassa itseään, ja sitten kehdataan "asiakaspalvelijan" ominaisuudessa vinkua, että palvelun laatu on huonoa. Käsittämätöntä keskustelua - mahdollista vain Suomessa.

Mut eihän Suomessa voi olla, koska työvoimakustannukset.

Vierailija
64/70 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Monessa muussa maassa on pakkaajat hihnan päässä.

Mut eihän Suomessa voi olla, koska työvoimakustannukset.

tuollaiseen paskaduuniin ei riitä tulijoita, sillä palkkauksen pitäisi olla alle minimitason jotta siinä olisi järkeä. Suomalainen vetää ennemmin lonkkaa kotona sohvalla kuin lähtee pakkaamaan pienellä palkalla, joka oletettavasti on pienempi kuin korvaus sohvalla makaamisesta.

Tämä on taas vain yksi esimerkki siitä, että suomalainen sosiaaliturva on liian hyvällä tasolla.

Vierailija
65/70 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä fakta.

Vierailija
66/70 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimikkeeni ole kassanhoitaja. Eikä kyllä kassaneitikään jota tällä palstalla itsestäni käytän näissä ketjuissa. Tosi asiassa olen esimies, nimikkeeltäni ihan muuta, siitä ei voi minua kassaneidiksi päätellä. Kassalla olo onkin vain osa työtäni, yleensä teen muuta. Mutta toki olen sen verran kassalla ehtinyt olla, että olen monenlaisia huomioita asiakkaista tehnyt. Tai ehkä jos olisin kaiket päivät kassalla vaan, niin ehkä mikään ei enää jaksais ihmetyttää, ärsyttää tai muuten hetkauttaa suuntaan tai toiseen.

Pahoittelut, että harhaanjohtavasti annoin teidän ymmärtää olevani kassanhoitaja.

ap

Vierailija
67/70 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nimitys on "kassanhoitaja"

Tämä fakta.

Kassanhoitaja on rahastonhoitaja, ja rahastoja ei kauppojen kassatyöntekijät käpistele.

Kassanhoitaja ei ole lähelläkään oikeaa.

Vierailija
68/70 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilla on koko ajan kiire, ja kaikki asiat ja elämä yleensäkin pitäisi hoitaa mahdollisimman nopeasti, tehokkaasti ja ketään vaivaamatta?!

Asiakkaiden hitaus saa toki harmittaa kassatyöntekijää, varsinkin sellaisissa kaupoissa joissa kassoilta vaaditaan nopeutta (esim. tietty asiakasmäärä per tunti tms.), koska silloin asiakkaiden hitaudesta on jotain oikeaa haittaa työntekijälle.

Mutta jos harmittaa ihan muuten vaan noin paljon, niin kannattais ehkä miettiä miksi... Elämä on, ihmiset on :)

Vierailija
69/70 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykysin asiakkaan tarttee olla joku pikarobootti!

Jätäkortti tai rahat kassalle ja pakkaaostoksia kesken ostotapahtuman, mutta et saa pakata yhtään tuotetta kun myyjä karjuu mitä ostoksesi maksaa?

SIIS MITÄ VITTUA?

Ei kaupankäynti ole tollasta! Olette te ihmiset mitä mieltä tahansa!

Meillä ihmisillä EI OLE mitään velvollisuutta kesken oston pakata kasseja tai jättää rahaa lojumaan kassalle!!!

Vali vali! Tästä lähtien tämä 6 hengan talous alkaa odottamaan että viimesinkin purnukka on viivakooditettu silmieni edessä ja maksan ja sitten vasta pakkaan. Siinähän sitten revitte herneitä nenäänne!

Vierailija
70/70 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kiire sinulla on ap?

istut siinä sen 6 tuntia niin mitä väliä sinulle siinä on kuka tulee kuinkakin nopeasti maksamaan??

minä aloitan pakkaamisen siksi heti kun mahd. koska osta viikon ruokakamat kerralla. siinä on pikkasen kiire jos seuraava on jo jonossa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi